arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۴۴۲
تعداد نظرات: ۸۰ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۵ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۰
رسانه‌ای شدن ماجرای خمینی شهر منجر به متواری شدن برخی متهمان شد

اقای دادستان! جنایت خمینی شهر چه ربطی به "پوشش نادرست زنان در میهمانی خصوصی" دارد؟

اساساً ، جنایت خمینی شهر چه ربطی به "پوشش نادرست زنان در میهمانی خصوصی دارد؟ و چه دخلی به ما و شما دارد؟/حريم شخصی مردم بايد مصون بماند، چه شئونات رعایت شوند و چه نه!/ .. و شاید از این غصه بمیریم، نه رواست که کم نیز باشد...!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اظهار نظر برخی مقامات قضایی مبنی بر اینکه "پوشش نادرست و غیراسلامی زنان در میهمانی خمینی شهر، دلیلی بر تحریک اراذل و اوباش به اقدام جنایت کارانه بوده است"، باعث تعجب تحلیلگران مسائل اجتماعی شده است.
 
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"؛ دادستان خمینی شهر اخیراً گفته اند:  برداشتن پوشش های اسلامی و با پوششی بسیار نادرست در فضایی كه نامحرم در آن بوده است به رقص و پایكوبی می پردازند .
 
این در حالی است که بیان این سخن توسط یک مقام قضایی، این تصور غلط را تقویت می کند که گویی، پوشش نادرست و غیر اسلامی، مجوزی است برای اقداماتی چنین دهشتناک و جنایت بار؟!
 
اساساً ، جنایت خمینی شهر چه ربطی به اصل ماجرا و "پوشش نادرست زنان در میهمانی خصوصی" دارد؟ و چه دخلی به ما و شما دارد؟
 
به قول عبید زاکانی در رساله ی دلگشا : استر طلحك بدزديدند. يكي مي‌گفت: گناه توست كه از پاس آن اهمال ورزيدي! ديگري گفت: گناه مهتر (كسي كه از اسب ها نگهداري مي كند) است كه در طويله را باز گذاشته است... طلحك گفت: پس در اين صورت، دزد را كه استر دزديد هيچ گناه نباشد!
 
ثانیاً ، قانون اساسی و تاکید بزرگان کشور، همواره بر "رعایت حریم خصوصی" افراد تکیه می کند و همواره بر جلوگیری از ورود قانون به مسائل خصوصی مردم، تاکید می ورزد؛ حريم شخصی مردم بايد مصون بماند، چه شئونات رعایت شوند و چه نه! ؛ هر چند شاید دلیل بارز چنین سخنی از سوی این مقام قضایی، چالش مهم نظام حقوقی کشور در موضوع حریم خصوصی هم باشد که هیچگاه تعریفی از مفهوم حریم خصوصی ارائه نداده است.
 
... و شاید از این غصه بمیریم، نه رواست که کم نیز باشد...!
 
واکنش نماینده خمینی شهر
 
از سوی دیگر، نماینده ی مردم خمینی شهر با تاکید بر حفظ حیم خصوصی افراد می گوید: اینکه عده ای می گویند  چون برگزار کنندگان مهمانی از وضعیت مطلوبی برخوردار نبوده اند این اتفاق افتاده است حرف درستی نیست؛ چرا که در هر صورتی باید حریم افراد حفظ شود. این موضوعی ربطی به اصل جرم ندارد.
 
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: شهرستان خمینی شهر بافت مذهبی وغیرتمند دینی دارد و مذهبی بودن این شهرستان زبان زد خاص و عام است، آنها بر روی مواردی که به مذهب و به حیثیت آنها لطمه وارد کنند حساس هستند

