arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۳۱۵
تعداد نظرات: ۳۶۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۷ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۰

جزئیات تجاوز گروهی در باغ خمینی شهر به روایت دادستان: پوشش ها غیر اسلامی بوده!/ هیچ زنی باردار نبوده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دادستان خمینی شهر به عبرت گفت: عصر روز سوم خرداد و مصادف با روز زن" دو زوج  و دوبرادر بهمراه خواهرهایشان بهمراه جمعی از دوستان كه جمعا 14 نفر" بوده اند یعنی شامل 6 خانم و 8 آقا كه میانگین سنی آنها 23 تا 29 سال بوده  به قصد برگزاری برنامه ای تفریحی و با گرفتن باغ یكی از دوستانشان عازم خمینی شهر می شوند و پس از ورود به باغ و برداشتن پوشش های اسلامی و با پوششی بسیار نادرست در فضایی كه نامحرم در آن بوده است به رقص و پایكوبی می پردازند .

به گزارش انتخاب؛ پس از گذشت مدت زمانی و با بالا رفتن صدای این افراد ، توجه دو جوان حاضر در باغ مجاور محل جلب شده و از این زمان و بدلیل شرایط حاكم بر خانمها و خصوصا وضعیت پوشش آنها موجب تمركز بیشتر این دو تن شده و بدنابل آن و با تماس با سایر افراد ، 12 نفر دیگر نیز به جمع متخلفان اضافه شده و نگاه گناه آلود به جمعی كه البته رعایت شرع و قانون و مصالح شخصی خود را نكرده بودند ادامه می یابد

دادستان خمینی شهر می گوید:این جمع پس از حدود 10 ساعت نگاه كردن و در حالتی كه قطعا با هدایت شیطان بوده به فكر اقدامی جنایتكارانه افتاده و درست ساعت 12 با پوشاندن صورتهای خودشان و با دردست داشتن سلاح سرد و با ایجاد رعب و وحشت وارد باغ شده و اقدام به ضرب و شتم حاضرین میكنند و متاسفانه آقایان حاضر هم هیچگونه مقاومتی صورت نمی دهند و این افراد نیز با سواستفاده از وضعیت موجود و ترساندن حاضرین ، مردها را در اتاقی حبس كرده و سپس به سرعت خانمها را بوسیله خودرو از محل خارج كرده و به نقطه ای در همان نزدیكی منتقل و در شرایطی بسیار ناراحت كننده دست به آزار و اذیت بانوان می زنند و پس از قرار گرفتن در شرایطی خطرناك نیز آنها را در محل رها كرده و از صحنه می گریزند .

 

در همین زمان و توسط یكی از افراد حاضر مراتب به پلیس 110 اطلاع داده می شود و فورا ماموران به محل اعزام و با گزارش قضیه به بازپرس كشیك دادسرای خمینی شهر كه جا دارد از ایشان تشكر ویژه داشته باشم ، دستورات لازم صادر و تمامی واحدهای پلیس بسیج و با انسداد مسیرها تجسس صورت گرفته و محل گرفتار شدن بانوان كشف و تمامی افراد در شرایطی حفاظت شده قرار می گیرند.

 

حجه الاسلام رضایی در ادامه می گوید: خوشبخانه با كشف موقعیت نخست مجرمان و با دریافت این مسئله كه باغبان مجاور نیز در مسئله دخالت داشته است ، وی بازداشت و تحقیق از او آغاز و تا صبح 6 نفر دیگر نیز تحت تعقیب قرار می گیرند .

 

وی ادامه می دهد گرچه دستگیر این 6 نفر قدم مثبتی تلقی نمی شد اما منتهی به شناسایی تمامی 14 مجرمی شد كه مستقیما متهم به این جنایت بودند و این مسئله كار را برای ماموران ساده ساخت ، چرا كه ما دقیقا میدانستیم كه افراد تحت تعقیب چه كسانی هستند و با استعلام سوابق افراد نیز مشخص شد كه تعدادی از آنها سابقه دار و دارای اسامی مستعار و مشهور به فساد هستند .

 

از این زمان و با تلاش شبانه روزی بازپرس بت شكن و ماموران پلیس موفق شدیم تنها 4 نفر از متهمان را بازداشت و تحقیقات خود را تكیمل نماییم و بدنبال آن نیزپدر دو متهم متواری كه از افراد سابقه دار هستند را به جهت همكاری در اختفاء و فرار متهمان بازداشت كردیم .

 

بنابر این در این پرونده تا این لحظه 14 شاكی داریم و 14 متهم كه 4 نفر از آنها بازداشت شده و سایرین برای ما شناخته شده اما متواری هستند .

 

دادستان خمینی شهر در پاسخ به سوالی در خصوص باردار بودن یكی از خانمهای حاضر گفت:

 

این مسئله كذب محض است ، گرچه در اصل قضیه تاثیری نخواهد گذاشت اما ظاهرا یكی از حاضرین برای فرار از دست جانبان عنوان كرده كه باردار است تا به او صدمه ای وارد نكنند اما این مسئله كاملا دروغ بوده و واقعیت ندارد.

 

این مقام قضایی در ادامه می گوید :

 

اتهام كنونی این افراد عبارت است از 1- آدم ربایی 2- سرقت مقرون به آزار 3- تجاوز به عنف و ایراد ضرب و جرح عمدی 

 

دادستان خمینی شهر معتقد است كه مهمترین كاری كه صورت گرفته اینكه علیرغم پوشیده بودن صورت تمام متهمان در زمان ارتكاب جرم ما موفق شدیم بدون استثناء همه آنها را شناسایی كنیم و در حال حاضر دقیقا میدانیم كه چه افرادی متهم هستند .

 

رضایی در پاسخ به این سوال كه برخی در مورد برخورد با این افراد گلایه مند هستند گفت:

 

البته دوستان و عزیزان بدلیل نداشتن ارتباط مستیقیم با كار قضایی ممكن است اظهار نظری بكنند اما واقعیت این است كه صرف گلایه كارساز نیست و بعضا طرح همین نقطه نظراتی كه شاید هم به قصد اصلاح امور بوده است نه تنها كمكی نكرده ، بلكه باعث اختفاء متهمان شده است.

 

این مقام قضایی در ادامه گفت: عزیزان باید دقیقا بفرمایند كه ما چه كاری باید می كردیم كه انجام نداده ایم ، بازپرس دادسرا از نخستین لحظه وقوع ماجرا در كنار صحنه حضو ر داشته و بر تمام اقدامات پلیس نظالرت كرده و دستورات مقتضی را به موقع صادر كرده است و تحقیقات از شكات پرونده و افراد بازداشتی را به انجام رسانده و مظنونان و متهمان پرونده را بازداشت و روانه زندان كرده و بنده نیز شخصا تمام دستوراتی كه لازم بوده صارد و هماهنگی را با نهادهای امنیتی و انتظامی در سطح استان برای تعقیب و بازداشت جنایتكاران صورت داده ام و همچنان نیز و علیرغم حجم زیاد پرونده های وارده به دادسرای خمینی شهر ف محكم ایستاده ام  و كوتاه هم نخواهم آمد و در برخورد با مجرمان هم با هیچكس رودربایستی ندارم اما ممكن است تا زمانی كه تمامی متهمان بازداشت نشده اند و تحقیقات لازم از آنها صورت نگرفته اقدامی صورت پذیرد .

 

اگر خدای ناكرده حتی یك نفر در اثر تعجیل و تحقیق ناكافی حقش ضایع شد و یا شكایتی در نظر گرفته نشد ، بنده و همكاران تلاشگر در دادسرا مسئئول خواهیم بود ، ولی همین نكته نیز باعث آرام بودن ما نخواهد شد .

 

بنده صریحا اعلام می كنم كه تمامی دستورات لازم به دستگاه انتظامی را صادر كرده ایم و از این لحظه پلیس باید تلاش خود را مضاعف كرده و مجرمان را بازداشت كند .

 

دادستان خمینی شهراظهار كرد : روز گذشته اظهارات یكی از مسئولان انتظامی را در خصوص موضوع واقعه خمینی شهر شنیدم و باید عرض كنم كه اكنون زمان طرح این نقطه نظرات نیست و بهتر است آقایان با سرعت مجرمان را كه شناسایی شده و كاملا هویتشان آشكار است بازداشت كرده و تسلیم دستگاه قضایی نمایند و همانگونه كه رئیس كل دادگستری استان اصفهان هم پیش از این اعلام كردند ، دستگاه قضایی آماده است كه به سرعت و با قاطعیت این افراد را مجازات نماید .

 

بنده در دادسرای خمینی شهر و بازپرس محترم تمام سعی خود را معطوف به حل این مسئله كرده و آمادگی داریم تا هر زمان دستگاه انتظامی نیازمند دستورات قضایی مقتضی باشد به وظیفه خود عمل نماییم .

 

پس می بینید كه برخی اظهار نظرها منصفانه نیست و باید در بیان انتقادات رعایت انصاف را كرد و از همه عزیزانی كه در این رابطه سخنی بیان كرده اند هم می خواهم كه دنبال كنید تا فورا افراد تحت تعقیب تحویل دستگاه قضایی شود و اگر پس از آن قصوری صورت پذیرفت ما باید پاسخگو باشیم .

 

از دادستان خمینی شهر می پرسیم كه برخی گفته اند كه رفتار این افراد در وقوع این ماجرا دخالت داشته و اگر آنها از پوشش مناسبی برخوردار بودند این ماجرا رخ نمی داد ؟

 

رضایی می گوید: البته آسیب شناسی و بررسی این مسئله مهم و ارزشمند است و شخصا و با توجه به اشرافی كه در خصوص مقوله مفاسد دارم ،شك ندارم كه برخی رفتارها در تحریك بزهكاران موثر و موجب بروز مخاطراتی خصوصا برای بانوان می شود اما ما باید بپذیریم كه مردم در پشت دیوارهای بلند خانه هایشان نیازمند امنیت هستند و هیچگاه هم نباید از این مسئله كوتاه بیاییم ، البته اگر فردی تخلف كرد و مزاحم دیگران شد و یا مرتكب فساد و ایجاد بساط لهو لعب شد و مشهود بود كه پلیس باید فورا با آن برخورد نماید و در صورت وجود شكایت و یا حتی گزارش نیز ما فورا به آن رسیدگی و قاطعانه با هر شكل از راه اندازی اینگونه محافل فساد برخورد خواهیم كرد اما این به هیچ عنوان نمی تواند دلیلی برای توجیه اقدامات افراد جنایتكار و متخلف باشد و قرار نیست كه اگر فردی زمینه ای را فراهم كرد ، دیگری از آن سواستفاده كرده و جنایتی زشت تر را انجام دهد .

 

ما باید بپذیریم كه تمامی رفتارها و اقدامات باید در چهارچوب قانون باشد و حتی در مواجه با اینگونه مسائل نیز افراد غیر مسئول حق دخالت ندارند و نیروی انتظامی و نهادهای مسئول با كسب مجوز قانونی و تسلیم آن میتوانند مسئله را دنبال كنند و مردم نیز باید مراقب باشند تا گاهی از این مسئله بهره نامطلوب گرفته نشود و در صورت مراجعه افراد و یا اشخاص تحت هر عنوان ، فورا با پلیس تماس گرفته و مراتب را به اطلاع  مركز فوریتهای پلیس برسانند .

 

رضایی در خاتمه گفت: باید در این موقعیت از تلاشهای بازپرس بت شكن تقدیر كنم و ازمتهمان متواری نیز بخواهم تا فورا و قبل از آنكه در خصوص آنها بر اساس اظهارات دیگران تصمیم گرفته شود خود را در هركجا هستند تسلیم مراجع انتظامی نمایند .

 

به گزارش برخی منابع  پیش از این نیروی انتظامی خمینی شهر اسامی و تصاویر متهمان تحت تعقیب پرونده جنایت خیابان باغبان را منتشر كرد.

 

گفتنی است تا این لحظه تنا 4 متهم اصلی دستگیر شده اند و سایرین نیز به زودی بازداشت خواهند شد و عبرت صرفا اسامی مخفف آنها با شهرت را نشر می دهد

 

- اصغر ع فرزند خدابخش " سابقه دار"

 

- جواد ر فرزند احمدرضا معروف به علی منچی " سابقه دار" و چاقوكش

 

- سعید م  فرزند رجب علی

 

- علی ص فرزند حسین معروف به علی سیاه " سابقه دار "

 

- عباس س فرزند علی اصغر معروف به حلوایی سابقه دار

 

- ماشاء ا... س فرزند علی اصغر

 

- منصور پ فرزند محمدرضا

 

- حمید ن فرزند نعمت ا...

 

- سید هادی ن فرزند سید قاسم " سابقه دار" معروف به هادی لره

 

- محمد ع فرزند غلام

 

-سعید م "سابقه دار"

 

-ه -م سابقه دار و باغبان

 

-م-ا

 

