arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۴۱۶۰
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۳ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
رپورتاژ اگهی/

هوا گرم شده؟ پس بروید به تبریز!

هوا گرم شده است؟ روزهای داغ و طولانی شما را دچار سردرد کرده است؟ کولر ماشین دیگر جواب نمی دهد؟ چاره ی کار ساده است؛ برای یک مسافرت آخر هفته آماده شوید و سر ماشین را کج کنید به طرف تبریز و مطمئن باشید اقامتی کوتاه در این شهر زیبا و خنک، تب گرمای شما را بیرون می ریزد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 تبریز، این شهری آزادی خواهان مشروطه، این شهر شمس و شهریار و این شهر باسلوقهای شیرین و کوفته های خوشمزه منتظر شماست تا چند روز فارغ از همه ی دوندگی های کسالت بار روزهای گرم، نفسی تازه کنید. برای اقامت در این شهر بزرگ و زیبا هم به هیچ وجه نگران پیدا کردن هتل مناسب نباشید. در تبریز هتلهای پنج ستاره و چهار ستاره ای وجود دارد که استانداردهایی در حد هتلهای بین المللی دارند. اگر از گرمای وحشتناک تابستان فرار می کنید، به شما هتل پارس تبریز را توصیه می کنیم. این هتل پنج ستاره که در منطقه ای آرام و سرسبز و در مجاورت پارک شگفت انگیز ائل گلی قرار گرفته، با یک رستوران گردان و چشم اندازی زیبا از پارک منتظر شماست تا هم در نسیم خنک غروبگاهی پارک ائل گلی نفسی تازه کنید و هم شبهای خوشی را در این هتل بگذرانید. هوای پارک چنان خنک، پاک و اعجاب-انگیز است که برای ما که بیست و چهار ساعته باید با سیستمهای سرمایشی تابستان را بگذرانیم، یک نعمت خدادادی محسوب می شود. رزرو این هتل را می توانید به آسانی از سایتهای رزرو هتل مثل سایت hotelyar.com انجام دهید که عموما تخفیفهایی هم متناسب با زمان مسافرت، ارائه می کند. 
اگر فقط طالب اقامت در هتلهای پنج ستاره هستید، هتل کایا لاله پارک تبریز، یک انتخاب مناسب دیگر است. 

هوا گرم شده؟ پس بروید به تبریز!
 
این هتل که به حق باید آن را بهترین و مدرن ترین هتل تبریز دانست، در سال 1395 افتتاح شده و زیرمجموعه ی گروه هتلهای کایا ترکیه است که مطابق با استانداردهای برتر بین المللی ساخته شده است. ساختمان 16 طبقه ی هتل در کنار یک مجتمع تجاری بین المللی است که بزرگترین مرکز خرید در تبریز محسوب می شود. 
 
هوا گرم شده؟ پس بروید به تبریز!

یکی از مزیتهای جالب این هتل، رستوران VIP آن است که در طبقه¬ی سیزدهم قرار دارد و فقط مختص میهمانان هتل می باشد. اتاقهای پیلاتس، یوگا، سونای خشک و بخار و از همه مهمتر حمام ترکی، از دیگر امکاناتی است که برای میهمانان هتل در نظر گرفته شده است. همچنین سالنهای متعدد برای برگزاری سمینارها و کنفرانسهای اداری نیز در این مجموعه فراهم شده است. به عبارت ساده تر، اگر به این هتل بروید، دیگر دلتان نمی خواهد از آن بیرون بیائید. بخصوص که به مناسبت افتتاح این هتل، تخفیفهای ویژه ای هم در سایت رزرو هتل یار ارائه شده است که البته این جور تخفیفها را فقط در همین سایت می-توانید پیدا کنید.   
وقتی به تبریز می آئید مسلما باید از بازار سنتی و آثار تاریخی و فرهنگی آن هم بازدید کنید. هتل بین المللی تبریز با چهار ستاره و در مرکز شهر، مکان اقامتی مناسب دیگری است با دسترسی خوب و آسان به بسیاری اماکن دیدنی و توریستی شهر مانند مسجد تاریخی کبود، موزه، پارک ائل پلی، مقبره الشعرا و ... همچنین این هتل رستورانهای متعددی با منوی متنوع از غذاهای سنتی و فرنگی دارد که نباید یک شام دلپذیر در رستوران تابستانه که در فضای باز و کنار آبشار و استخر هتل است را از دست بدهید. 
تبریز و اطرافش دیدنی های زیادی دارد که شاید فرصت نکنید همه را ببینید. از کاروانسراهای تاریخی تا جنگلهای زیبای ارسباران و قلعه ی بابک که حسی از غرور را در رگهای هر ایرانی وطن پرستی جاری می کند. اما اگر تا تبریز بروید ولی شبی را در اسکو و روستای توریستی کندوان نگذرانید، این سفرتان کامل نخواهد شد. کندوان که روستایی منحصر به فرد است و در دل صخره های سخت تراشیده شده و از همه مهمتر اینکه، هتلی دارد که به همین سبک، از میان سنگهای خارا تراشیده اند. هتل صخره ای لاله کندوان تبریز، آن هم با پنج ستاره، سومین هتل صخره ای جهان است که با طراحی خاص و بی-نظیرش، با تلفیقی از سنت و مدرنیته، و اتاقهایی با دیوارهای سنگی، ولی امکانات به روز، اوقاتی به یاد ماندنی برای شما رقم می زند. این هتل با چهل کرانه (اتاق سنگی طبیعی) همراه با جکوزی، رستورانی با چینش سنتی و مدرن، و چشم اندازی فرح بخش از روستای زیبا و سرسبز با چشمه سارهای گوارا و مردم خونگرمش، یک تجربه متفاوت برای همه ی کسانی است که به دنبال فرار از زندگی کسالت بار شهری و لمس زندگی در محیطی هستند که مردم یک روستا، در هزاران سال، با عجین شدن در سنگ و صخره، آن را آفریده اند. هوای روستای کندوان کوهستانی و ییلاقی است و یکی از سه روستای صخره ای جهان محسوب می شود (دو روستای دیگر در کاپادوکیه ترکیه و داکوتای آمریکا هر دو غیر مسکونی هستند). 
سفر به تبریز، چه در اوج گرما و چه در فصل شکوفه ها، سفری به یاد ماندنی خواهد بود. عسلها و گردوهای تازه و تنفس در هوای خنک و پاک، منتظر شماست. کافی است سایت هتل یار، را کلیک کنید. اقامتگاه مناسبتان را انتخاب کنید و با یک تخفیف خوب، تعطیلات آخر هفته ی خود و خانواده تان را در شهری زیبا و خنک بگذرانید. 
نظرات بینندگان