وی همچنین افزود: از زمان پیروزی انقلاب، اقوام مختلفی به این شهر مهاجرت کردند و جابجایی اقوام صورت گرفته است و تضاد فرهنگی در این شهر به وجود آمده است، با وجود این تضاد همانطور که به مسائل فرهنگی در کشور اهمیت داده نشده است، به مسائل فرهنگی در خمینی شهر نیز توجه نشده است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: بیکاری در این شهرستان مسیر صعودی را طی می‌کند و در کنار تضاد فرهنگی مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"؛ وی در رابطه با جزئیات حادثه خمینی‌شهر اظهار کرد: عده‌ای از استان اصفهان اقدام به برگزاری مهمانی در باغات خمینی شهر کرده‌ بودند و بنا به گزارش های رسیده، برگزار کنندگان این مهمانی از وضعیت مطلوبی هم برخوردار نبودند؛ سروصدای این مهمانی به بیرون از باغ نیز می‌رسد و متهمان را تحریک می‌کنند که بدانند در آنجا چه اتفاقی در حال جریان است.

حریم افراد باید حفظ شود

وی گفت: بعد از پی بردن به جریان، افراد تحریک می‌شوند و سایر متهمان را خبر می‌کنند و وارد باغ شده و آن حادثه تلخ را رقم می‌زنند.
 
وی در عین حال تاکید کرد:  اینکه عده ای می گویند  چون برگزار کنندگان مهمانی از وضعیت مطلوبی برخوردار نبوده اند این اتفاق افتاده است حرف درستی نیست؛ چرا که در هر صورتی باید حریم افراد حفظ شود. این موضوعی ربطی به اصل جرم ندارد.

ورود رسانه‌ها باعث افت در مسائل امنیتی می‌شود

ابطحی در مورد رسانه‌ای شدن این فاجعه بیان داشت: اولین رسانه‌ای که به طور جدی به این مساله پرداخت، رسانه محلی خمینی شهر بود و پس از آن سایر خبرگزاری‌ها و رسانه اقدام به پوشش اخبار آن کردند.

وی تاکید کرد: رسانه‌ای شدن این ماجرا باعث شد متهمانی که به مشهد فرار کرده بودند و توسط نیروی انتظامی شناسایی شده بودند، متواری شوند.

وی با بیان اینکه ورود رسانه‌ها به جرائم امنیتی باعث افت در این مسائل می‌شود اظهار داشت: رسانه‌ای کردن این موارد درست نیست، متاسفانه همیشه فرصت‌ها را به تهدید تبدیل می‌کنیم.

حادثه در اصغر آباد اتفاق نیافتاده است

وی بیان داشت: در همین حال برخی رسانه‌ها اشتباهی را در انتشار اصل خبر مرتکب شدند و مشکلاتی را به وجود آوردند، در خبرها آمده این فاجعه در باغ‌های اصغرآباد اتفاق افتاده است؛ همین مورد باعث دلگیری و اعتراض مردم اصغرآباد شده است، چرا که اصغرآبادی‌ها مردم بسیار متدین هستند و نمی‌خواهند با درج اخبار اشتباه به حیثیت مذهبی شهر لطمه وارد شود.

شکایت از برخی از رسانه‌ها

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"؛ وی که به خانه ملت گفت و گو می کرد، اظهار کرد: حال که این موضوع رسانه‌ای شده است باید اخبار درست و صحیح منتقل شوند، اما از آنجایی که این اخبار نادرست، ناراحتی مردم اصغرآباد را به دنبال داشته است شکایتی را از برخی رسانه‌هایی که اخبار اشتباه منتقل کرده‌اند به معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دادستان اصفهان و هیات نظارت بر مطبوعات ارسال کرده‌ام و خواستار رسیدگی به این تخلفات هستم.

وی عنوان کرد: چرا که پس از انتشار این خبر، احساسات مردم اصغرآباد جریحه دار شده است به همین دلیل از رسانه در خواست می‌کنم که در جریان نقل اخبار اطلاع رسانی شفاف داشته باشند.

وی درپایان تاکید کرد: برای رسیدگی به عمق فاجعه خمینی شهر درخواست تشکیل کمیته ویژه‌ای را در قوه قضاییه مطرح کرده‌ایم که با عوامل ماجرا برخورد شود و رضایت مردم به دست بیایید.