-ر-م

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۶۶
در انتظار بررسی: ۶۹
غیر قابل انتشار: ۱۵۷
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
61
290
در باغ خودش خونه ي خودش دلش مي خواد پوشش اسلامي نداشته باشه , اين چه حرفيه مي زنين , طرف رفته سر ديوار مردم ديد زده مي گن شئونات رو رعايت نکردن واقعا آخرشه....
پاسخ ها
سمیرا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
دمت گرم رفیق 100٪ موافق
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
من یک پیشنهاد دارم بیان زنها رو اعدام کنند شوهراشون هم اعدام کنند برادران ارازل رو هم جایزه بدند به شکل افتخاری ببرند تو دستگاههای انتظامی استخدام کنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
با سروصدا توجه اهالی باغ کناری را جلب کرده اند
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
آقای ناشاس در مملکت اسلامی زمان پیامبران نیز همچین وقایعی بوده. پس دلیل ممکت نیست دلیل خود ما هستیم . نگید چهار دیواری خودشون اونجا باغ بیرون شهر بوده و خلوت هم بوده وگرنه به همین راحتی چنین کاری صورت نمی گرفت ضمنا بجز کار زشت چند ارازل کار خود این کسانی که به صورت مختلط با هم رقص و پایکوبی می کردند هم کمتر از آن نیست.منصف باشیم
راه درست
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
دوست عزیز این که در آن مهمانی چه میکردند... چه میخوردند... و.... ربطی به این ندارد که از گناه و مجازات منجاوزین کم شود.... اینچنین افراد باید مجازات شوند شکی نیست... اصلا کاری به این اتفاق ندارم... این اتفاقات ممکن است در هر مهمانی اتفاق بیفتد( سرقت... تجاوز... و...) اما مهمانی که در ان پوشش و رفتار نامناسب باشد و دور از شهر باشد کاملا مشخص است احتمال این چنین اتفاقاتی خیلی بیشتر است... متجاوزین راحت تر این چنین فکری به سرشان میرسد. و به خودشان اجازه اینچنین کار زشتی را میدهند... این اتفاق درس عبرتی باشد برای همه ما که بیشتر مواظب باشیم... و مجازات این لفراد یاید درس عبرتی برای کسانی باشد که فکر این چنین کار زشتی به سرشان میرسد... حتی فکر اینکه ما چنین کار زشتی انجام دهیم مجازات دارد چه برسه به انجام این چنین کار زشتی....
ashadi
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
100% ba harfet movafegham
ابوالفضل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
به نظرم حکم این ارازل و اوباش باید اعدام باشد، اماواقعیت اینه که چه تویاین ماجرا و چه ماجراهای مشابه وضعیت حجاب و حیا زنان بسیار مهم و اثر گذار است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
20
154
صد رحمت به تگزاس !!!
عامک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
15
123
باتایید دادستان محترم گفتن اینکه برکزار کنندگان مهمانی را مقصر بدانیم کار درستی نیست و باید باقاطعیت با افراد متغرض به نوامیس برخورد شود
sana
|
United States
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
36
141
فقط می شه ابراز تاسف برای مملکتی کرد که مردم توی خونه خودشون هم نمی تونند راحت باشند /فقط افسوس
پاسخ ها
حامد
| United States |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
خانم محترم منظورت از خونه خودشون یه باغ بیرون شهر اونم با پارتی مختلط مرد و زن و شراب خواری و رفاصی است ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
پرچماتون چرا مثل همه.جنگ زرگریه؟ یا دوتاتون از یه فیلتر شکن بهرمندین؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
یه حامد : بعله منظورش همین بود. منظور شما چیه؟
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
چهاردیواری خودشون بوده.
ناشناس
| United States |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
آقا حامد تو مگه فضول مردمی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
خیلی عذر می خوام ولی پلیس نمی تونه بگرده ببینه کجا ملت تو حریم خصوصی دارن عشق و حال می کنند و بعد با چند تا مامور امنیت جلسه ی مزبور رو تامین کنند
به هر حال هر کس خربزه می خوره پای لرزش هم می شینه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
جناب ناشناس! شما یا نمیفهمی یا خودتو به اون راه زدی! قرار نیست پلیس بگرده ببینه کجا ملت مهمونی دارند! اگر پلیس به جای گیر دادن به جوان های بیگناه، حضور فعال و عکس العمل سریع داشته باشد و قوانین نیز به جای آن که قلدرها را در حاشیه‌ی امن ببرند، امنیت آن ها را بگیرند، همین کفایت میکند. تا نادان هایی مثل تو هستند، در بر روی همین پاشنه خواهد چرخید!
خودم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
آقا حامد نکنه خودت جز اراذل بودی ؟من تو اونجا بودی دیدی مشروب هم بود!!!!!!!!!!!
راه درست
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
خونه خودش؟ شما مثل این که اصلا تو باغ نیستی...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
11
99
باید چشم این افراد را در بیارن تا درس عبرتی واسه بقیه ارازل باشه که هر جایی رو دید نزنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
کاملا موافقم
راه درست
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
انشاالله مجازات میشوند شک نکنید...
سجاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
موافقم
قانون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
32
107
خاک تو سر مملکتی که این امنیتشه!مثلا اسلامیه!
پاسخ ها
مرتضي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
اصلا باهات موافق نيستم. چه ربطي داره به مملكت؟؟؟
تصيركار همون افراد توي باغ بودن كه با سر وصدا و جيغ فرياد و رقص و پايكوبي باعث جلب توجه سايرين شدند . آن متجاوزين هم را تحريك كردن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
آقا مرتضی پس من بعد باید شاهد تجاوزات 10000 نفری تو جشن ها و عروسیها باشیم دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اکه بنا باشه هر کی واسه خودش خوش باشه بریزن بهشون تجاوز کنن که نمیشه.
راه درست
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
آقای قانون شما نظر ندید سنگین تر هستید... دزد و قاتل و متجاوز همه جای جهان وجود دارد... این اتفاق برای مهمانیهای دیگر نیز ممکن است اتفاق بیفتد(سرقت. تجاوز و...) اما اینا اتفاق برای مهمانی های دور از شهر و با رفتاری که توجه دیگران را جلب کند احتمالش خیلی خیلی بیشتر است... پس درس عبرتی باشد برای همه ما که بیشتر مواضب باشیم... در مورد ارازل و اوباش هم باید بگویم این افراد و امثال این افراد باید به شدید ترین شکل مجازات شوند که درس عبرتی باشد برای کسانی که فکر چنین کارهایی به سرشان میرسد...
سجاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
بچه ها بحث ها رو با هم قاطي نكنيد
1- متجاوزين بايد به بدترين شكل ممكن مجازات بشن
2-ربطي به اسلام نداره -مملكت غير اسلاميشم تجاوز داره-اخبارشونو بخونين كه خيلي بدتر از اينا اتفاق مي افته
3- قبول دارم هركي تو خونه خودش آزاده ولي يكم فكر و درك محيط خوبه
4- آقايون بي خاصيتي كه همراشون بودن هم به نظرم كم مقصر نبودن
sh
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
جايي براي شادي عمومي که نداريم. فقط تمام مراسمات عموميمون مال عزاداري. حالا اگه يه خونواده بخواد يکم شادي کنه ميشه جلب توجه
آقاويون و خانمها از اين به بعد واسه اينکه اينجوري نشه هفتا سوراخ پنهان بشين و بجاي شادي که يهو باعث تحريک ميشه
قانون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
57
20
خاک تو سر شما هم که عرضه یه نظر رو ندارین نکنه قراره به شمام تجاوز کنن!
پاسخ ها
عامک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
خصوصیات توهم کمتر از اراذل نیست با اینکه نام قانون را برای خودت انتخاب کردی در یک رسانه عمومی فقط فحش دادی
ناظر بیطرف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
از کوزه آن طراود که در اوست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
11
80
باید همه را سریعا ودر ملا عام دار بزنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
اون وقت مردم دادشون میره رو هوا که چرا اعدام کردید. البته من با اعدام این گونه افراد موافقم. باور بکنید اگه این گونه افراد رو اعدام نکنند مردم توی خونشون نمیتونند بشینند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
حالا حتما هم لازم نیست در ملا عام باشه! همین که سریع رسیدگی کنن کافیه
راه درست
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
انشاالله مجازات میشوند....
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
11
105
بر فرض هم که پوشش ها اسلامی نبوده نباید متجاوزین محاکمه بشند؟
پاسخ ها
راه درست
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
پوشش و رفتار آنها در مهمانی ربطی به مجازات آنها ندارد و بی شک مجازات سختی در انتظار آنها هست....
iran
|
United States
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
16
105
از روز حادثه تا امروز آقایون یکی یکی اومدن گفتن که خود اون خانوما مقصرند که لباس های بی حجابی پوشیدنو بی وجدانها خجالت بکشیدو اونها که اینکارو کردن واسه همین رفته بودن تو باغ. اگه چادر هم سر کرده بودند بهشون تجاوز می کردند. اگه زن و دختر خودت بود باز هم اینجوری با وقاحت حرف می زدی دادستان!
پاسخ ها
راه درست
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
اگر در آن مهمانی کسی لخت هم بوده ارازل اوباش باید مجازات شوند هیچ شکی نسیت... نظر شخصی من این است که این برای همه مهمانی ها ممکن است اتفاق بیفتد...(سرقت نجاوز و...) اما دوست عزیز اگر کمی فکر کنید اینگونه پوشش و اینگونه رفتار دور از شهر نسبت به مهمانی های دیگر احتمالش خیلی خیلی بیشتر است که اتفاق بیفتد...
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
اخه یه کمی فکر کنید ببینید ....
همین که مردم رو نمی زارن راحت باشن دلیل اتفاق افتادن این وقایع تلخ هست هی بهشون گیر میدن هی تحت فشار میزارنشون ... لباس اینطوری نپوشین . با کسی بیرون قرار نزارین . بیرون نری بگیر بگیره بیا خونه ما ... مهمونی نگیری که اماکن میاد . صحبت نکنی نخندی حرف نزنی تفکیک جنسیتی انجام بدن تو دانشگاهها ... ندید بدید کنن مردمو ... تو کشورهای اروپایی پس همه باید به زنهای هم تجاوز کنن دیگه ... اینا همشون همسرو زن و خواهر وبرادر بودن ... خاک تو سر اینا بکنن
ناشناس
|
Norway
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
6
21
bi kefayaty va na amny,bad ham migan to harim khososi poshesh ha eslami nabodeh.sharaf ham chize khobi ast
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
19
76
خيلی جالبه! مردم بهوش باشيد! با اين توضيحات ميخواهند به مردم گوشزد کنند که حتی جشن خانوادگی شما را با تجاوز جواب ميدهيم ، اگر به حرفمان گوش ندهيد! رئيس آگاهی تهران در روزنامه کارون هم ، مقصر اصلی را زنان معرفی کرده.
پاسخ ها
علی
| Germany |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
معرکه گفتی .. واقعا غیر از این نیست ..
داستان پرداز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
10
48
بداستان کوتاه :بنده دارم در منزل آشپزی میکنم ، درب پنجره بازه و بوی غذا میرود بیرون فردی گرسنه از جلوی پنجره رد میشود .بوی غذا طرف را بجنون کشیده ، لامروت از پنجره وارد شده غذا را دزدیده و فرار میکند !
پس از اطلاع به پلیس !!
فردای آن روز ذر آشپزخانه حضور مییابد! دزد کجاست ؟! خدا داندوبس !!
قصه ما تمام شد غلاغه بخونش نرسید!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
13
42
با اين نظر دادستان و برخي ديگر از مسئولان ننيروي انتظامي كه معلوم نيست داد چه كسي را بايد بستانند چراغ سبز براي تمام متجاوزان روشن شد بايد ديد با اجرا ي حكم حبس زنان بدحجاب از 25 خرداد چه فجايعي رخ ميدهد
جاي مولا علي خاليست كه ميفرمود اگر مرد از غصه بميرد رواست. خدايا مرگ ما را برسان!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
انشاءالله
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
آمین
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
10
48
گمونم شما مردان قانون زماني كه درس معرفت ميدادن سر كلاس حاضر نبوديد آخه اين چه حرفيه كه لباس مناسب نداشتن؟ شما كه اينقدر ادعاتون ميشه چرا بعد از 33 سال هنوز ما اراذلي داريم كه جرات ميكنن به اين راحتي تو حريم خصوصي به ناموس مردم تجاوز كننآيا فكر نميكنيد همين استدلالهاي چرند شماست كه باعث اين وقايع ميشه؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
10
41
اگر ازغصه بمیریم کار بزرگی انجام نداده ایم بعد 20روز حتی حاضر نیستند نام آنها را اعلام کنند و فقط قر بانیان را محکوم می کنند .
كروبي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
114
18
چشمشون كور نبايد با بي حجابي ظاهر مي شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
آدم دو تا دوست مثل شما داشته باشه دیگه به دشمن احتیاجی نداره دوست عزیز که خودتم حرف خودتو قبول نداری!!!!!!
رضا
| United States |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
چشم تو کور بشه که امثال شما مملکت رو به این روز کشیدند.
ناشناس
| United States |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
پس اگر فردا روزی به یک خانم محجبه تعرض شد ما هم مث شما میگوییم چشمش کور به ما چه
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
اولا که متهمین مجازات خواهند شد
دوما که معمولا افرادی که بی عفتی می کنند جایی این کار رو انجام می دهند که خلوت باشد و نیروهای امنیتی و مردم به اونجا دست پیدا نکنند در این شرایط افراد خودشان محیط نا امن را انتخاب کرده اند و مقصرند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
به به دو کلمه هم از دوستمون بشنویم. پس کلا تا به حال همه تجاوزها به افراد بی حجاب بوده و اصلا و ابدا در این کشور و یا هیچ جای دیگر دنیا به یک خانم محجه تعرض نشده!!!!
فرشيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
15
51
بايد فرمانده نيروي انتظامي اصفهان سردار حسن كرمي و امام جمعه خميني شهر و هر مسئول ديگر كه اظهار نظرهايي درآورتر از آن تجاوز كرده اند دادگاهي شوند. در ضمن سالهاست كه ما جامعه شناسان ميگوييم اخلاق در جامعه ايران از بين رفته، تجاوز گروهي به خانوادها در هيچ كشور غربي سابقه ندارد. لجن زار اينجاست از خواب بيدار شويم
یک ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
8
39
واقعا که مردم نصف شب تو جایی که اجازه از صاحب داره نمی تونه راحت باشه آقایون مسئول باید برخورد جدی کنند شهر امنیت نداره نزار به بد حجابی مگه کشور های دیگه به قول خود این آقایون بی باریه ،از این غلط ها می شه که به کسی این جور راحت تجاوز بشه وجدان داشته باش اون کسی که پوشش را بهانه کردی که پوشش بزاری سر ضعف خود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
6
33
توجیه نکنید باغ شخصی بوده آگه نیروی انتظامی نمی تونه یک مشت ارازل و اوباش سابقه دار را جمع کنه گناه را به گردن قربانی نیندازد آگه این افراد. شرور سابقه دار در. جرایم قبلی خود مجازات شده بودند. شاهد این اتفاق نبودیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
4
27
این صحبتها فقط جنبه تهدید داره برای کسانی که از دیدگاه تهدیدکننده ها، حجاب لازم رو رعایت نمی کنن، اولین بار هم نیست که از جانب مسئولین چنین مطالبی با این ادبیات مطرح میشه. کاش مثل تمامی کشورهای امن ، فلش تهدید صرفا و صرفا روی متجاوزین و جنایتکاران واقعی بود. مردم درد همه چی رو باید با هم تحمل بکنند فقر، بیکاری، جنایت، تجاوز و سنگینی تهمتهای مسئولین. انشالله که خدا خودش صبر میده، هرچند حتما حتما تا حالاش هم خیلی زیاد صبر داده به این مردم سختی کشیده و پرطاقت..
ميثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
31
10
خلاف مجرمان به قوت خود واضح است و بايد اشد مجازات شوند ولي اگرجوانان جاي تفريح مشخص واسلامي داشت نه درباغ اينكار ورقاصي ميكرد وازآنطرف جوان بعداز ده ساعت شيطان به اوغلبه ميكرد چون خود را قبلا تخليه نموده است
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
تفريح اسلامي چيه ؟ ميشه تعريف كنيد ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
منظورش فکر کنم اعتکافه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
2
25
داریم به کجا میریم خدا می دونه حالا خوبه که برای حمل و استفاده سلاح سرد حکم های سنگین اعلام شده اگردر کشور ما هم مثل بعضی کشورهای بی فرهنگ استکباریی استعمار گر!!!!! اسلحه آزاد بود دیگه باید با تانک و نفربر تو خیابون راه میرفتیم
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
4
31
خوب شما كه مي دونين امنيت نيست يه باره سلاح گرم رو مجاز بكنيد تا مردم خودشون از خودشون مراقبت كنند.
............افتاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
7
33
کاش اینقدر درباره حجاب زنان گیر داده می شد به بعضی از مردای بی غیرت می گفتند نگاه هاتون را کنترل کنید شاید باغ نبودن وهیچ نامحرمی هم نبود همه محرم بودند دوست داشتند شاد باشند به همسایه کناری چه ربطی داشت گیرم همان پسرای بی شعور مواد مصرف می کردند اینا که این طرف بودند میرفتند به پلیس بگند
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
5
41
امان از وقتی که طرز تفکر دادستان و متجاوزان یکسان شود : زنان با پوشش بسیار بد بودند !! ، تحریک کننده بودند ، مردان مقاومت نشان ندادند !! و .... . قطعا متجاوزان هم با همین توجیهات آن عمل کثیف و غیر انسانی را مرتکب شدند . اصلا بیائید آن زنان زجر کشیده را رسما مقصر اصلی کنید تا این آقای دادستان از اتهام کم کاری مبرا شده و آن جنایتکاران نیز آزاد و به دامان گرم جامعه باز گردند . درست همان کاری که در مورد تجاوز گروهی به یک زن در یک اتوبان تهران انجام دادید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
داداش سخت نگیر !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
یعنی چی که سخت نگیر؟
شهاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
6
25
پوشش ها غیر اسلامی بوده؟خب چه ربطی داره؟تو که تو مجلسشون نبودی که بخوان پوشش اسلامی تنشون کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
7
32
يعني واقعا اين آخر بي شعوريه كه بگن چون بي حجاب بودن مقصرند.
ش
|
United States
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
11
41
نمی دونم چرا تا جرمی صورت می گیر ه به پوشش مربوط میکنیدش
البته تا حدی تاثیر داره اما اون حیون هایی که اینجوری حمله ور می شن واقعا وجودشون خطرناک
و به خاطر خوی حیوانی جز تجاوز به هیچی فکر نمی کنند.
فقط کشتن این حیوان ها که حریم خصوصی افراد رو میدرن چاره اجتماع هستش.
وقتی یه سگی هار میشه فقط باید از بین بردش
رستم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
4
33
دم این امنیت گرم اقایان کلاشونو بالاتر بزارند
فرشته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
5
30
اگه دختر مسولین هم بود همینو میگفتن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
6
25
عبید زاکانی در رساله ی دلگشا میگوید: استر‌ِ طلحك بدزديدند. يكي مي‌گفت: گناه‌ِ توست كه از پاس‌ِ آن اهمال ورزيدي. ديگري گفت: گناه‌ِ مهتر است كه در‌ِ طويله باز گذاشته است. گفت: پس در اين‌صورت دزد را گناه نباشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۷
قطعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
نه!!!!!
اونوقت خود متجاوز و اجدادشو کل خاندانشو از قبر بیرون میاوردن اعدام میکردن.جسد رو میسوزوندند.خاکسترشو تو دریا میریختن.کل آب دریا رو تبخیر میکردن و .............
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
7
29
جناب دادستان! ایراد بزرگ کار شما این است که اصل قضیه را کنار گذاشته و به وضعیت حاضرین در حریم خصوصی شان گیر داده اید! شک نکنید که کارتان ایراد دارد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
کسایی که از دستگیری مجرمان اصلی ناتوانند بدنبال مقصر کردن درب و دیوار و ... می پردازند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
2
24
منتظر بمانید و ببینید که این حضرات چگونه راست راست خواهند گشت! این خط و این نشان!
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
درست مثل عقرب سیاه
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
29
به اسامي متهمان نگاه كنيد و با اسامي خلافكاراي تو فيلمها مقايسه كنيد نكته جالبي نمي بينيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
5
30
امدند سوختند اتش زدند كشتند .......... تجاوز كردند رفتند
ياد اور حمله مغولها بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
2
20
درست است كه خانمها وضعيت حجاب درستي نداشته اند وليكن اين مجوزي نيست بر ارتكاب جرمي اينچنيني و بايد به اشد مجازات محكوم و هر چه زودتر احكام صادره اجرا شود زيرا امنيت جامعه مطرح است و عدم اجراي حكم و يا تخفيف مجازات ،ناامني را به دنبال خواهد داشت و مي بايست كيفر خواست دادستان مبني بر تجاوز به عنف تاييد شود و اجرا گردد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
تجاوز به عنف یه جرم است و مجازات خاص خودش را دارد و نداشتن حجاب مناسب در یک مکان نیمه خصوصی هم حکم خاص خودش را دارد . به هر دو جرم رسیدگی کنید .
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
4
28
حريم شخصی مردم بايد مصون بماند. حالا چه شئونات رو رعايت بکنند و چه شئونات رو رعايت نکنند.
حمید
|
Austria
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
5
44
وقتی یک دختر چادری را به زور سوار ماشین میکنن و در خرابه به او تجاوز میکنن> وقتی که در ایران اسلامی کسی حتی زن میانسال جرات تنها رفت و آمد کردن ندارد، نباید به نوع پوشش نامناسب این اعضای خانواده تاکید میکنم اعضای یک فامیل نه دوستانی که دنبال کار غیر شرعی بوده اند گیر داد. این تلنگری بزرگ به خودمان است که در این سه دهه انقلاب چه کرده ایم که خوی حیوانی و شهوانی اینچنین رشد پیدا کرده . چیزی که در غرب غیر مسلمان اصلا وجود ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
مطمئني توي غرب وجودنداره توي غرب اين مسئله اي عاديست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
تو غرب اگه کسی می ره با رضایت خودش میره .در ضمن جلوی چشم شوهرش نمی دزدنش وبهش به زور بهش تجاوز نمیکنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
اگه اطلاع نداری به شما بگم در بیشتر کشورهای غربی حکم این افراد حبس طولانی مدت و یا ابده پس یه جوری عنوان نکن تو غرب آزادن، این آزادی با این مسئولین در ایران بیشتره
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
5
28
بنازم به قانون کشور آمریکا که اگر متعرضی را در خانه خودت کشتی پیگرد قانونی نداری و در اونجا هر شخصی میتونه برای محافظت از خودش اسلحه حمل کنه، واقعاً متسفم برای قوانین ناقص تو این مملکت
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
5
24
اگه بنا به فرمایش مسئولین اگه مردهای این خانواده با اراذل درگیر میشدند فردا دستگیر میشدند و میگفتند بچه های محل میخواستند....
عامک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
3
12
انتخاب ازشما بعید است که بعضی از نظرات را با اینکه هیچگونه توهینی در آن نیست منتشر نمی کنی که حتما دلیلی قانع کننده برای خودت دارد ولی نظر کسی که خود را قانون نامیده و به خودش اجازه داده به مخاطبین بی ادبی کند منتشر می شود
مدیر پایگاه انتخاب: دوست عزیز، ضمن تشکر از شما، "انتخاب" همواره به جز مواردی که خلاف اصول اخلاقی و دینی است، همواره درصدد انتشار همه ی نظرات است، عدم انتشار نظری که بدان اشاره دارید، یا به دلیل همان موارد بالا، یا به دلیل شرایط خاص کشور (که براحتی منجر به فیلتر شدن سایت می شود) است و یا به دلیل زیاد بودن نظرات هنوز بررسی نشده است

