arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۵

ترامپ نامزدی جمهوری‌خواهان را پذیرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دونالد ترامپ در سخنرانی خود در جریان پذیرش نامزدی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات پیش‌رو، بر ایجاد امنیت، مبارزه با تروریسم و آمریکا‌گرایی به جای جهان‌گرایی به عنوان اولویت‌های سیاسی خود تاکید کرده‌ و گفته است، او «کاندیدای نظم و قانون» است.

او تقریبا در عمده مواردی که از آن سخن گفته، هیلاری کلینتون را متهم به نادیده‌گرفتن آمریکا و مردم آن کشور کرده‌است.

خبرگزاری رویترز می‌گوید سخنرانی ترامپ به این شکل تنظیم شده بود تا به طور مشخص رویه انتقاد از کلینتون در آن روشن باشد؛ پاسخی به جمهوری‌خواهانی که می‌گویند بهترین راه برای اتحاد دوباره حزب جمهوری‌خواه، مشخص کردن این موضوع است که چرا کلینتون نباید انتخاب شود.

انتقاد گسترده از وضعیت فعلی و برنامه‌های کلینتون

نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات هشتم نوامبر، به طور گسترده‌ای از رقیب دمکرات خود، رئیس‌جمهوری آمریکا، رسانه‌ها، برخی توافق‌های بین‌المللی فعلی، کشورها و شرکت‌ها انتقاد کرده است.

ترامپ می‌گوید ایجاد امنیت و مبارزه با تروریسم در صدر فعالیت‌هایش خواهد بود. در زمینه اقتصادی نیز اصلاحاتی را برای ایجاد شغل و افزایش درآمد در پی خواهد گرفت.

میلیاردر آمریکایی، به شرکت‌ها و رسانه‌های بزرگ و عمده حمله کرده و می‌گوید آنها از کلینتون حمایت می‌کنند، چون او نظام فعلی را حفظ خواهد کرد. ترامپ می‌گوید هیلاری کلینتون «عروسکی» در دست شرکت‌ها و رسانه‌های بزرگ است.

او می‌گوید، مصمم است به «فراموش‌شدگان» و «رهاشدگان» کمک کند و «صدای» آنها خواهد بود.

میلیاردر ساکن نیویورک می‌گوید، فساد در آمریکا به سطحی رسیده که تا این زمان بی‌سابقه است. او به موضوع ایمیل‌های هیلاری کلینتون، برای نمونه در مورد «فساد بی‌سابقه» اشاره کرده‌است.

ترامپ تصریح کرد که هیچ‌کس به اندازه او نظام حاکم بر آمریکا را نمی‌شناسد و به همین خاطر هم اوست که می‌تواند آن را تعمیر کند.

نظرات بینندگان