با تشکر مجدد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
40
8
باید هر دو را به اشد مجازات برسونن.هم متجاوزینو و هم خانم های بی حجابو که دیگه یاد بگیرن اینجوری جلو نامحرم نگردن و با صدای بسیار بلند موسیقی با اون حالت نرقصند.غیرتتون کجاست؟حتی اگه متجاوزین هم نمییومدن توی باغ هم داشتن جلوی نامحرم اون جوری میگشتند و میرقصیدند.البته دادستانم نباید به این صورت صحبت میکرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
ببین داداش خیلی با حالی. طنز بود دیگه جدی که نبود؟ بود؟ اگرم جدی بود بازم از اون ور خیلی باحالی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
اونو تو گور خودش میذارن تو رو هم توی گور خودت. شاید طرف اصلاًمسلمون نباشه، شاید اصلا اعتقادی نداشته باشه. این چرت و پرتا چیه که میگین. نفس عمل اون وحشیها زشت بوده. شاید چند تا خانم تنها تو یه باغ رفته بودن تو استخر نا محرمی هم نبود اونجا باز چی بهانه میاوردی. تجاوز به حریم خصوصی افراد کار به این نداره که طرف کیه و چیکارست. هرکاری خواست تو حریم خصوصی خودش بکنه به من وتو ربطی نداره.
تحلیل گر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
22
12
تا وقتی کسی برای امنیت خودش اهمیتی قایل نباشه و تلاشی نکنه ،هیچ قانونی با هیچ وسیله ای در هر جای دنیا که باشه نمی تونه امنیتش رو در همه جا تضمین کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
ایشالله همین بلا سرت تیاد که ببینیم چه میکنی
ثمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
6
10
چه فایده از نظر دادن وقتی هر کدوم باب میل خودتونه رو میزارید
پاسخ ها
شکاک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
جوابیه بالا رو بخون میاد دستت ( از من نشنیده بگیر قضیه فیلتر و این حرفهاست )
ali
|
United States
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
3
25
از آقای دادستان یک سوال دارم بفرمایید چرا اسم مجرمینی چنین خطرناک و روانی را مخفف مینویسید؟ برای حفظ آبرو یا شناسایی نشدن؟ وقتی به خودتان افتخار کنید و برای هم نوشابه باز کنید که همه این افراد مجازات شده باشند نه وقتی که پلیس بهد از 45 دقیقه می آید و امنیت حتی پشت دیوارهای بلند در حریم خصوصی هم نیست و تازه قربانیان مجرم هستند !!!!!!!!
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
3
19
سئوال من این است که آیا عکس و نام این وحشی ها رو برای حفظ آبروی نداشته منتشر نمی کنند ؟
وای بر ما " این تذهبون"
محمد
|
United States
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
8
20
خدایا خودت به ما صبر بده با این مملکت حتی تو غرب از این اتفاقا نمی یفته
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
از کجا می دونی نمی افته ؟ می دونی طبق آماری که خودشون منتشر کردن تو آمریکا از هر 3 زن یکی مورد مراتبی از تجاوز قرار گرفته ؟دیگه شلوغش نکنین . ایرانیها خدا رو شکر همه کارشناسن !
حمید رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
41
10
باسمه تعالی
در بین نظراتی که داده شده است حرف هایی که بعضا واقعا چرت هستند دیدم. دوستان هر کاری که می کنید قبلش کمی فکر کنید و خدا رو مد نظر داشته باشید، خیلی بده که شما هر حرفی می زنید و خیلی وقت ها با علم به این که دارید تخریب می کنید حرفی رو می زنید و این وسط خدا و پیغمبر و همه دین و ایمونتون رو نادیده می گیرید.
طرف صحبتم با تمام آن افراد جاهل یا خائن و منافقی هست که با استناد به این داستان کل یک نظام را دارند زیر سوال می برند، کسانی که می گویید امنیت در جامعه نیست پس چنین شد، شکمتان سیر است دارید چرت و پرت می گویید، در جواب شما می گویم که نظام باید چه کار می کرد که تا این اتفاق نیفتد، در داخل باغ و خانه مردم دوربین مخفی نصب می کرد، و داخل خانه های مردم هم نظارت می کرد، باید خانه به خانه مردم را تحت نظر می گرفت، طوری صحبت می کنید که انگار این اتفاق در خیابان و در معرض دید عام قرار واقع شده است. در هر جمعی اراذل و اوباش هستند همه جا هستند، هیچ جایی نیست که چنین افرادی نباشند، در هر جامعه ای حتی جامعه امام زمان هم باشد جرم و جنایت اتفاق می افتد، آیا با این وجود می شود گفت که نظام فلان است و بمان است. وظیفه نظام برخورد با جرم و جلوگیری از جرم تا حد ممکن است. برخورد که الحمدلله صورت می گیرد در مورد جلوگیری چه انتظاری دارید، چه کار باید می شد، شما بگویید در جلوگیری از این جرم تنها کاری که می شد کرد نصب دوربین مخفی در خانه های مردم است که این کار خلاف است و خودتان هم می فهمید که اشتباه است.
در ضمن هر چیز را باید در حد خود و سر جای خود نقد کنید. بله کاملا مشخص است که عوضی هایی که چنین تجاوزی کردند خیلی رذل هستند و باید اشد مجازات در حق آن ها اعمال شود، ولی از طرف دیگر این نباید منجر به این شود که شما اشتباه آن چند آقا و خانم را نادیده بگیرید، کاملا واضح هست که این کاری که کرده اند خلاف دین و عفت و غیرت بوده است. در خانه هم انجام شود غلط است و اگر در باغی که اطرافش کلی باغ دیگری است نیز انجام شود اشتباه تر است. در ضمن واقعا 8 مرد و 6 زن واقعا در مقابل 14 مرد حتی به قیمت کتک خوردن که شده نمی توانسته اند ایستادگی کنند تا به ناموس هایشان تجاوز نشود.
باز لازم است که بگوییم خداوند بعضی ها را لعنت کند از جمله آن شخصی که گفته بود که این حرف ها را می زنند تا بگویند که اگر در خانه هایتان چنین کاری کردید می آیند و به شما تجاوز می کنند. خدا لعنتت کند که چنین حرفی می زنی و تهمت می زنی، خدا لعنتت کند تو را که بی حساب تهمت می زنی و حرف می زنی.
خداوند همه ما را به راه خودش هدایت کند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
چقدر به این و اون لعنت فرستادی. حیف وقت که برای خوندن این نظرت گذاشتم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
داداش شمام که داغ کردی! این اتفاق حتی اگر در دیار کفر (مثل آمریکا) می افتاد مردم اظهار نظرهایی با شدت بیشتر از این داشتند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
ای مهندس ای دکتر ای ...
شما احتیاج شدیدی به دکتر دارید
پیشنهاد میکنم به شما که دکتر برو دکتر
بدجوری حالت خرابه!!!!
ح
| United States |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
متاسفم برات که جلوگیری از جرم رو فقط تو دوربین کار گذاشتن میبینی. اینهمه دکترای جامعه شناس داریم از اونا بپرس که چرا این اتفاقا واسه ایران اسلامی میفته. خجالت بکش مشکل جای دیگست که خیلی ها به کنایه بهش اشارهکردن
شکاک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
آقای ....
ببخشید شما مومنین !!!!! چرا تا چیزی میشه و نظری خلاف میبینید بلافاصله میگید طرف معاند و دشمن نظام و فتنه گر و جریان انحرافی و ........
تو برو خدارو مدنظر بگیر .....
یک خواننده
| United Kingdom |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
از صبح امروز 3 یا 4 بار این سایت رو باز کردم و همه نظرات رو خوندم . به نظر من چرت ترین نظر رو شما دادید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
حمید رضا جان باهات موافقم البته به غیر از قسمت لعنتهایی که داشتی
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
3
13
بايد ديد ريشه اين كارها در چيست؟بيكاري فقر بي پولي تورم بي ديني بي اعتقادي و...... بايد براي درس عبرت ديگران هيچ گذشتي نكرد و همگي را اعدام كنند در ملا عام.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
آقای محترم وقتی این گونه افراد را اعدام و مجازات میکنند اون وقت داد همه مردم در میاد که چرا اعدامشون میکنید گناه دارند!! حتی سازمان حقوق بشر هم بیانیه میده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
کسانی که اعدام را محکوم میکنند در کشورهایی هستند که محکوم به حبس ابد واقعا محکوم به حبس ابد است!
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
2
13
این یک فاجعه است و جای یک تصمیم گیری قاطع در چنین محلاتی را در بر دارد.
فریدون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
19
7
از مکافات عمل غافل مشو گندم ز گندم بروید جو زجو.
پاسخ ها
شکاک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
برای شما هم هم جو میاد و هم گندم . اما به موقعش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
2
13
سلام دوستان با هم جر و بحث نکنید فعلا بهترین دارو برای تسکین این درد اشد مجازات متهمین در همان منطقه جهت جلوگیری از رفتار های این چنین است فقط وفقط مجازات در منطقه جرم جهت دل گرمی مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
ممنون از نظر خوبت واقعا من یک دخترم با اینکه ماجرا کاملا روشن نیست می ترسم وای به حال آن بندگان خدا که .......
حامد
|
United States
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
45
7
مقصران اول کسانی بودن که در یک باغ و بیرون از شهر زن و مرد دختر و پسر با لباس های ناجور و شراب خواری با هم به رقص پرداختند و موقعیت را برای این افراد متجاوز فراهم کردند، در ضمن از جرم افراد متجاوز هم نمیشه گذشت و آن ها هم باید مجازات شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
برو بابا دلت خوشه .....
ناشناس
| United States |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
این حرف ها دیگه خریدار نداره آقا حامد. خانه از پای بست ویران است
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
5
32
دوستان بی حجاب یا با حجاب .
اگر چنین اتفاقی روح شما را آزرده و جریحه دار نمیکند واقعا جای بسی تاسف دارد .
این اتفاق در هر شرایطی و با هر نوع نگرشی وحشیانه و غیر انسانی است .
هیچ دخلی به نوع پوشش ندارد . اگر به این صورت بود که تمام جوامع اروپایی و حتی همین (برادران) اعراب... باید در شبانه روز بهشان تجاوز مشید .
کمی بصیرت داشته باشیم . بجای محکوم کردن متجاوزین از نوع پوشش انتقاد کردن همانند این است که به سبب زلزله بم مردم بم را گناه کار بدانیم .
امیدوارم که دیگر چنین اتفاقات دردناکی در این سرزمین داغدار نیفتد . دوستان این بحثها سیاسی یا مذهبی نیست این مسائل انسانی است . بیایید کمی با همدیگر مهربان باشیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
فقط یک نکته اگر این افراد گیر نیفتند مردم دیگه به پلیس هم نمی تونند اعتماد کنند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
14
26
خاک بر سر اون 8 تا مرد بی غیرت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
اول ببين اگه چاقو زير گلوت بود مصدات در ميومد بعد خاك به سر اون 8 نفر بريز.ولي الان كه كار تموم شده شوهر هاشون اگه خودشون اقدام به اعدام متجاوزين كنن والله حلاله
الی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
نه 1بار بلکه 100000000 بار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
تا حالا تو چنین موقیتی نبودی خدا کنه نباشی ولی بدون با چاقو تهدید به مرگشون کردند
bob
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
2
4
شما که میگد خاک بر سر مردا شما بودید چه کار میکردی معلو فیلم زیاد می بینی بعد میدان کاج سعادت اباد وکرج مگه نیروی انتظامی نبود با تمام وسایل نفر چه کار کرد
بعدم تو خونت یا هرجای که اجاره کردی مالک تازمانی که هزینشو دادی ومستقر هستی امنیتش با همین پلیس که قربونش اصلا نیست که بخواد امنیت برقرار کنه فقط دختر پسر ماهوار بلد جمع کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
7
4
خاك بر سر مرداشون كه بويي از غيرت نبردند.......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
3
6
با اين حساب تو اروپا كه حجابي در كار نيست همه زنهاشون هرروز مورد تجاوز بايد قراربگيرن ديگه نه؟ مسخره است . و بسيار تاسف بار براي مردامون متاسفم كه بعضي هاشون عين حيوون مي مونند.
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
1
6
چرا اگر راست ميگن اسم و فاميل كامل نميزنن ، چون آنها سابقه دارن
دلسوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
1
6
اخلاق " انسانيت "مردانگي صفر
حيوانيت "بربريت"و... بيست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
12
از شتر پرسیدن چرا کوهانت اینهمه بالا و پایینه گفت همه چیزم به همه چیزم میاد
مهراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
1
16
اقای امام جمعه اصفحان دست از افاضه مضخرفات بردار.

نه به شما نه کس دیگر مربوط است که زنهای مورد بحث پوشش مناسب داشته یا نداشته اند.
این زنان با هر پوششی در حریم خصوصی خودشان بودند و بدون حکم قضایی حتی نیروهای امنیتی و قضایی هم نمی توانند وارد حریم خصوصی افراد شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
اول سوادت را کامل کن بعد نظر بده
سعید ح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
2
0
با سلام : مسئولین حکومتی خیلی لطف کنن اینارو اعدام میکنن ولی به نظر من باید اول تو بازداشتگاه یکم فقط یکما حالشونو جا بیارن بعد این حال جا آوردن و به مردم نشون بدن تا هم دل مردم خنک شه هم عبرتی بشه واسه دیگر اراذل
ناشناس
|
United States
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
2
0
باید اونارو دار زد.
وای به حال فرهنگ نداشتمون که همش دنبال ی مقصریم در حالی که همه میدونیم مقصر کجاست...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
1
8
جزئیات تجاوز گروهی در باغ خمینی شهر به روایت دادستان: پوشش ها غیر اسلامی بوده. هیچ زنی باردار نبوده .اصلا باغ نبوده .اصلا اینچنین جایی نبوده .اصلا اتفاقی نیفتاده .اصلا کل مسئله دروغ است . آسوده بخوابید . شهر در امن و امان است !!
انتخاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
1
5
باید پدر صاحب اون نامردارو سوزوند که به خودشون اجازه دادن وارد حریم شخصی کسی بشن و اون کار ... انجام بدن
سر خر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
1
9
اگه سیاسی بودن تا حالا دستگیر شده بودند
نجمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
2
3
اول با آقا حامد : اقا جان مگه شما اونجا بودی بدونی شراب خواری کردن بعدم پیامبر از تجسس تو کار بقیه منغ کردن تازه بعد از شاهد گرفتن افراد مورد وثوق این حرفا رو می پذیرفتن شما چه جوری به این سرعت به نتیجه رسیدی و رای صادر کردی. بعدم اینا همش حرفه وقتی امنیت نباشه به اینجا می رسه باغ یا خونه، مالکش خودش بوده خودشون هم جوابگوی خدا هستن بخشی که دست بقیس یعنی امنیت باید اصلاح بشه
خودتون رو گول نزنین مضحکه نکنین
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
1
جناب حمید رضا ! که نصف روز وقت گذاشتی واین طومارراتایپ کردی !
فقط در جوابت میگم : برو اکابر !از صفرشروع کن شاید چیزی بشی !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
3
سلام علیکم
آقای دادستان پس اگر به دلبل بد حجابی در یک باغ شخصی . عدهای به خود جرات بدهند به نوامیس مردم بصورت دسته جمعی تجاوز کنند پس باید جوامع غربی و به قول شما استکباری و خونخوار هر روز باید شاهد تجاوز به نوامیس مردم در کوچه وخیابون و پارکها و سواحل باشیم . اقایون لطفا عدم کفایت شما در حفظ امینیت جامعه را به حساب بد حجابی نزارید/.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
2
4
از ماست كه برماست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
8
1
سلام .
با نظر دوستم حميد رضا كه مشخصه غيرتش به جوش اومده و مثل خيلي بي غيرتاي ديگه سر سري حرف نزده ،كاملا موافقم .
من اين نكته رو به صحبتها ايشون اضافه مي كنم كه يك نظام اسلامي وظيفه داره تا به نحو احسن امنيت مردم رو تامين كنه اما اين كه مردم خودشون رو مبرا از هرگونه قيد و بند بدونن و بگن وظيفه نظامه كه ما رو محافظت كنه كه درست نيست .
هر انساني مسئول رفتار خودشه و بايد تحت هر شرايطي از اعمال و كردار خودش مراقبت كنه .
آقايون در فضاي باز بي بند و باري راه انداختند و چند نفر رو تحريك به انجام فساد كردند. قطعا و مسلما افراد متجاوز بايد مجازات بشن اما نميشه چشم و گوش بسته از گناه برگزاركنندگان چشن گذشت.
اون وقت شب در فضاي باز و احتمالا بيرون شهر ،پارتي راه انداختند و زن و مرد شروع به بي حرمتي كردند. اين به نظر شما گناه نيست،گناهي كه خود منجر به گناه بزرگتري شده .
اين آقايان و خانم ها مسئول رفتار خود نيستند.
افرادي كه خودشان در بين فاميل حرمت شكني ميكنند و احكام الهي را زير پا مگذارند،غير زنداني شدن در يك اتاق كار ديگري نمي توانند بكنند.اگر غيرتي بود،تا پاي جان جلوي اين بي ناموسي مقاومت ميكردند.

به هر حال هر فرد مسئول رفتار خود است. ما نمي توانيم تمام نظام را به خاطر حرمت شكني ها و بي بند وباري هاي يك سري افراد خوش گذران و لاقيد، زير سوال ببريم .
در حال حاضر كاري كه از دست مسئولين امر بر مي آيد اينست كه اين جانيان از خدا بي خبر را به اشد مجازات محكوم كنند و حكمشان به زودي اجرا شود ... اما در كنار اين،هرگز نمي توان از گناه افراد حرمت شكن گذشت.

شايد اين جنايت،درس عبرتي براي اين قبيل افراد شود كه خودتان مراقب رفتارتان باشيد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
2
2
سلام .
با نظر دوستم حميد رضا كه مشخصه غيرتش به جوش اومده و مثل خيلي بي غيرتاي ديگه سر سري حرف نزده ،كاملا موافقم .
من اين نكته رو به صحبتها ايشون اضافه مي كنم كه يك نظام اسلامي وظيفه داره تا به نحو احسن امنيت مردم رو تامين كنه اما اين كه مردم خودشون رو مبرا از هرگونه قيد و بند بدونن و بگن وظيفه نظامه كه ما رو محافظت كنه كه درست نيست .
هر انساني مسئول رفتار خودشه و بايد تحت هر شرايطي از اعمال و كردار خودش مراقبت كنه .
آقايون در فضاي باز بي بند و باري راه انداختند و چند نفر رو تحريك به انجام فساد كردند. قطعا و مسلما افراد متجاوز بايد مجازات بشن اما نميشه چشم و گوش بسته از گناه برگزاركنندگان چشن گذشت.
اون وقت شب در فضاي باز و احتمالا بيرون شهر ،پارتي راه انداختند و زن و مرد شروع به بي حرمتي كردند. اين به نظر شما گناه نيست،گناهي كه خود منجر به گناه بزرگتري شده .
اين آقايان و خانم ها مسئول رفتار خود نيستند.
افرادي كه خودشان در بين فاميل حرمت شكني ميكنند و احكام الهي را زير پا مگذارند،غير زنداني شدن در يك اتاق كار ديگري نمي توانند بكنند.اگر غيرتي بود،تا پاي جان جلوي اين بي ناموسي مقاومت ميكردند.

به هر حال هر فرد مسئول رفتار خود است. ما نمي توانيم تمام نظام را به خاطر حرمت شكني ها و بي بند وباري هاي يك سري افراد خوش گذران و لاقيد، زير سوال ببريم .
در حال حاضر كاري كه از دست مسئولين امر بر مي آيد اينست كه اين جانيان از خدا بي خبر را به اشد مجازات محكوم كنند و حكمشان به زودي اجرا شود ... اما در كنار اين،هرگز نمي توان از گناه افراد حرمت شكن گذشت.

شايد اين جنايت،درس عبرتي براي اين قبيل افراد شود كه خودتان مراقب رفتارتان باشيد.
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
2
8
دركشور ما و جوامع مشابه بجاي اينكه مرد هارو تربيت بكنند وظرفيت وخويشتنداري رو دآنها بالا ببرند اومدن فقط خانمها رو محدود كردن به طوري كه درجامعه ما مرد تبديل شده به يك حيوان مهاجم كه هميشه آماده حمله است وبا كوچكترين محركي دست به تجاوز وجنايت مي زنه چرا در اين زمينه كاري نمي كنند من از همه مادراني كه فرزند پسر دارند خواهش مي كنم از همون بچه گي تفاوت انسان وحيوان وتفاوت مرد ونامرد رو به پسراشون ياد بدن
ناشناس
|
Canada
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
1
5
واقعا براي اين مسولين بي مسئوليت متاسفم كه دليل اين اتفاق وحشتناك رو بد حجابي خانومها ميدونن مملكت امنيت نداره كه اوباش به حريم خصوصي مردم تجاوز ميكنن به جاي اينكه تو خيابون دنبال زن و بچه مردم بيفتن كه چرا مانتو كوتاه پوشيدي برن يه كم براي فرهنگ سازي و ايجاد امنيتطرح امنيت اجتماعي بزارن و گرنه اگه زني تو خونه خودش پوشش بازو راحت داشته باشه احيانا كسي از پنجره ديدخواست بلايي سر زن بياره تقصير اون زن بدبخته خدا پدر مادر غربيها رو بيامرزه واقعا جنبه دارن
یک خمینی شهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
5
4
من خودم خمینی شری هستم ازچندروزکهدررسانه های تصویری ایران وجهان(BBC)دارن پشت سرهم درمورداین واقعه صحبت میشه مغزم داره سوت میکشه .اتفاقا این جریان درمحله مارخ داده وفردای اون روز ماجریان راشنیدیم امانه به این بزرگی!خیلی شایعه سازی شده وخیلی زیادحرف دراوردن . چراانقدکه توشهرهای دیگه جنایت،تجاوز وهزارجورکثافتکاری میشه کسی به روی خودش نمیاره!مطمئنم چون جوخمینی شهرجوبسته ای هست واون پسراکمی محدودبودن وندیدبدیداینکارراکردن و اگه بازهم همینطوری پیش بره باز هم یه مدت دیگه یه گنددیگه بالا میاد.ودرموردنیروی انتظامی شهر همه مردم میدونن که اوناگفتن فعلا نیرو نداریم ومحل ندادن واون زنای بینوازنگ زدن به نیروی انتظامی اصفهان تا به دادشون برسه وصداشودرنیاوردن .
ن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
2
واقعا این مملکت درتمام دنیا مثال زدنی است. در دوران بربریت هم اینجور اتفاقات نمی افتاد
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
1
حرف حق را باید قبول کرد واقعا حرفتون درسته اقای حمید رضا.
پریم موافق با علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
4
2
منم موافقم با علی که گفت: خاک بر سر اون 8 تا مرد بی غیرت.
کاری با زن و مردش نداریم، کسی که می آید مالت را بدزده تو باید اجازه بدی هر کاری خواست بکند.
حتی اگر بمیری بهتر از این بود که دوستات اشک بریزند و تا آخر عمر دچار مشکلات روحی بشوند.
از ماست که بر ماست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
2
5
وقتی 14 نفر با قمه وچاقو میان طرفت می خوای چی کارکنی فقط میشه یه کلت داشته باشی و دونه دونه شون رو بزنی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
8
1
حالا كه همگي مي دونيم امنيت وجود نداره پس بپذيريم كه بد حجاب بودن ميشه بي امنيتي به توان دو يه كم فكر كنيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
شما منطق خوندی یا ریاضی که انقدر خوب استنتاج میکنی؟‌
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
3
باید سریع جنایتکاران و مسولینی که دلیل این جنایت رو حجاب خانمها عنوان کردن محاکمه شوند چون این نوع اظهارنظرهای مسولین میتونه دلیل برای جنایت های دیگه بشه.. واقعا متاسفم که یک ایرانیم...
داد خواه-sh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
3
1
این اراذل راافراد چاپلوس و وحمایت چند نفر رشوه بگیر درنیروی انتظامی ودادگستری خمینی شهر بزرگ کردند مگر این اقایان یادشان رفته درب بیمارستان کاشانی اصفهان بسر این اراذل چه بلای اوردند که مثل موش تا صبح توی جوی اب پشت بیمارستان مخفی شده بودند وچه کتک جانانه نوش جان کردند حال غریب گیر اورند که این غلطهای زیاد راانجام می دهند.
آرمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
2
1
باید اظهار تاسف کرد واسه همه ی آقایون و خانوم هایی که اصل اشتباه را به پای قاضی و قانون میذارن رعایت نکردن احکام دین خدا باید هم چنین عاقبت وحشتناکی داشته یاشه ضمن اینکه این همه مردم باغ میرن چرا با اونا تجاوز نمیکنن برداشتن پوشش و اختلاط زن و مرد و همچنین مست بودن آنها همه دلایلی بود که دو جوان به خود اجازه دادند تا به چنین کار وحشتناکی دست بزنند متاسفانه مردم ما به جای اینکه خودشون رو اصلاح کنند می خواهند دیگران را مقصر بدونند.
یاعلی مدد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
1
1
لطفا قبل از هرگونه نظر یک لحظه خودتون یا نزدیکانتون را جای اون مردم بگذارید آیا باز هم اینگو نظر می دهید
armin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
5
2
نظرات بعضی از حضرات واقعا تاسف باره کاش یه مثقال با دید دینی و مذهبی نگاه می کردیم.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
1
4
.... به کسی چه مربوط؟آقاجون هرکیو تو قبر خودش میخوابونن مگه غیر اینه؟تو به فکر امنیت از دست رفته باش...
کامبیز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
5
0
سلام برخی از دوستان به بهانه این حادثه شرم اور عقده گشایی سیاسی می کنند
انسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
2
2
خیلی جالبه تو کشوری مثل امریکا رئیس صندوق بین المللی پولو فقط به خاطرادعای یک خدمتکار هتل که اونم تازه قصد تجاوز داشته وتجاوز هم نکرده(البته اونم طبق برداشت خدمتکار)ایکی ثانیه کت بسته ودرملا عام وخبرگزاری ها بدون هیچ پرسشی دستگیر و محاکمه میکنن و نیروی انتظامی ما هم همین کارو در واکنش به تجاوز وحشتناک دسته جمعی در حریم خصوصی خودتون نشان میده!باور نمیکنین؟باور کنین!1.خیلی سریع یعنی درست 45دقیقه بعد از درخواست کمک در صحنه حاضر میشن2.صداشو در نمیارن تا این که بعد از2-3هفته که همه ی دنیا فهمیدن توی چند جا یواشکی اعلام میکنن3.وقتی صدای اعتراض ها بلند میشه میان پشت تریبون و میگن تقصیر خودشون بوده !شاید اقا حامد عزیز ... گفت که:چشمشون کور میخواستن حجابشون و رعایت کنن!بعله! هر دو یکسانند اما این کجا وآن کجا...وای به حال ما.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
2
2
من قبول دارم که مجرمان باید به اشد مجازات برسند اما این هم در نظر بگیرید وقتی به مرد
می گیم تقوای چشم داشته باش ،مراقب نگاهت باش مسخره می کنه میگه خانم ها خوب بپوشند .به خانم ها هم میگیم عفت و پاکدامنی پیشه کنید تا از نگاه هوس رانان و همین اراذل اوباش در امان باشید می خنده میگه جمع کنید بابا این امل بازی ها چیه. انتظار همین چیز ها رو هم باید داشته باشیم.و متاسفم برای غیرت مردهای آن خانوم ها!!!
ثمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
2
4
اهای شما هاکه بد حجابی خانم ها رو بهونه کردید اگه خواهر ومادر خودتون تو چنین موقعیتی قرار بگیرن باز از همین شعارها میدید؟
هانیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
6
5
....اهای خمینی شهریهایی که چقدر تهمت به خوزستانیها وبختیاریهای ساکن خمینی شهر میزدید بدونید این چوب خداست. حداقل ما خوزستانیها به ناموس مردم تجاوز نمی کنیم.افتخار میکنم که تو شناسنامم محل صدورم خمینی شهر نیست.افتخار میکنم که بختیاریم.خوشحالم که که ادرس هیچکدوم از این نامردا خیابان کهندژ یا جوی اباد یا منظریه نیست.باورتون نمیشه که چقدر این شهر ناامن .ریشه این چیزها هم فقط در فرهنگ این مردمه.فقط خودتون رو یک لحظه جای اون ادما بذارید.خداییش فقط کافیه 5دقیقه تو ایستگاه های اتوبوس تو خمینی شهر بشینید تا با چشم خودتون ببینید که این مردا چکار میکنن.
يك ايراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
3
16
اعدام كمترين مجازات براي جنايتكاران اين حادثه است.
کاوه آهنگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
2
باسلام
دوستان همه حرفها چه درجهت تایید چه درجهت رد نظرات این آقایون چه مسئول چه......همه ازیک چیزه اونم اینه که این اتفاق واسه اونها بوده به من چه؟امااین روبدونید که وقتی حریمها شکسته بشه (اونم به این شکل که فقط درزمان حمله صربستان به بوسنی اتفاق افتاد) این شتر هرزه درخونه اونها که هیچ روی خود اونها میشینه.اما وای به درد دل اون مردایی که واسه ناموس این مملکت جونشون سلامتیشون وهمه هستیشون رو دادند که العان چوب حراج وبی غیرتی به ناموس این مملکت زده شد
برید یک فکری به حال غیرتهای مرده بکنید
یا مولا علی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
2
باید برای خودمون گریه کنیم از این همه امنیت و آرامش
یاسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
3
ما مردمی در جهل مانده هستیم. اگر گناهی هست، بر گردن خود ما هست. اگر جامعه تا گردن در منجلاب فساد و فقر و .. رفته مقصر خودمان هستیم. اگر سابقه دار قبلی و بی ناموس فعلی قبلا به مجازات خود از طرف مسولان قضایی محترم می رسید هرگز حتی جرات فکر کردن در مورد تجاوز به ناموس مردم را به خود راه نمی داد تا چه رسد به این بی شرفی. اگر مسئولان کم کاری کرده اند یا می کنند باید جوابگو باشند. اگر به قول دوستان گرامی چندین تن از این بی ناموس های لامذهب را در ملا عام به دار مجازات می آویختند امروز شاهد چنین فجایع وحشتناکی نبودیم. نه اینکه مجرمی با چند سابقه ی قبلی برای خودشان در این مملکت راحت و سرخوش باشند.
حسین-مشهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
3
چرا خلافکارها تا این حد جسور و دارای اعتماد به نفس شده اند در حالی که می دانند مجازات این کار اعدام است.
آیا موقع این نرسیده که نیروی انتظامی فکر اساسی برای تنبیه شدید این خلافکارها داشته باشد.چرا باید در مورد این عناصر ناقض امنیت جامعه کرنش نشان داد و کوچکترین خلاف را با شدید ترین تنبیها جواب نداد.
نیروی انتظامی فقط شعار میدهد در حالی که اگر کارشناسان آنان بتوانند راهی اساسی برای وارد کردن و کمک کردن مردم در این زمینه پیدا کنند امنیت در جامعه ما پدیدار میشود
مثل ضرب المثل معروفی که پدر پیر اتحاد را به بسرانش با شکستن چوبها یاد داد
بهناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
3
14
من اگر به عنوان یک زن با دوستان و اقوامم بخوام 2-3 ساعت برم باغ شخصی باید با حجاب کامل باشیم تا اگر احیانا همسایه های باغ از دیوار اومدن بالا تحریک نشن و به ما حمله نکنند. با عقل کدوم آدمی جور در میاد که خانوم ها حتی باید تو اتاق خوابشون هم حجاب داشته باشند؟!
به جای این که سر مناسب بودن حجاب خانم ها بحث کنند بهتر نیست فکر کنیم چرا کسی به خودش اجازه بده حریم خصوصی افراد را از بین ببره!!؟
پاسخ ها
mojtaba
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
بهناز من با نظرتو موافق هستم چهار سالو نيم توي اين شهر تحصيل كردي چرا اين حرف رو ميزني من تو رو خوب ميشناسم چون خودمم دوسال داخل اين شهر به اصطلاح مذهبي كه در واقعيت ...... هستند درس خواندم و براي اين ديگه حاضر نيستم پامو توي اين شهر بزارم.... و فقط كافيه كه داخل ترمينال اتوبوس همگاني يا تاكسي توي اين شهر بشيني كه واقعا با امني رو حس ميكني يا داخال كافينت بري كه با چشم خودت كثافت كاريهاشونو ميبيني اگه خدا وكيلي داخل پارك پيروزي بري كه همه رو تماشا ميكني يا جلوي هنرستان دخترونه كه ظهر ها با دفتر ازدواج اشتباه ميگيري ......
.
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
6
3
بنابر دین مبین اسلام باید این متجاوزان به سنگسار محکوم شوند.
حالا اگر هم برای کسب رضایت حقوق بشر(البته بشر پیرو شیطان)مجازات با سنگ انجام نمیشود حداقل کار پس از80ضربه تازیانه باید فورا این شیاطین اعدام شوند.

واقعا واقعا واقعا متاسفم

اللهم عجل لولیک الفرج
آمین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1-مجازات تجاوز به عنف اعدامه
2-این از نتایج بی حجابی در خیابان هاست
هر انسانی که در طول روز بارها تحریک جنسی شود ولی پاسخی دریافت نکند به این روز گرفتار می شود
حسن
|
United States
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
6
6
امام زمان به دادمان برس
zoro
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
7
تشنه حتی آب گند هم میخوره!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
3
از ماست که بر ماست
سام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
1
متاسفم ازاین اظهار نظرها(در مورد بی حجابی خانم ها)هیچ عقل سلیمی نمیپذیرد که بی حجابی خانم ها عامل اصلی این فاجعه بوده(بی تاثیر نبوده اما عامل اصلی متجاوزان می باشد)از آقایان هم میخوام اینقدر نمک به زخم این قربانیان وجامعه نپاشند و به جای این حرفها به دنبال مجرمیمن بگردند بعد آسیب شناسی بفرمایند وطبق دستور دین مبین اسلام به درک واصل گردند تا مرحمی باشد حداقل برای منی که این خبر راشنیدم
7
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
2
در جواب او دو تا به اصطلاح هموطن و مشابه همين دوستان كه گفتن از كوزه همان طراوت كه در اوست و هر كي خربزه ميخوره پاي لرزشم مي شينه بايد بگم زماني عمق اين فاجعه رو مي فهمين كه به ناموس خودتونم تجاوز بشه ببينم اون زمان همان از اين استدلالهاي در پيت تراوش مي كنين.پاكي خاك و معصوميت بسياري از مردم ما رو از بين بردن.اوف به غيرت مردممون
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
2
کاش با اون قوت که برای یه فراخوان کل خیابان رو می بستن برای بقیه کارها هم اینطوری بودن
مددکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
4
3
سلام نه دادستان همجین حرفی نزده که خانوم ها مقصر هستند متن را بخونید بعدش نظر بدید بمن بگین کجای مطلب همچین حرفی زده از دید سبب شناسی نگاه بکنین که علت اصلی تجاوز به حریم شخصی چی بوده به تنها نتیجه ای که میرسید اینه که بدحجابی خانومهای مراسم بوده.دلیل اینکه بعد از ساعت ها نظر به باغ آنها قصد تجاوز به باغ را پیدا میکنند استفاده از مشروب توسط قربانیان بوده از خودتون نمیپرسین چرا 8نفر مرد کوچکترین دفاعی از ناموس خود نکردند چون مست بودن در حالت عادی خود نبودند اینم از این.
دادستان محترم که من ایشان را میشناسم با صراحت کامل ایشان مرد قانون و قانون مندی هست شما حرف این بنده خدا را عوض نکنید میگه که واسه بی حجابی خانم ها(به هیچ عنوان نمی تواند دلیلی برای توجیه اقدامات افراد جنایتكار و متخلف باشد و قرار نیست كه اگر فردی زمینه ای را فراهم كرد ، دیگری از آن سواستفاده كرده و جنایتی زشت تر را انجام دهد ). من مطمئن هستم که این متجاوزین بوسه به طناب دار میزنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
جناب مددکار!‌ شما همیشه گز نکرده میبری؟ وای به حال مددجوهای بخت برگشته ات!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
اقا یک دزد اومد خونه ما من با میله زدم تو کمرش دادگاه ما رو محکوم کرد که چرا زدیش
داستان کیش که یادته زنه خواست از خودش دفاع کنه مرده رو کشت زنه رو می خواستند اعدام کنند
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
3
ایا ایجاد امنیت برای خانواده ها دربیرون شهرها جزءوظایف نیرو های انتظامی و... نیست؟
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
2
فــــقــــــــط اعــــــــدام ، این ها سازماندهی شده هستن ، هر چند وقت یک بار چند تجاوز همزمان توی چند نقطه کشور رخ میده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
4
به نظر من بهترین راه حل اعدامه. اگر اعدام و مجازات نباشه اون وقت هر کس هر کاری دلش خواست میکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
6
خيلي نامردن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
5
بازم بگید مرگ بر آمریک
ترازو باش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
10
2
بوی گند ماهواره همه را بیحس کرده
آیا میشه واسه همه پلیس گذاشت؟آیا میشه کسانی را که خواستند در یک جای امن بنظر خودشون خلوت کردن مورد تجسس قرار داد؟آیا همه این افراد مورد تعرض قرار گرفته یک گوشی موبایل با یک شماره 110 بلد نبوده بگیره؟چور شد یکباره 12 یا 14 نفر تصمیم گرفتند یک کار ناشایست را با هم انجام بدهند؟بنظر شما چطور می شد این افراد را اصلاح کرد؟تا حالا چقدر به درست بودن رفتار خود و اصلاح جامعه فکر کرده ایم و یا بقولی امر به معروف کرده ایم؟بنظرم باید اول فرهنگ سازی را از خودمون شروع کنیم،در محکوم کردن دشمن هم عدالت داشته باشیم.بحای اینکه بد و بیراه نثار هم کنیم یاد بگیریم با هم مهربان باشیم.اعتراض همیشه نشانه روشنفکری نیست.لطفا برای ریشه کن شدن این معضل راهکار منطقی بدیم تا چیزی از یکدیگر یاد بگیریم و در آینده شاهد اینگونه مسایل درد ناک نباشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
شما به پوآرو گفتی زکی!
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
3
مرگ بر آمریکا،گودرز چه ربطی به شقایق داره؟،مثلا فکر میکنی تو آمریکا حلوا پخش میکنند؟تشریف ببر آمریکا.انسان اونا فرهنگ خودشونو دارن صد برابر این چیزا رو هم حساب نمی کنن.
اگه الان یه نظر سنجی بذارن که از صفر تا صد به خودت چی دی؟ فکر میکنی اکثریت بخودشون چند میدند؟از خودت شروع کن.
مشکل اینجاست هیچکس حاضر نیست عیوب خودشو ببینه چه برسه بخواد اونا رو اصلاح کنه.
سهراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
8
5
سلام من همه نظرها رو خوندم اين زنها آرايش كرده و برهنه آماده اين كارها بودند يك عده هم زحمت مردها را كشيده اند من مطمئنم شماهم اگر اي گونه تحريك شويد همين كارها را مي كنيد اگر ارتباط با نامحرم گناه و جرم و اعدام است براي همه است حتي براي مهمانها. يا غيرتي محض يا بي ناموس محض . آشي كه بدهند مي خورند
يزدان R
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
6
اگر........؟درديزي بازاست حياي گربه كجاست هركس به مكافات عمل خود پس ميدهد و خداوند ناظر بر همه چيز است
پاسخ ها
علي رحماني اسد اباد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
حرف شما صحيح ميباشد باتشكر از پيام شما فردباايمان ...............؟مزربيد
یک اریایی اصیل
|
United States
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
2
اول یک انتقاد دارم دیروز نظر من را نگذاشتین این نشانه این است به نظرها سلیقه ای عمل می کنید و پس این اسم سایت چیه ؟
دوم از شما خواهش می کنم خودتون باشید چون شما یک ایرانی هستی فقط نظر ها حداقل تو این سایت سانسور نکنید. به امید ارزوی ازادی بیان وازاد اندیشی
شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
0
3
هیچ ربطی به مملکت نداره. اصل ما ایرانی ها فرهنگ های خودمونه و جنبه های ما
نزدیک به عدالت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
4
2
با سلام
واقعا باعث تاسف و ناراحتیه که آدم یه همچین خبرهایی رو می شنوه .
از یه طرف انواع صحنه های تحریک آمیز ، فیلم های بد ، شبکه های ماهواره ای و....
از یه طرف تمایلات درونی ، اوج غرایز در جوانی و....
از یه طرف کوه مشکلات برای ازدواج دائمی ، بالا بودن سن ازدواج در فرهنگ کنونی ، نبودن شرایط برای یک ازدواج موقتی و...
از یه طرف نبود تفریحات سالم برای جوانان، نبود باشگاه های ورزشی به نسبت جمعیت جوان و...
خوب حاصلش میشه این دیگه.
شما سریعا بین اینایی که تو مسئله هستن دنبال مقصر نگردین.یکی بگه اونا مقصرا که با اون وضع میرقصیدن،یکی بگه اونا که دید میزدن یکی بگه....
شما در نظر بگیرید جامعه ای نزدیک به عدالت رو که مشکلات بالا که اشاره شد توش نباشه یا کمتر باشه.
اون موقع دیگه شاهد این خبرا نیستیم یا کمتر هستیم.
به امید روزی که در جامعه ای بالنده ، مترقی و عدالتمند زندگی کنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
4
2
باید به بدترین شکل مجازات بشن اینا
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
5
4
یکی از اثرات بی توجهی به دستورات دینی و اختلاط بانامحرم می تواند این باشد که مرد در شرایطی مثل فاجعه خمینی شهر نتواند از ناموس خود دفاع کند به عبارت دیگر مرد بزدل وبی غیرت می شود
مسلمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
7
2
امنیت را خود ما هستیم که ایجاد می کنیم درست است که ملک شخصی بوده اماآیا همه اون خانمها و آقایون باهم محرم بودند باعث تاسف که خودش با رفتارهای ناشایست با عث این کثافت کاری شدند حالا باید تاوان پس بدن با نظرات آقای حمید رضا موافقم
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
5
1
باتشکر از نیروی انتظامی که مقصر اصلی را خود اون افراد میدونن که بابی توجهی به دستورات اسلام به صورت مختلط مشغول کارهای نادرست بودند و جلب توجه کردند و بی غیرتی در آوردند البته باید با اون افراد هم با اشد مجازات برخورد بشه .
گمنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
12
3
هر کی خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه . چشمشون کور . اینجا ایرانه . باید رعایت میکردن . میخواستن لخت بشن میرفتن خونه هاشون . باغ که حریم خصوصی نیست . هر کی بی حجاب بگرده خودش داره عمدا توجه نا محرم رو به خودش جلب مدکنه .
ghasem
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
10
1
ما در شرع اسلام داریم که مادر هم حتی جلوی فرزندانش مخصوصا پسرها باید یک سری حد حدود را رعایت کند،حال با این وضعیت آیا اینها حد وحدود وشئونات اسلامی رو رعایت میکردند؟
ضمن اینکه کار این افراد شرور وبی وجدان هم از نظر هر فرد آزاده ای محکوم است.
نام اشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
4
4
با سلام اگه کسی از مسائل حقوقی اطلاع نداره حرف مفت نزنه باغ محصوره ویک جور حرزه اگه اونا لخت مادر زادم بودن به کسی ربطی نداشته لطفا از طرح نظرات صد من یه غاز خود داری کنید {هر کس با عمل گروهی موافق باشد مثل اینکه خود او هم از انهاست این حرف از یکی از معصومینه}
احمد
|
United States
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
8
4
دست آن اراذل اوباش ها درد نکنه زني که در باغ به شراب و رقص بپردازد بايد سرش اين مصيبت بيايد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
2
7
فردا هرکی هر کاری خواست بکنه بعد بگه تحریک شدم.خوبه پس هرکی بره بانک بزنه بگه پول دیدم .چشم کسی رو در بیاره بگه چشاش قشنگ بود ...بازم این حرفو میزنی که اینجا ایرانه.تو مکان خصوصیت امنیت نباشه؟!!!!!!!!!!
zardak
|
United States
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
4
1
jone madareton inaro aval azabeshon bedin baad edameshon konin
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
8
2
هردو گروه مقصرند و باید مجازات شوند خصوصا برگزارکنندگان پارتی و رقص و شراب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
2
3
این حادثه تلخی بود وامیدواریم دیگر شاهد این چنین جرائمی نباشیم ... اما باب تحلیل این حادثه از نگاه جرم شناسی و اجتماعی حائز اهمیته و باید فکر اساسی کرد..
م - نظری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
4
3
اگه پشت بچه های بسیج بودید اگه مسئولیت های آنها را کم نمی کردید احتمال این اتفاق نصف می شد
غاشق کورش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
4
1
شمارو به جون این گربه هفت هزار ساله اینقدر به جون هم نیفتید .اونایی که رقصیدن دیدن خربزه خوردن چه لرزی داره ؛اونایی که اجازه دادن به خودشون همچین غلتی بکنند ؛باید پا لرزش بمیرند؛من و شما هم بیایم با عبرت گرفتن فکر اینده باشیم.به خدا این چیزا رو از اول زندگیمون خیلی شنیدیم ؛ولی کو گوش شنوا؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
2
7
میشه بپرسم اگر کسی از پنجره خونه به من نگاه کنه بعد تحریک بشه بیاد بلایی سر من بیاره من مقصرم؟؟؟؟
باغ شخصی بوده هر کاری میخواسته میتونسته بکنه......
مادر و خواهر ههمینا تو خونه و عروسی و مهمونی چه طوری میگردن؟؟؟
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
1
5
با سلام خدمت دوستان عزیز من یکی از همشهریهای این اراذل هستم و از اینکه مشهریشون هستم هیچ افتخاری ندارم و البته شرمنده .یکی از این افراد را خود شخصا میشناسم این شخص قبلا درس میخواند بعد از یه مدتی درس رو رها کرد و رفت چوپانی این فرد رو وقتی نگاه میکردم در چهره اش سرتاسر عقده و حقارت میدیدم . یه کم هم شر بود و لی چیزی که در او میتونستم پیدا کنم کمبود از امکانات دنیایی که خیلی از ما ها از اون براحتی بهره مندیم . اما چیز مهمتری که نه در حق این افراد بلکه در حق یک شهر که چه از لحاظ تاریخی چه از لحاظ اجتماعی مورد آسیب است کم توجهی و بعضا بی توجهی مسولان است که فقط حریم امن خانه خود برایشان مهم است و نگاهشان به انتخابات و یارگیریهای سیاسی است و تلاششان برای تثبیت جای خود است این شهر سالهاست فریاد میزند و میگوید که نیازمند کمک است هرچند خود داردای سرمایه های کلانی است از جمله سنگبریهای خمینی شهر که اکثرا وضعشان خوب است ولی کدام پولی که از اینها گرفته میشود خرج این مردم میشود این شهر بارها شاهد حوادث تلخی بوده و همیشه این شهر رو به بدنامی یاد میکنند ولی آیا همین مسولین آمدند که از اوضاع احوال شهر باخبر شوند من مقصر اصلی رو فقط مسولین میدانم که سالهاست با دید تحقیر آمیز به این شهر نگاه کرده و میکنند .
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
1
5
این حرفهایی که شما میگید مال شهر مدینه فاضله هشتش اگه کسی حجاب داشته باشه کمی هم خدا رو بشناسه با چندتا نامحرم که از نظر دینی هیچ فرقی بااونهایی که بهشون تعرض کردن هیچ فرقی نداره تویه باغ که به قول بعضی هاخریم خصوصی اسمشو گذاشتن نمیخورندو برقصند,این تعرضی که بهشون شوده رو بزارند به حساب چوب خدا که به هرکی بخوره نمیتونه از جاش بلند بشه همه این حرفها که میگید کلاه شرعیه که میخاید سر این قضیه بذارید یعنی شرط میبندم اگه شما هم تو باغ بغلی بودید گول شیطان میخوردیدو میرفتید به قول خودتون تو خریم خصوصی 14نفر که هیچی از حریم نمیدونند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
4
4
سزای این افراد چیزی جز مرگ نمی تونه باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
3
2
عزیزان این قدر به جون هم نیفتید .به هر حال حادثه تلخیه که رخ داده .به جای اینکه دنبال مقصر بگردید.بگید ببینیم اقایون باید چه کار کنند که دیگه از این اتفاقا رخ نده
علی
|
Portugal
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
2
1
بگذارید موضوع از طریق قانونی پیگیری شود . آنگاه قضاوت کنید.
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
0
4
جریان این آقای بت شکن چیه؟
کدوم بتا شکسته؟
نون بهم قرض میدین؟
برخورد نیروی انتظامی با مردم مثل پاسبونای قدیمه...اما با معتاد و قاچاقچیو دزد جماعت بیشتر مسامحه میکنند
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
2
4
ترسم از اینه که عدم برخورد قاطع با این مسائل باعث اپیدمی شدن این اتفاقات بشه .
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
2
19
خاک تو سرتون به مادر خواهر شما هم دید بزنن وقتی تو خونن همینو میگید
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
1
3
لطفا توجه فرمایید:
1- در این محل یک جنایت اتفاق افتاده.
2- همه از این قضیه ناراحت هستند
3- صورت حقوقی این موضوع می گوید که جرم اتفاق افتاده
4- صورت جامعه شناسی می گوید که این یک علامت بیماری اجتماعی است که در اینجا به این شکل بروز کرده است
پس بیشتر دقت کنیم و خودمان را با حواشی بی ارزش فریب ندهیم:
1- با مجرمان حتما باید برخورد قانونی شود
2- بررسی علمی ودقیق علل وعوامل روانشناختی و اجتماعی آن مهمتر از برخورد است که باید متخصصان امر سریعا به آن بپردازند ونتایج حاصله را به چالش و اطلاع مسئولین برسانند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
2
0
نیروی انتظامی وظیفه حفظ امنیت جامعه را دارد در حالی که بودجه نیروی انتظامی از تمام ارگان های نظامی کمتر است مثلا از سپاه و ارتش ونکته دیگر این که ظاهرا الویت نیرو انتظامی جریمه کردن اتومبیل ها و جمع کردن دیش هاست.
maya
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
4
11
خیلی جالبه خود شما هم ولتون کنن مثل همینایید
به مملکت چکار دارید
عرف جامعه را رعایت نمی کنید به همه چی وصلش می کنید
اونام اگه مرد بودند از ناموسشون دفاع می کردن
البته از پارتیشون معلومه.....
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
0
0
محتسب مستی به ره دیدو گربانش گرفت
يك ايراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
15
9
شايد اگر يه جايي براي تخليه جوانها وجود داشت با ديدن چند تا دختر دست به چنين جنايتي نمي‌زدن. ولي حيف كه ... اينجا ايران است.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
2
5
از این به بعد پیشنهاد می گردد که در خانه با حفظ حجاب و پوشش صد در صد تردد نمایید . چون در غیر اینصورت خودتان مقصرید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
1
4
واقعا میخوام بدونم اگر به یکی از اعضا خانواده این دوستان باصطلاح مرجع ذی صلاح تعرض میشد چه واکنشی داشتند ؟؟؟ اگه پوشش نامناسب دلیل موجهی برای تعرض دیگران باشه پس تو تمام دنیا روزی 1000 بار باید این وقایع اتفاق بیفته.
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
1
1
پس اگه اینجوریه باید همه مردا اروپا و امریکا به زنا تجاوز کنن . این که زنا حجاب نداشتن و یه سری رفتن تا امر به معروفشون کنن که میشه عذر بدتر از گناه . حکومت عرضه محوم کردن اینا رونداره . محکوم کردن هم عرضه شهامت میخواد . بیست سی تا شون اعدام بشن همه چی درست میشه . امیدوارم مدال شجاعت به متجاوزین ندن .
دادستان ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
4
3
به نظر من همه ما در این موضوعات مقصریم.و این دو گروه زنان بی حجاب و مردان بی غیرت همراهشان مقصرتر از ارازل مهاجم بوده اند. البته صاحب باغ هم مقصر بوده که در و دیوار درست و حسابی و سیستم ارازل یاب برای باغش نصب نکرده بوده و در واقع همه عوامل دست به دست هم داده بوده اند که اون ارزل بی چاره در دام اون شیاطین بی حجاب گیر افتاده و مرتکب گناه نابخشودنی با حکم اعدام شده اند. لذا به نظر این جانب که سابقه چندین ساله در این مباحث دارم باید نوامیس اون ارازل را جمع کنن و در ملا عام توسط مردان زنان مورد تجاوز، مورد تجاوز قرار بگیرندو در نتیجه 14 به 14 و نتیجه بازی مساوی خواهد بود و آب هم از آب تکان نخواهد خورد. الهم عجل لولیک الفرج.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
بدرود
راه درست
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
کسانی که به خودشان اجازه این چنین تجاوزی میدهند خودشان اصلا ناموس ندارند... و برایشان مهم نیست تو با ناموسش چه کنی... پس راه حل شما اشتباه و باطل است... تنها کاری که باید انجام داد اعدام است... از نظر من اعدام مجازات نیست... ما فقط به وسیله اعدام آن اشخاص را به جهنم می اندازیم تا به مجازات واقعی برسند...
س
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
2
4
اونا حجاب نداشتن متجاوزین خواستند ارشاد کنن .روش جدیده دیگه
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
0
4
.......... لذا در اسلام به حفظ حرمت جامعه اهمیت داده شده است و برای جرایمی که در ملع عام نباشد نمیتوان مجازات تعیین کرد مگر اینکه اثر ان جرم به افراد دیگر صدمه بزند.حال فرض کنیم که یک عده آدم ... بخواهند جشنی بگیرند و برقصند و ... اگر این کار آنها حتی به جامعه نیز لطمه بزند فقط و فقط مامورین نیروی انتظامی با حکم قضایی میتوانند وارد شده تذکر دهند یا دستگیر کنندو باقی قضایا...
ولی در این مورد انجام یک جشن در باغی خصوصی ودور از جامعه نشان میدهد که تمامی این 14 نفر به حرمت جامعه احترام گذاشته و در محلی که رفتارشان کمترین تاثیر را در جامعه داشته باشد جشن گرفته اند و حالا اگر پوشش انها مناسب نبوده یا هرچیز دیگری هیچ کس و هیچ مقامی حق تفتیش عقاید را ندارد در اسلام حد شرب خمر هتاد ضربه تازیانه است اما در کجای اسلام آمده تفتیش عقاید کنید ببینید چه کسی این کار را کرده چه بسا بسیاری مینوشند در خفا و خود میدانند و خدای خودشان این فعل حرام نزد خداوند جایی نمیرود و مجازات دارد ولی اگر در ملع عام باشد باید حدود الهی رعایت شود توسط افراد خاص نه بنده و جنابعالی!!؟
حالا در این جشن هر عملی که انجام شده مجازاتش این نبوده بوده باید متجاوزین حتما محاکمه و در اسرع وقت مجازات شوند تا دیگران درس عبرت بگیرند
پاسخ ها
راه درست
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
متجاوزین انشالله مجازت میشوند...
محمد
|
Germany
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
0
0
این عدالته؟
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
5
1
اون كه عوض داره گله نداره. رقص و پايكوبي نامحرم با هم رقص با شيطان است و عاقبت آن شيطان صفتان هم به آن اضافه مي‌شوند و مردانشان هم كه بي غيرت و براي ناموسشان كاري نكردند ديگه همينه!
صبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
2
1
اونچه حالابه نظرم ميرسه 1.من مسلمانم و معتقدم اسلام بهترين و كاملترين دينه 2.اگه كسي مي خواد به قول بعضي عشق كنه تو مملكت اسلامي ديگه صداشو عمومي نكنه فقط خودش استفاده ببره3.نميدونم چه جور ملت اجازه ميدن به اين راحتي امنيت جامعه رو خراب كنن كه حتي يه زن محجبه هم نميتونه تنها بيرون بره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
2
2
برای من خیلی جالبه بدونم ایا شخص یا اشخاص سومی هم بوده اند که در مورد رقص و لهب و بی عفتی زنان مورد تجاوز قرار گرفته اظهار نظر کرده باشند یا اینکه اقای دادستان با علم مافوق به این پی برده اتد یا به استناد به حرفهای متهمین که برای تبرئه خود این حرفها را میزنند اینگونه اظهار نظر کرده اند
چون به نظر نمیرسد که شخص سوم و بی طرفی وجود داشته باشد اقای دادستان بفرمایید مستند شما چیست
ناش ناس
|
United States
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
4
من واقعا واسه خودم متاسفم وقتی می بینم یه عده آدم کوته فکر اینجوری راجع به این قضیه نگاه می کنن و نظر میدن، خواهر من اگه شما تو مسجد باشی و یکی بیاد چادرتو از سرت بکشه جرم شما چیه ؟ برادر من اگه شما دوست داشته باشی طبق تمایلات خودت با خانوادت برخورد کنی اما یکی بیاد بگه نه این درسته و این درست نیست حکمش چیه ؟ شماها اجازه می دین کسی به اجازه تو خونتون قدم بزاره ؟ یعنی قراره وقتی یه زن و شوهر می خوان با هم خلوت کنن از ترس برن تو گاو صندوق. چرا سر خودمون رو کلاه می زاریم ؟ اگه افرادی که اونجا گیرم که پوشش نا مناسب داشتن ؟؟؟ کی اینو گفته ؟؟؟ نمی دونم به این دلیل باید مورد تعرض قرار بگیرن پس الان با دوره رضا خان هیچ فرقی نمی کنه ! می کنه ؟ اونا گناه کردن نه بزه این افراد حکمشون پیش خداست نه بنده نا چیز تر از خاک... منتظر اون روزی باشید که نتونید حتی تو خیابون به راحتی قدم بزنید. منتظر اون روزی باشید که مجبور بشید ریش و سیبیل بزارید تا بتونید از شر این حرومزاده ها در امان باشید. در ضمن منم موافقم که اگه این ساختمون یه توالت داشت حالا کار به ریدن وسط خونه و خیابون کشیده نمی شد اگرچه ماهم جوونیم و حس و غریزه داریم اینجور کارا از پس یه عده حرومی بر میاد که معلوم نیست از زیره کدوم بوته در اومدن. راستی تویی که میگی خاک تو سر مرداشون که دفاع نکردن ... تو اونجا بودی و دیدی که شوهر و برادر اون زنها دست رو دست گذاشتن که یه عده بیان و ناموسشون رو ببرن و بهشون تجاوز کنن !!! خواهش می کنم اگه چیزی به عنوان وجدان ندارید عقلتون رو به کار بندازید حداقل
ارمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
2
5
وقتی این همه سابقه دار بیرونه خب همین میشه.میرقصید آره خوب کردن
زئوس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
1
4
سلام. به خدا موندم که چه نظری بدم. من آدم خشک و مذهبی نیستم. اما من برادرم سال 68 شهید شده.
می خوام بگم امثال برادر من رفتن خونشون رو برای این مملکت و نوامیس این مملکت دادن که یه روزی بعد رفتنشون حرومزاده هایی مثل این افراد بیان جولان بدن و به نوامیس ما تجاوز کنن؟؟؟
کجان اون آقایانی که سنگ این انقلاب و 8 سال دفاع مقدس رو به سینه میزنن؟؟؟
کجان؟؟؟
ایمان
|
United Kingdom
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
2
2
با سنگسار مخالفم.. اما اینها رو باید سنگسار کرد..
n
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
1
4
خدایی اونایی که فکر میکنن اونا که مهمونی گرفتن مقصر هستن برن بمیرن.یعنی آدم تو باغ خودش هم باید با قوانین اسلامی راه بره.
واقعا خاک تو سرمون که تو مملکت این همه احمق داریم.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
1
1
من با آرمین و حمید رضا موافق هستم . خدارا شکر قانون این مملکت واسه این نامردا اعدامه نه حبس ابد! با شماهایی هستم که هم میگید اعدامشون کنید هم میگید نظام بده!
شکوه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
2
2
واقعا فاجعه است مقصر اصلی ان متجاوز گران هستند باید در ملاعام اعدام شوند تادرس عبرت برای دیگران شوند
deda
|
Germany
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
0
به نسیمی همة راه به هم می‌ریزد
کی دل سنگ تو را آه به هم می‌ریزد

سنگ در برکه می‌اندازم و می‌‌پندارم
با همین سنگ زدن، ماه به هم می‌ریزد

عشق بر شانه هم چیدن چندین سنگ است
گاه می‌ماند و ناگاه به هم می‌ریزد

آنچه را عقل به یک عمر به دست آورده است
عشق یک لحظه کوتاه به هم می‌ریزد

آه، یک روز همین آه تو را می‌گیرد
گاه یک کوه به یک کاه به هم می‌ریزد
abdolreza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
1
3
همه جای این کشور هروز شاهد اینجور تجاوز به عنف هستیم و پایانی نداره اما بعضی ها به خاطر حفظ ابرو برملا نمیکنن .این مثلا امنیت هست وای به روزی که امنیت نباشه و ازادی بدن همه همدیگرو میخورن چه برسه به تجاوز
سارا
|
Germany
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
0
1
توی مکه برای اینکه دزدی ریشه کن بشه اومدن حکم قطع دست رو تصویب کردن واسه اون اعراب جاهلیت...حالا اینه عرضه هیچ کاریو ندارن..ادعاشون زمینو زمانو پر کرده..حالا اگه سناشون بین 50-70سال بود مشکلی پیش نمیومد..این مسائل به ناامنی کشور ربط داره..نه به سن و سال ،نه به پوشش نه به هیچیه دیگه...تا وقتی سر مردمو با خزعبلات گرم میکنن و خودشون دارن پول دونیشونو پر میکنن دیگه کجا وقت دارن به امنیت کشور برسن..توی داروخانه شوهر خالم دزد اومده،خودش دزودو شناسایی کرده واسه همون شهر بوده..رفته پیش پلیس مشخصات دزد رو داده:))بعد 1ماه هنوز تحقیقاتشون ادامه داره:)))
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
1
0
جل الخالق.آدم چه خبر هایی میشنود.انگار آخر زمان شده.خبر بدتر اینه که میفرمایند قربانیان این حادثه مقصر اصلی هستند.وای بر ما.
سعید صیادمنصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
0
1
اینا همه ریشه از بی ثباتی و فقر و فحشا در جامعه ماست و گرنه چه دلیی داره جوونا تا 30 سالگی مجرد باشند و عقده ای خب معلومه اینم اخر عاقبتشه دیگه ولی چه فایده ...
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
1
1
نمی دونم اگر این افراد گناه کارن و می خواهند مجاراتشان کنند چرا اسامی بعضی از افراد زیادی خلاصه و نامعلومه؟ چرا فقط اسامی سابقه دارها رو زدن و لابد بقیه افراد شریفین که نباید حیثیتشون با گفتن اسمشون بره؟
یه ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
0
0
یه سوال از ناشناس که در مورد هر نظر منطقی افراد موضع میگیری یا اونی که میگی" اگه به نوامیس شما هم تجاوز کنن همینو میگی؟" قبول داری که برادر یا پدر خودت معصوم نیستن. حالا اگه همسایتون با همین شرایط در باغ کنار خونتون پارتی میگرفت و مثلا برادرت همچین گناهی مرتکب میشد تو همه رو مقصر برادرت میدونستی ؟ یا همسایه رو هم تا حدودی مقصر میدونستی؟ یه کم منطقی تر و از همه جوانب به موضوع نگاه کنید (البته این متجاوزان حتما باید در اسرع وقت در ملا عام اعدام شوند)
میگن بعضی نظرها رو نمیزارین لطفا نظرمنو حتما بزارین
به امید ایرانی بهتر
یکی ازاهالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
0
1
به نظرمن همه این افراد باید اعدام بشن به خاطرجرمی که انجام دادن بیشتر هم مشکل از کسایی که وقتی این ارازل سابقه دارگرفتن براخلافای دیگه به راحتی آزادشون کردن مطمن باشین این اولین تجاوزی نبوده که این افراد و امثال انهاانجام دادن وقربانیان این حوادث هم به خاطرهمین نظرات بیخودکه خودشون متهم میکنن به جایی شکایت نبردن تااین کار به یه تفریح برای افرادمتجاوز تبدیل شده هرکسی بایدامنیت داشته باشه .........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
1
2
واقعا"ناراحت کننده است. متاسفانه هیچ جا دیگر احساس امنیت نیست . این ها بزودی سر ازخونه هایمان هم در می آورند. .هر چه زودتر باید عاملان جنایت اعدام گردنند
ح.ن.س
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
3
1
به نظر من این برمیگرده به شرایط شهر خمینی شهر (سده).چون تو این شهر تعصب به حد نهایت خودش رسیده.تو خیابون حتی یه زن که با مانتو باشه هم پیدا نمیشه. و هیچ تفریح سالمی تو این شهر پیدا نمیشه دریغ از یه مکان تفریحی مناسب.من نمیخوام کار این نامردها رو توجیح کنم ولی باید به این نکته هم توجه بشه.به امید روزی که دیگه از این اتفاق ها در ایران عزیز پیش نیاد
راه درست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
0
3
از نظر من ارازل و اوباش باید به سزای اعمالشون برسند... اینکه آن خانواده اونجا چکار میکردند... شراب میخوردند یا لخت بودند یا میرقصیدند هرچی ربطی به این ندارد که از گناه و مجازات ارازل اوباش کم شود...
اما فقط افرادی که به اینچنین مهمانی میروند سعی کنند رعایت کنند چون دزد قاتل منجاوز همه جای دنیا وجود دارد و باید مواظب رفتارشان باشند... البته این اتفاق ممکنه برای هرگونه مهمانی در خارج از شهر بیفته اما برای کسانی که رفتار و پوشش نامناسبی داشته باشند احتمال اینچنین اتفاقی خیلی بیشتر است....
غصه خور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
1
4
یه داستان مشابه !!!!

یه تازه داماد با نو عروسش جهت ماه عسل و شب زفافش میره یه باغ بهشتی یه جای یخورده دور افتاده از شهر، خوب عروس خانوم متعصفانه حجاب اسلامی رو برای شوهرش رعایت نمیکنه و پسرای باغ همسایه دید میزنن و ماجرا....
حالا کی مقصره؟ خوب معلومه پرتقال فروش
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
0
1
دوستان هر کس با توجه به شخصیت خودش قضاوت میکند لذا از اظهار نظر دیگران ناراحت نشود.
به نظر من هر نوع تجاوز مردود و باید متجاوز به شدید ترین مجازات برخورد شود تا هیچ کس جرأت تجاوز نداشته باشد .ولی انصاف بخرج بدهید علت این عمل چه چیزهایی بوده قطعاً رفتار خود قربانیان و نداشتن غیرت مردان این قربانیان بوده ومن با شنیدن این خبر خیلی غصه دار شدم که چرا یک سری عوامل باعث چنین عمل وحشت ناکی شده است ، از خدا می خواهم به زنان ما عفت به مردان ما غیرت و به مردم ما بیداری و به مسئولین وجدان بیدار بدهد. انشاءالله
lمجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
6
1
من نمیدونم چرا اینجا نگفته که این زن و مردای تو باغ مست مست بودند
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
0
2
به نظر من اگه يه خانم تو خيابون هم با پوشش حتي نا مناسب بگرده هيچ كس حق نداره بهش چپ نگاه كنه!!! چه برسه از ديواره خونش بره بالا! چاقو بزاره زيره گلو و ..... . متجاوزين بايد اعدام بشن! اين مسئولين و به ظاهر مسئول امنيت مردم!!! به جايه اينكه تا 2تا دوختر و پسر ديدن تو خيابون بگيرن ببرن! اراذل رو جو كنن! لب كلو اينه!تجاوزگر بايد مجازات بشه! به نظر من اگه يه خانم خودش راضيه با يه پسر بگرده ديگه اون ادم مجازات نداره كه بگيري ببريش! (اينو در جواب او دوست عزيز گفتم كه ميگه اون مردايي كه تو باغ ميرقصيدن هم مجرمن!)
ناهید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
1
4
من یه زنم و میدونم بدترین شکنجه ای که میشه به یه زن داد تجاور زوری به اون هستش. این یه ضایعه بسیار دردناک برای همه ما ایرانی هاست . حتی تصورش هم تمام تنم رو میلرزونه. وحشتناکه. خدا به این خونواده ها صبر بده واقعا سخته . خیلی سخته. حتی این ارازل بی شرف هم اگه اعدام بشن باز اون صدمه روحی که به این زنان و مردان وارد شده سالهای سال عذابشون خواهد داد. من واقعا متاسفم که بعد از این باید با چماق و چاقو بریم باغمون تا مبادا مورد چنین بی حرمتی هایی قرار نگیریم.
پاسخ ها
رها
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
البته خواستی بری باغتون باحجاب باش مطمین باش ازاسلحه بهتره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
2
بایدبزنن پدرشون را دربیاورندولی دوستان یه نکته اونه که اگه ما حریم خدا را نگه نداریم خدا هم حریم مارا هم نگه نمیداره صبر خدا هم اندازه داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
2
چرا اول همه چی رو به دین و بعد هم به مملکت ربط میدید.آیا واقعا هیچ جای دنیا این اتفاقات نمی افته و فقط مختص ایران و اسلام هستش؟؟؟؟؟بیماران روانی زیادی هستن که حتی از زیر کلفت ترین لباسها هم نگاه بیمارشون رو به آدم ها میدوزند.راهش این نیست که بعد از اینکه اتفاقی افتاد بگیرن طرف رو اعدام کنن و تا دفعه بعد قال بخوابه.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
2
3
متاسفم برای مردان بی غیرتی که اجازه میدن زنانشان جلو نامحرم با اون وضعیت فجیع بگردن.کسایی هم که از این رفتار اونا بعنوان ازادی یاد میکنن خیلیهاشون بی غیرتن.
و اگه این اتفاق برای زنهای اونا هم میفتاد مطمئنا فقط تماشاچی بودن.مرگ بر بی غیرت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
1
3
بي غيرتي هم حدي داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
1
3
باید همه ی این اراذلا در ملا عام به طور همزمان اعدام کنند تا درس عبرتی برای اشغالهایی مثه خودشون بشه
امیر .م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
1
3
باید تمام 14نفرو با ناخن گیر تیکه تیکه کرد
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
1
حقشونه جیگر
امیر حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
1
3
بابا جون اینا توی خونه ی خودشون هم نمی تونن آزاد باشن این چه حرف هایی که می زنید مگه تو ملا عام رقصیدن؟ فقط اعدام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
2
1
اعدام در ملا عام و پخش تلوزيوني
فاضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
1
واقعامتاسفیم.کاش آقامون هرچه زودترظهورکنند.بیاییدشبانه روزهمین دعاروبکنیم.
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
2
3
واقعا شرم داره ادم تو باغ خودش امنیت نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
2
3
باید جنایتگران اصلی در ملا عام اعدام شوند بابا به خدا مردم تو خونه و باغ خودشون حق دارن آزاد باشن آبروی نظام رو حفظ کنید تو رو خدا
ي هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
2
4
جديداهم 13نفربه يك زن دركاشمرتجاوزكردندكه پوشش هم بدنبوده اين روچه طورميشه توجيه كرد!قبول كنيم كه وضع اخلاقي وامنيتي جامعه روزبه روزداره بدترميشه ادم باخيال راحت نميتونه پاشوازدرخونه بذاره بيرون!
بهمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
2
2
متجاوزین باید اعدام شوند .این ربطی به مملکت یا حجاب یا رقص و شراب و... نداره . مساله تجاوز به عنف است.
امیر
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
3
3
جناب دادستان اکثر خانمها در منزل بی حجابن با حرفایی که شما میزنین از فردا همسایه به همسایه رحم نمیکنه دلیلش هم این میشه که زن همسایه بی حجاب بوده یا تو خوونش میرقصیده و باعث تحریک اون و البته 12 از دوستاش شده!
حاجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
1
1
خدا لعنتشون کنه
فرشته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
5
2
سلام من هم یک زن هستم به نظرمنباغ مکان مناسبی برای جشن ورقص نیست اگراین خانمهابوشش مناسبی داشتندهیچگاه این اتفاق نمی افتاد
زرتشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
1
2
به نظر من تمامي اينها تاثيرات ماهواره است .
چرا كه از بس تبليغ ... و قرصهاي تقويت قواي جنسي مي كنند و مثه نقل و نبات تو دست جووناس
ظاهربين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
2
1
من فقط ميخام كه اين اراذل و اوباش دستگير بشن و با دستور قاضي بيارنشون ميدان امام اصفهان و فقط به مردم اطلاع بدن كه راس ساعت فلان وارد ميدان ميشن درضمن اون اراذل و اوباش رو بگن اگه تونستين زنده بمونين ازادين
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
2
6
من خودم خمینی شهریم.ازشنیدن این خبرشرمنده شدم چرا بایداز شهرماکه یک حسینیه حساب می شود چنین اخباری گزارش شود.این اراذل به هیچ عنوان حق ورود غیرمجازبه این باغ رانداشته اند.باید در اسرع وقت وبه عدالت محاکمه شوندتاعبرتی برای دیگران شوند.مسولین عزیز آیا وقت آن نشده در مورد جوانان حساس ترباشیم
م غ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
2
3
اینها همیشه یه توجیهی برای کارهای خودشون دارن مثلاًاگه نگن پوشش درستی نداشتن پس چه جوری بی کفایتی خودشون رو توجیه کنن... اصلاً خودمونیم اینو نگن چی دارن که بگن!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
1
3
به نظر من رقصیدن زن ها تو باغ خودشون در جمع خانوادشون اصلا کار اشتباهی نبوده در ضمن هیچکس حتی با حجاب ترین خانم ها در جمع خانوادشون با چادر نیست. باید متجاوزان رو اول عذاب داد بعد سنگسار کرد و بعد اونا رو دار بزنن تا همه عبرت بگیرن
نازنین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
1
0
آقا جون قبول کنین بعضی ازمردای ایرانی واقعا آدم ندیدن. تاکیدمیکنم فقط بعضیاشون. دیدم که میگم. بدحجاب ها در اولویتن. بعد از اونا ما محجبه ها. خودشون 1اصطلاحی دارن که دختر باشه تیپش هرجور باشه طوری نیس. اینا حیووننو تیپ ظاهری براشون مهم نیس. زن میبینن دست وپاشون میلرزه مزاحمش میشن
بابک از آذربایجان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
2
1
با سلام.
کسی که نمی تواند به نفس خود قانع باشد و آنرا کنترل کند باید مجازات شود. ولی کسی هم خود را در معرض دید و نگاه دیگران می گذارد جای خود دارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۷
2
6
اعدام واسه این ارازل کمه باید شکنجه روحی بشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۷
0
1
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چقد نظر
یه دختر 18 ساله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۷
2
5
سلام من تازه این خبر رو شنیدم.
حقیقتش به خاطر کنکور اخبار و .... نمیدیدم
الان از یکی از دوستام شنیدم چه خبر بوده.
کنجکاو شدم بدونم که چه خبر بوده.
اولش جا خوردم بعد عصبی شدم.
نمیتونم هیچ نظری بدم چون از همه چیز خبر ندارم.
ولی قد چیزی که فهمیدم نظرم اینه که .... اگه این اتفاق برای دختر خودت ... ناموس خودت می افتاد هم بر میگشتی میگفتی حجابش خوب نبود؟تحریک کننده بود....
ببینین من یه دخترم و از کار بعضی دخترا که عفتشون رو از دست دادن ناراضی.... ولی خدایی دخترای ما ... خانومای این مملکت حق ندارن اینقدر هم جایی که محرمشون هست آزاد باشن.... گیریم که حجابشون مناسب نبوده.... مردش اونطرف واستاده بوده.....
مگه میشه مردی موقعی که زنشو ... خواهرشو .... بدزدن عکس العمل نشون نده......
مردم خمینی شهر عزیز مطمئن باشید کسی کثافت کاری های چند نفر رو به پای شما نمیدونه
الهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
2
4
اصلا ربطی به پوشش نداره کسی که ذاتش خراب باشه خرابه کاریشم نمیشه کرد.اصلا تو همین خیابونو مترو مگه ندیدین آقایون حتی دخترای چادری رو هم با چشماشون قورت میدن.واقعا واسه جامعه ای که انقد عقده ای با آورده متاسفم.خود من با هر شرایطی برم بیرون انقد نگاه هیز میبینم از بیرون رفتن پشیمون میشم.مشکل ما ریشه در عقده داره........
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
1
2
یعنی چه؟ یعنی توی یک مهمانی خانوادگی هم باید چادر سیاه و روسری پوشید؟! این یه حادثه بود، مراسمشون بوده، دلشون خواسته برقصن، شراب بخورن یا هرچیز دیگه ای! به شما ها چه؟ شما که اینقدر ادعاتون میشه خودتون کی هستین؟ فرشته؟ قدیس؟!
فقط میتونم بگم هنوز توی قرون وسطا زندگی میکنین
shakira mam2
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
1
2
char divari ekhtiari
آرزو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
2
3
شرط میبندم با هم فامیل نبودن . شماها چقدر ساده اید
کدوم مرد بی غیرتی وای می ایسته تا به زنش تجاوز کنن ؟؟؟
چند تا جوون رفتن عشق و حال . که خود کرده رو نباید تقصر بقیه انداخت. میدونین اشتباه اینه که تو مملکت ما همه میفهمن .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
2
3
آرزو خانم باهات موافقم که یا فامیل نبودن یا هم خیلی خیلی بی غیرت خاک تو سرشون.
مهسا خانم ما ادعامون نمی شه ولی حداقل دیگه شرابخوری رو از ای جور کارا نمی کنیم.
هنوز تو وجودمون یه جور غیرت هست که با چند تا دختر حالا چه محرم چه نامحرم بریم تو باغی دور از شهر و با محوطه حدودا باز مجلس شرابخوری و رقص و از این جور غلطا بکنین.
یعنی هر کی شراب نخوره و با دخترا نرقصه تو قرون وسطا زندگی می کنه...
متاسفم!!!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
6
4
یه دختر 18 ساله اگه حتی ناموس من با بد حجابی اومد بیرون و جوونی به ناموسم چیزی گفت مقصیر ناموس من هست.
چرا خانومایی که با حجاب کامل می یان بیرون از این جور اتفاقا براشون نمی افته.
کسی که با حجاب کامل می یاد بیرون به مردای هوس باز و نگاه هرزه می گه که من با عفتم نه...OK
jak
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
2
2
لطفا در این موارد برای سرگرمی چرت و پرت نگین هرکسی تو خونه خودش تو باغ خودش ......... مگه این دلیل تجاوز یا هرکاره دیگه ای میشه ، اینجور افراد باید اعدام بشن تا تخم این گونه افراد از نسل و اصل بشر پاک بشه.
شقايق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
1
1
همينه ديگه دنيا دنياي نامرديه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
0
2
آقا شنیده یودم حمل سلاح سرد جرم سنگینی شده . در حد اعدادم اما جالب برام که حتی دادستان هم حمل سلاح سرد و جزء جرم ها نشمرد.... سلاحیت قضائی ندارم اما دوست دارم که دونه دونشون رو اعدام کنید... من فکر می کنم جرم اون باغ بون از همه بیشتره چرا که آتیش بیار معرکه شده.... ما مردم اگه اعدام کنید به حال مملکت تاسف می خوریم که وحشیه و فلان کشور متمدن گفته اعدام غیر انسانی و ... و ... است اگه هم اعدام نکنید باز به حال مملکت تاسف می خوریم که قانون نداره و هر کی هر غلطی بخواد می کنه....
امیدوارم تخفیف ندید...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
2
4
ایشالله به ناموستون تجاوز کنن تا ببینم که دیگه از این زرا می زنین یا نه
هدیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
0
3
اول دهن اونایی که گفتن مقصر خانمای توی باغن رو گل میگیرم ...خب بیام سر بحث خودمون ... مقصرازدیدگاه بنده اون دست به پیشونیای جان بر کف -چرا-بهتون میگم ما یه متجاوز داخلی داریم یه متجاوز خارجی
حالا اگه مانورمون روی متجاوز داخلی با شکست روبهرو شه با متجاوز خارجی چییییییییییی میشه
..............
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
0
1
متجاوزین باید به سزای کار زشت خود برسند تا درس عبرت برای دیگران شود ولی عزیزان بیایید قبول کنیم گناه و مزاحمت در جاییکه چند نفر با بوشش نامناسب ظاهر میشن بیشتره در واقع در این مورد ما با دو تا کار زشت مواجه میشیم که قطعا تجاوز به نوامیس گناهش سنگینتر هست.و باید گفت که بی حجابی {البته من مطمن نیستم در او جمع خدای ناکرده گناه بوده یا نه}یه گناهه کبیره هستدر جایگاه خودش استغفر ا... تجاوز هم یه گناه کبیره دیگر.خواهشا انقدر به هم ناسزا نگویید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
0
3
نباید ادام بشن! اگر این برگ ها رو ادام کنند تکلیف ریشه چی میشه!؟
باید به متولیان پر مدعای جامعه ای که چنین جوانانی رو پرورش داده آفرین گفت!
آزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
0
1
عزيزاني كه خواهان مجازات متجاوزين هستيد و همچون دادستان و امام جمعه و برخي از اين دوستايي كه نظر دادن بيشرمانه قربانيان را محكوم نميكنيد با توجه به آخرين گفتگو در اتاق خبري صدا و سيماي جمهوري اسلامي بايد بگويم جامعه ي ما يك جامعه كاملا امن و بي خطر البته براي ارازل و اوباش قاتل و متجاوز است و بس تو هم اگر دنبال امنيت براي خودت و خانواده ات ميگردي يا بايد به يكي از اين گروه ها بپيوندي يا بايد از اين خراب شده فرار كني بري به يكي از همين كشورهاي استكبار و اين حرفا كه امنيت و آرامش و صلح براي انسانهاي كاردرست و شريف جداي از دين و طرز تفكر و اعتقاداتشون فراهم شده
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
1
4
آقا جان اين چه حرفيه خلاف دين و شرعيات يعني چي چرا براي همه چي كلاه شرعي درست ميكنيد اصلا من يه مسيحي زرتشتي مسلمون ...يا به هر مسلكي ايرانيم اعتقادي هم به حجاب شما ندارم و ميخوام 4تا فاميلمو دورهم جمع كنم و خوش و خرم بزنيم و برقصيم به توچه آخه!؟! حالا اينجا پرت و دورافتاده بوده تجاوز به يك زن در اوتوبان تهران چي؟؟؟ اونم لابد يا بد حجاب بوده يا نبايد ميرفته تو اتوبان حمله ي ارازل به استخر خانوما چي لابد اونجام خانوما مقصر بودن كه با چادر و چارچوق نرفتن توي آب و ... خجالت ام خوب چيزيه شرم و حيا هم خوب چيزيه آقايي كه سنگ نظامو به سينه ات ميكوبي و ميگي نميتونه همه جا حضور فيزيكي داشته باشه اينارو چي ميگي امنيت اونم تا اين حد واقعا" كشنده است
مسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
9
3
چطور تواین همه مهمونی که باحجاب اسلامی همراه است حمله ای صورت نمی گیره پس معلومه مقصر زنان بی حجابند
پاسخ ها
ایران آزاد
| Germany |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
اشتباهی‌ + زدم، می‌خواستم نظر بالایی‌ رو + بزنم. شما هم فکری واسه این کهنه افکارتون کنین خانوم یا آقای مسی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
واقعا که برات متاسفم بی غیرت..........
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
3
8
به توچه كه تو ملك خصوصي خودشون كنار شوهر و برادر و خونوادشون با حجاب بودن يا بي حجاب فكر كنم خودت ام يكي از همون ارازلي
شیوا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
3
3
واقعا که نامردند
س.ش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
4
5
واقعا که بعضی مردا خیلی اشغالند فکرمیکردند خواهر ومادر خودشون بود واقعا این کا درستی بود ندید میگرفتندا میرفتند نه اینکه نگاه کنند که ازخود بی خودشن فقط باید عدامشون در حضور مردم
دختر ایرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
3
9
خیلی بی رحمیه ادم تو مملکت خودشم ازاد نیست فقط حجاب چشم وبدن که واسه دختران نیست واسه ی همه هست کار واقعا اشتباهی کردندباید سخت مجازات شوند-
آبای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
4
11
از نظر من مشکل از این خانواده نیست.
مگه شما پش کسی که به شما محرم هست حجابتو رعایت می کنی؟
این بنده خدا ها علم غیب نداشتن که بدونن دارن اینارو مخفیانه دید میزنن.
بيطرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
5
1
درجامعه اسلامی شرط براين است که متجاوز به نواميس مردم مجازات شود /انهم طبق حکم حاکم شرع من وشما نميتوانيم /براي کسي حکم صادر کنيم/پس بيايد منتظر حکم قاضي پرونده باشيم /تاحق به حقدار برسد/به اميد انروز......................................
دختر ایرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
0
6
واقعاااااااااا.......
بيطرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
2
0
آيا به نظر شما اگر در اين سرزمين اسلامي کسی که متجاوز است به کيفر اعمال پليد خود برسد . جاي تاسف دارد.يآ اينک باعٍث خوشحالي جامه ميگرددوووووووووووووو................اووووووووووووووووهه .در صور ت امکان نظرات خودتان را بنويسيد. تا به يک نتيجه بندي خوب توسط شما دوستانبربسيم..................
پری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
4
3
14 نفر رو باس هر روز روزی یکیشونو اعدام کرد
و پخش مسقیم هم گذاشت از تلوزون اخ که دلم خنک میشه 14 روز تابستان خنکی خواهیم داشت
eagle
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
3
8
بهتره آمار تجاوز به خانمهای محجبه رو هم بدونین بعد نظر بدین پس ربطی به حجاب اسلامی نداره متجاوزین باید مجازات بشن!!!!!!
چیکارداری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
3
4
باباباغ خودشون به بقیه چه باید 5بار هرکدامشون را دار بزنند
ٌMOHAJER
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
0
3
داستایوفسکی: وقتی جرمی در یک جامعه اتفاق می افتد تک تک افراد آن جامعه مقصرند ...

ما همه مقصریم !
amin
|
Germany
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
0
3
در بعضي از نظرات مي خونم كه شراب خواري ... رقاصي...بي حجايي!!!! بابا يه جوري حرف مي زنيد كه انگار تا حالا زير خروارها خاك بوديد... به من و شما چه كه اونا چي كار مي كردند...مهم انه كه مردم آزاري نمي كردند.متاسفم براي دوستاني كه اين نظرات را دارند...اگه اين طور باشه و پس از مشروب خوردن و رقصيدن و بي حجابي بايد تو خارج از ايران ديگه كسي زنده نمونده باشه.... بي خيال بابا ...بيايم خودمون را درست كنيم
منصوره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
2
4
پس چرا دارشون نمیزنن منتظرن چی بشه؟؟؟؟؟؟/
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
6
1
اگه منم بودم همین کارو میکردم ؟؟؟؟؟؟؟؟خراب بودن مثل خودت منصوره
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
3
1
لعنت خدابرهردو گروه چه آنهایی که مهمانی ورقص وپای کوبی برگزار کردن چه آنهای که تجاوز گربوده اند.
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
0
1
خوندن بیشتر این نظرات واقعا اعصاب آدم رو داغون می کنه.چون بیشترشون مغرضانه هستن. آدم وقتی می خاد نظر بده باید همه جوانب رو در نظر داشته باشه و از پیش هم جبهه ای در مقابل یه موضوع خاص نداشته باشه. به نظر من نحوه ی برخورد با متجاوزان یه بحثه و دلایل بروز این گونه مسائل یه بحث دیگه است. که اینجا کلا همه چیز باهم قاطی شده، دین، مملکت، نظام، بدحجابی، حریم خصوصی و ....
VAHID
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
1
2
باید قانون در مورد اینگونه جرایم طوری برخورد کنه که هیچ مجرمی احساس امنیت نکنه تا زمانی که اراذل هستن هیچ کس امنیت نخواهد داشت
ساناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
2
3
به نظر من اگر اونجا خانه فساد هم بوده دلیل نمیشه افرادی از راه برسن و به خانم ها تجاوز کنن راستی مرد های اون مهمونی چه قدر بی غیرت بودن
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
1
0
من فقط یه روایت اسلامی میگم و خلاص
از این روایت میتونید اسلامی که قرار بود محمدی باشه،با اسلامی که الآن هست رو مقایسه کنید

یه بار یکی از اصحاب پیامبر وارد مسجد میشه و به پیامبر که مشغول صحبت با بقیه بوده میگه که یک زن و مرد نامحرم در یک خانه مشغول عمل زنا هستند.یکی از اصحاب با عصبانیت پا میشه و میگه اجازه بدید برم هر دو رو بکشم.پیامبر میگه بشین و به علی(ع) میگه تو رسیدگی کن.علی(ع) میره دم خونه و از پشت در چندبار سرفه میکنه تا ساکنین خونه متوجه حضورش بشن.بعد وقتی مرد رو میبینه که داره از روی پشت بام میره،چند لحظه صبر میکنه تا زن در رو باز کنه.زن مسئله رو انکار میکنه،و امام علی از اونجا میره.این رفتار زمان پیامبر رو با رفتار الان ایران مقایسه کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
4
3
هر دو گروه مقصر بودن هر کدام به اندازه خودشون چه انها که باعث تحریک دیگران شدن چه انهایی که تحریک شدن
M.Y
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
1
6
اينا همش به خاطر اينه كه قوانين و مقررات اشكال داره، حساب بكنيد تمام اين افراد سابقه دارن.. يعني هر غلطي كردن رفتن زندان هنوز ادب نشدن و براي هر كار خلافي (حتي تجاوز) ابايي ندارند...
اگر زندان ما زندان بود،‌ديگر كسي جرأت خلاف كردن نداشت.......
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
2
2
موافقم.مملکت ایران........هر مجرمی هر غلطی میکنه بعد از چند روز یا حتی بعد ازچند ساعت با پارتی بازی آزاد میشه که نتیجش همینه.واقعا ......متاسفم
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
2
1
خاک بر سرا چه بی حیا
خودشون مگه ناموس ندارن
:(
neda
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
2
0
با عرض سلام مردم ایران همیشه عادت دارن قصاص قبل از جنایت میکنن به قول دوستان تا زن موردی نداشته باشه هیچ کس کاریش نداره 12ساعت رقص اون هم تا ساعت شب2.3شما حرف یک ساعتشو بزنین کسی که اصلا بخواهد کثافت کاری کنه اصلا خونه نمی مونه میره جاهای دور که راحت بتونه کارشو بکنه یه کم کلاهاتون رو قاقی کنین اینقدر بی انصاف نباشین این باغ خودشون نبوده باغ دوستان بوده در جواب دوستی که گفتن 4دیواری خواهشا مطالب را درست بخونین .این افراد جنایتکار باید محکمه شوند شکی نیست ا
ما شما هم قضاوت نکنید؟
فقط انسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
0
1
نیروی انتظامی کارهای مهمتری دارد.وقت به اینهانمیرسد.دادستان هم کارهای مهمتری دارد.درضمن مسولین فرهنگی مادرخصوص اوضاع روزجامعه هفتادمیلیونی هفت کارفرهنگی تابحال انجام نداده اند.فکرمیکننداین جامعه همان جامعه ی پانصدسال پیش است که مردم باشتر رفت وامدمیکردند.مجازات مرحم موضعی است وبایدانجام شود.اگرپلیس ودستگاه قضایی وفرهنگی درقرن بیست ویکم به روزباشنداین اتفاقهانمی افتد.
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
0
0
وقتی با قاتلان و دزدان و ارازل و اوباش قاطع برخورد ننمایند وضع بدتر میشود و الحق و مرحبا به نیروی انتظامی که خوب مجازاتشان کرده است . البته مردم هم باید به نوعی کمک کنند تا نیروی انتظامی بهتر بتواند بقیه را نیز دستگیر نماید.
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
7
4
اصلا چرا زن ها جلوی نامهرم می رقصن
azad
|
Germany
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
1
3
یه صحبتی دارم دوستانی دارم که میگن مشکل از بدحجابی خانوم ها بوده دوستان عزیز ساده لوح نباشید این داستان بدحجابی زنا رو ئوستان انتظامی راه انداختن تا اصل قضیه گم بشه که همون عده کفایت آقایان انتظامی در خشکاندن ریشه های جرم و جنایت باشه چرا هیچکدوم دوستان نمیگید که این حضرات پلیس چه کردند که مجرمین انقدر گسناخ بشن که اجازه تجاوز دست جمعی به خودشون بدن بجای فحاشی بهم بیاید بیاد بیاریم جمله علی ع که گفت اگه مسلمانی از در آوردن خلخال از پای زن یهودی در سرزمین اسلامی از شدت غصه بمیرد رواست... مملکت ار آن همه ماست چه بد حجاب چه خوش حجاب اون مجرم پست اگه جری شد به زن- دختر و خواهر شما حتی اگه توی گاوصندوق هم کرده باشی رحم نخواهد کرد بیاید ریشه کارها را و مقصران اصلی را بنگریم و فریب اون آقایانی که میخوان با بهانه بدحجابی از خودشون سلب مسئولیت کنن رو نخوریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
2
2
به نطر من جرم اونها كمتر از ارازل نيست اونها هم ارازلند ادمهاي بي حيايي كه قانون خدا را ميشكنند وهركاري را انجام ميدند .خدا خواسته ابروشان بره اينها هم بايد مجازات شوند.ارازل كه جاي خود دارند
quester
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
0
1
بنام خدا

عرض سلام به همه عزیزان
همه شما دوستان از منظر خودتون و اون چیزی که دوست دارید اتفاق بیوفتد دارید نظر میدهید ، مثلا یکی آزادی بی بندباری رو مد نظر داره و دیگری آزادی بسته به حد و حدود و دیگران هم با دیدگاه های دیگر .... که هر کدام در جای خود محترم هستند .
اما دوستان عزیز شما برای لحظه ایی خود را بجای افراد فوق الذکر که در حقشان اجحاف شده است ، بگذارید آنوقت شاید با تمام وجود این درد راه حس کنید و این مصیبت رو لمس . و علاوه بر نوعی بی گناهی خود ، در خود نیز علت هایی برای صورت گرفتن همچین اتفاقهایی ببینید و خود را نیز مقصر بدانید.(البته آرزو میکنم برای هیچ کسی اینچنین اتفاق هایی رخ ندهد)
دوستان عزیز :
هرچه هم که قانون سنگین تر و مجریانش پرکار تر و مجدانه تر به وظایف خود عمل کنن باز هم از این قبیل اتفاقات رخ خواهد داد . این گونه حوادث ناگوار و تلخ هوشدارهای مهمی برای همه ی ما مردم هستند حال می خواهد از هر قشری که باشیم . دنبال مقصر و چه کسی در این گونه اتفاقات تقصر کار است نباشیم ، بلکه در خودمان رجوع کنیم و علت های که موجب می شود که اینچین حوادثی رقم بخورد را جویا شده و آنها را برطرف کنیم .
هر دو طرف ماجرا از خود ما مردم هستن و این رفتار ،اخلاق و عمل ما ، عامه ی مردم است که خلافکار ، سودجو ، جانی ، سارق و انسان هایی را تربیت می کند که بویی از انسانیت نبرده و کاملا با نام «انسان» همان اشرف مخلوقات ضدیت داشته و آنها را تحویل جامعه میدهند که دسته آخر بلای جان خود ما می شوند .

لذا این حقیر تنها دلیل بروز اینگونه اتفاقات را دوری از خدا میدانم زیرا وقتی ترس از خدا نباشد ترس از زندان ، اعدام ، و حتی اشدترین مجازاتها هم نخواهد بود .

از تمامی عزیزان عذر میخوام که زیاده گویی کردم
این ماه ، ماه استغفار است به درگاه آن رحیم مهربان...
موفق و پیروز و سعادت مند باشید
payam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
0
0
salam be hame mige adami vasghti dar mohyte gonah ghsrar migirad faghat afrad khas mitavanand khodeshan ra nejat dahand dar inke tajavoz garan kare dorosti ra anjam nadadand va bayad ba anha be shedat raftar shavad vali vaghan ma bayad fekr konim ke dar on jam che afrad nahmahrami ke nabodan shayad anha ham dar halate masti be ham tajavoz karde bashan be har hal be nazar man har do taraf bayad mojazat shavand...
سانی.2
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
0
2
خداهمتونو از دم شفا بده. اخه فوضولا به شماهاچه که دارید باهم دعوا میکنیدوتوسر هم میزنید؟ ن؟ والا؟
جااین نظردادنا درس بگیرید و.ادم شید
هرچی باشه شماهام از ذات همونایید
غیر اینه؟؟؟
sayko
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
0
1
هرکی تجاوز کرده اعدام میشه هرکی سرقت کرده حبس میشه هرکی شراب خورده شلاقشو میخوره هرکی موجب ارعاب اذهان عمومی شده حبس و شلاق داره.دیگه چرا به حاشیه چسبیدین.اگه قانون پایمال شد خود بالاییا مسئولن.اگه کسی نگرانه از این به بعد دودستی ناموسشو بچسبه چون همه جا چشم ناپاک هست
هستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
0
4
نظربضیاتونو که خوندم اصابم خورد شد.چرابضیاتون اینقد ناحق قضاوت میکنید....واسه 5 دقیقه خودتونو بزارید جای اون بیچاره ها...میدونیدالان چ حالو روزی دارن؟ عوض دلداری دادناتونه؟؟؟اره....دختراخوب میتونن درک کنن ولی......بس مخره بازی در نیارید.همه چیا بشوخی نگیرید.اگه ک میتونید
ka
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
2
2
وقتی نظرات را خوندم متوجه شدم بیشتر از متجاوزان باید نگران یه دسته از دوستانی باشیم که نظر دادن و بیشنر از اونها ترسید معنی صحبتشون دقیقا اینه که اون خانوم ها حقشون بوده میخواستن با حجاب باشن که اینطور نشه باید بگم که شرافت اون متجاوزان به مراتب بیشتر از این حضراته عزیزان به اصطلاح با حجاب این دوستان متجاوز اکه به هر ترتیبی با ناموس شما روبرو بشن حجاب نوامیستون مانع انجام کارشون نمیشه شما بجای نگرانی از وضع امنیت میخواهید به نام خدا در مورد کسانیکه بدحجاب میدونیدشون تصفیه حساب کنید حامعه که ناامن شد بی حجاب و باحجاب هیچکدوم امنیت ندارن
مريم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
1
5
باسلام به همه

جناب ناشناس شما خيلي عذر مي خوام غلط مي كني كه ميگي خانوما بايد اعدام بشن مگه مملكت قانون نداره هر ارازل اوباشي مثل شما بياد هر غلطي بكنه نه جان اينجا گردن كلفتي معني نداره خيلي عوضي هستي
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
3
2
خاك تو سر شوهراشون كه غيرت ندارن پس خدا به ما غيرت داده برا چي اگه قرار برا ناموست جونت بدي پس برا چي ميخوايش يعني نميتونستن باهاشون مقابله كنن واقعا" غيرت ايراني مرد
دختر ایرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
0
2
سانی جون واقعا حق باتو این جور مردم فوضولند
arya
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
0
4
اونایی که دم از غیرت میزنن لطفا اینقدر رگ غیرتشون باد نکنه مگه اونجا بودن و دیدن که چه اتفاقی افتاده شماها که حرفای اون بندگان خدا رو نشنیدید چرا قضاوت می کنید اونجیزی که ایراد داره عزیزان نه غیرت مرد ایرانیه و نه بدحجابی اون خانومها بلکه مشکل دهن گشاد ایرانیه که 24 ساعت بازه و هی حرف مفت از توش درمیاد
سحر74
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
2
6
نباید ابروی خمینی شهری ها را ببرندواتفاقیه که افتاده ودمشان گرم که اعدامشان میکنند


اااااااااااااااافففففففففففتتتتتتتتاااااااااااااادددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آریایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۱
1
1
بنام خدا - بعد از خوندن نظرات بالا که زحمت تایپشونو کشیدید بنده حقیر عرضم اینه جسارتا :بایدها و نبایدهایی که میگم مقایسه وانتقادی که میکنم حرف و یا تمثیلی اگر بکارمیبرم توش قضاوت اگه نکنم بهتر عمل کردم مطابق فرموده خیلی ازبزرگان چه تو ادیان چه تومشاعیر چه از کاسب وبازاری چه عالم وفیلسوف ودانشمندو دانشجو وغیره...وکاملتروجامع ترکه دروغ نداره قرآنه و دیگریم نهج البلاغه- تنهادادگاه که درحدکمال حق روبه مستحقش میتونه برسونه دادگاه خداونده - دادستان وقاضی قانون وکتابی روخوندن که ریشه ازقرآن واسلام داره و میدونه قسمی که میخوره واسه اینه که سعیشو کنه حق و ناحق نکنه وطبق یادگرفته هاش کارشو درحدکمال درست انجام بده تادرجایی دیگرببطورکامل به حساب اوون شخص رسیدگی بشه پس نمیخوام هیچ قضاوت و فعل امری استفاده کنم برای هیچ شخص یانهادیا انسان خوب یا بدی چون کار و حرفم این نیست این از قضاوت- یه نظری هم داشتم که با اجازتون میگم اگه اشکال نداره - جایی خوندم که میگفت : آزادی توی جاهای عمومی و آزادیکه توی جاوحریم شخصی فرق داره - من توی خونم یه جورلباس میپوشم وحجاب دارم توی جامعه هم یه جورطبق قانون جامعه وقتی پامو میزارم بیرون هرکاردلم میخواد که نمیتونم بکنم و باید رعایت کنم چون تحت قانون بایدزندگی کنم اگه ازقانون خوشم نیاد باید ازطریق قانونی واسه تغییر مذهب یا انتقاداقدام کنم اگه رعایت نکنم به جرم سم پاشی ومخرب بودن مجرمم- حکایت همون قایق ومسافراشن که طرف خواست زیرپای خودشو سوراخ کنه- هرعلتی معلولی داره - واسه بحث تخصصی وکارشناسی وانتقاد این جورجاهاکه توش کم میشه جامه عمل به کاری داد بحث کم حاصله واسه این پرونده از من کاری بر نیومدگرچه کلی فکرونظرو..دارم اما چه فایده اعدامی زیاد بوده خطاکارم زیاد- این پرونده رومنتظرمیمونم ببینم کارشناسا چه میکنن - یا حق
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
0
4
درکشوراتریش هم که مهددموکراسی است جوانی 82نفررابه قتل میرساند،جوانی است هزاران درد-بایدتوکل رازیادنموداخوی
آیران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
0
6
از قدیم گفتن چار دیواری عمومی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
2
4
باغ خودشون بوده دوست داشتن به کسی چه ربطی داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
3
3
درسته که یک میهمانی بوده که محرم و نامحرم توش رعایت نشده و با بی ملاحظه گی چند نفر دیگه هم به گناه انداختن اما انسان هم نباید انقدر ضعیفالنفس باشه که این گروه بخاطر شرب خمر باید یه مجازاتی بشن اما متجاوزین هم باید جزای کارشونو ببینن(البته این نظر منه ها)
ساني.2
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
1
1
هي مسترناشناس يسوال بپرسم؟ تو اين همه نظرو از كجا مياري هان؟؟؟ن خداوكيلي ۀ حالا كاشكي نظراتم نظر بود عامو.....................يني فقط بدرد خودت ميخوره
عشایر شش سیلندر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
2
5
اون مردای که با دخترا بودن مرد نبودن وگر نه نمیذاشتن همچین اتفاقی بیافته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
5
0
1- متجاوزین باید مجازات شوند. آنها اصلا انسان نیستند چون انسان واقعی (صرف نظر از شرع و عرف و...) نباید با دیدن هیچ صحنه جذابی هوس تجاوز و حیوانیت پیدا کنه، مگر اینکه خوی حیوانی اش قوی تر از انسانی باشه!
2- به نظر من اگر بخواهیم عمیق تر نگاهی کنیم. در ابتدای امر هر مادر و پدری باید به فرزندش درس انسانیت را یاد بده و انسانیت و شرافت و اخلاق مندی را در کودک خود به حد اعلا برسانه.
3- متاسفانه همه والدین نمی توانند فرزندان خود را به درستی تربیت کنند و آموزش-پرورش هم که به خیالش با روش درس دادن تاریخ اسلام در کتابهای دینی می تونه اصول اخلاقی و دینی و انسانی را در نهاد کسی بکاره. که مشخصه که تا به حال ناموفق بوده.
4_
مطمئنا هرگز نمی شه توقع داشت تمام جامعه از تربیت خانوادگی مناسبی برخوردار بشن. و کم نیستند آدمهای اوباش که تربیت و خانواده درستی ندارند. پس آدمها باید همیشه خودشان هم جانب احتیاط را رعایت کنند و مراقب خودشان باشند و صد البته پلیس هم باید با شدت زیاد مراقب آسایش مردم باشه.
5-وقتی خلافی این چنین روی می ده مقصر و متهم صد البته مجرم هست. اینکه کسی خلاف کنه ربطی نداره به اینکه چقدر زمینه فراهم بوده!!!! همیشه زمینه برای خلاف های متعدد می تونه میسر بشه و این نمی شه که میسر بودن زمینه برای خلاف را توجیه خلاف کرد!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
3
7
بدبخت ما،به جای اینکه مجرم محکوم بشه ،کسی که بهش ظلم شده رو متهم می کنیم..........
ريتا
|
Germany
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
4
5
واقعا آخرشيد... يعني چي شئونات نداشتن؟ نداشتن كه نداشتن تو خونه خودشون بوده! بايد بهشون تجاوز بشه؟ بايد باعث ترس و وحشتشون بشن؟ واقعا نمي دونم اين مملكت كي ميخواد درست بشه!
گلي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
2
7
فقط ميتونم واسه خودم متاسف باشم كه تو اين جامعه دارم زندگي ميكنم بياين يك دفعه به مذدم بگيد هيچ كس شادي نكنه مبادا جلب توجه بشه واقعا كه اين مملكت ما داريم؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
فری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
0
1
نظرات جالبی بود ولی بعضیا شورشو دراوردن یا از این ور بوم میوفتن یا از اون ور بوم.
خدارا شکر که اینا قاضی نبودن وگرنه یکی اشتباه میکرد یکی دیگه مجازات میشد. گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری.
تو این اتفاق باید خلاف ها رو درجه بندی کرد تجاوز به ناموس و حریم خصوصی مردم به مراتب سنگینتر از بی حجابی و ... است.
جایی که به عنوان حریم خصوص مطرح است هیچ کس حق تجاوز به آنرا ندارد حتی اگر دیوار هم نداشته باشد مانند یک مزرعه کشاورزی در اینجا هم هیچ کس حق تجاوز را ندارد حریم خصوصی شما می تواند حتی یک چادر مسافرتی باشد که شما در طول سفر از ان استفاده می کنید یا داخل خودرو شخصیتان که شما باید در ان احساس امنیت کنید.اگر شما در مکان خصوصی خود احساس امنیت نداشته باشد این یک فاجعه بزرگ خواهد بود و زمینه ساز هر ناامنی دیگر.
اینجا مقصر متجاوزین هستند نه بی حجابها شاید بی حجابی این افراد تحریک برانگیز بوده ولی هیچ توجیهی برای تجاوز به زنی که در جامعه اسلامی برای دادن مجوز به مرد در سر سفره عقد باید حتما "بله" را بگوید و اگر نگوید حتی پدر او هم نمی تواند به اجبار و زور نظر اورا عوض کند نیست.
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
3
6
سلام به همگی من یه کم از نظرات را خوندم.فکر میکنم بعضی ها با خمینی شهری ها دشمنند. بهتر نیست ملیت پرست نباشیم؟ این اتفاق ربطی به مردم خمینی شهر نداره. اونا باید به سزای عملشون می رسیدند که رسیدند. ولی ما هم در کاهش جرایم نقش داریم.گرچه اونا مجازات شدند ولی این خاطره بد از ذهن اونایی که آسیب دیدند پاک نمیشه. میشه؟شاید اگه بد حجاب نبودند این اتفاق نمی افتاد.تجاوز از قتل هم بدتره.خیلی ها حاضرند بمیرند ولی این اتفاق براشون نیفته.اگه جلب توجه نمیکردند شاید حالا همه چیز خوب بود.آزادی بی حد وحصر هیچ جا وجود نداره.تو خونه خودشون آسایش ندارند یعنی چی؟معنی حرف منا اونایی که آسیب دیدند می فهمند نه بعضی ها که احساسی رفتار می کنند یا خدانکرده قصد دشمنی و کینه توزی دارند
ستاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
4
2
بابا شماها چی میگین واسه خودتون خدا کجا گفته که تو خلوت میشه گناه کرد گناه گناه چه تو خلوت چه اشکار .بعدشم مملکت ما مگه چشه مقصر اصلی خود ما مردم هستیم پلیس که نمی تونه همجا رو کنترل کنه ببینه کی مهمونی داره کی نداره.افرین به همه اونایی که مخالف این جور مهمونی هاهستن بخصوص شما اقا پسرامعلومه که غیرت دارین دم همتون گرم.خدا خیلی مهربونه بخاطره همین اتفاقاته که این کارها رو گناه میدونه.
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
4
5
مطمئن باشیم که همه ی ما در خطریم کسی که خود را جدا بداند اونیز گرفتار خواهدشد .بجای آنکه بیایم بگوییم نیروی انتظامی اشتباه کرد یا ان خانواده بیایید از اتفاق خفت بار درس بگیریم وخود را در معرض شیطان قرار ندهیم فکر میکنم این طور بهتر باشد نه.
نظرات بینندگان