در تاریخ چهارم خردادماه ، ۱۲ نفراز اراذل و اوباش پس از حمله به باغی در خمینی شهر، دست و پای مردان را بسته است و پس از ربودن زنان و انتقال آنها به مکان دیگر، آنها را مور تجاوز قرار دادند.  پس از انتشار این خبر تعدادی از اهالی شهرستان خمینی شهر با تجمع  مقابل دادگستری این شهرستان خواستار برخورد جدی با این افراد شدند. تاکنون ۷ نفر از متهمان این حادثه دستگیر شده اند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷۲
ناشناس
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
37
اصغر اباد یا اکبر آباد چه فرقی داره .
؟
عامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
61
خبر اگر رسانه ای نمی شد که حساسیت جنابعالی و قوه قضاییه برانگیخته نمیشد
شرمینه فرد
|
NETHERLANDS
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
3
35
بالاخره یک مطلب درست حسابی از شماها دیدم... مرسی
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
125
1
بلی چوب خدا بی سرو صدا هست هر دو طرف کارهای شیطانی داشته اند به نظر من حقشون بوده دلم خنک شد مشروب خوردند و هزارتا کثافت کاری دیگر هم کردند
خدا تجاوز کاران و تجاوز شدگان را لعنت کند
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
اگه خونوادیه خودتم بودن همینو میگفتی؟خدا تورو لعنت کنه که مثلا مسلمونی تف به غیرتت
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
دوست عزیز، یا شما معنی مهمانی خصوصی و حریم شخصی و جمع خانوادگی رو نمیدونین یا معنی تجاوز رو! اگه برای خود شما هم این اتفاق میفتاد دلتون خنک میشد؟! قطعا بجای خنک شدن، یخ میزد جناب!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
مطمئنی فقط دلت خنک شد جای....
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
تو را خدا شماها هستید که مردم رو از اسلام و قران فراری می دهید

خدا تجاوز کاران و تجاوز شدگان را لعنت کند
خدا ظالمان و مظلومین را لعنت کتد
خدا مستکبران و مستضعفین را لعنت کند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
نکنه خودتم یکی از اونا بودی!!!+
ناشناس
|
AUSTRALIA
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
50
واقعا برای این آقا محمد و دوستانی مثل ایشون متاسفم.
خدا به مردم ایران رحم کنه با افکاری اینچنین
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
1
29
آفرين بر اين نماينده شجاع که از مردمش درست دفاع مي کنه , طرف مي خواد توي باغ خودش هر جوري بگرده به کسي چه ربطي داره
پاسخ ها
عامک
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
آخرش یک اسم مستعار هم برای خودت انتخاب نکردی عزیز دل برادر وطن دوست خارج نشیین چون خارج گود نشستی و میگی لنگش کن
ناشناس
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
18
4
یکی باید جلوی اینا رو بگیره یا نه؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
41
عالی بود.مگر در بقیه کشورهای دنیا که حجاب اجباری نیست هر کسی میره همچین جنایتی بکنه؟حتما حکومتشونم میگه چون حجاب نداشتین بهتون تجاوز شد؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
واقعا گل گفتی
طاها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
38
تفسیر به رای میکنی. این همون خدایی که گفت اگر زنا کار فعلش تکذیب کرد ازش بگذرین بسپرینش به من. این همون قضاوتی که علی سه نفر به جرم اینکه تهمت زنا زدند و نفر چهارمی نیاوردند حد کرد. این افکار پوسیده شماست که نفس کشیدن برای ادم تو این مملکت مشکل میکنه. این اراذل به خواهر و مادر چادری ما هم رحم نمیکنند
ناشناس
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
45
لطفا قبل از نظر دادن از عقلی که خدا بهتون داده استفاده کنید
مشروب خوردنشون چه دخلی به من و شما داره که دلمون خنک بشه
متاسفم براتون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
9
دست اقای ابطحی درد نکنه

واقعا به جا و درست توضیح دادن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
45
ادم فهمیده و باشعور!!! کجای قران و دین و مذهب و عرف و هر چیزی که تو بهش معتقدی، نوشته شده جریمه کسی که مشروب خورده تجاوز به خانواده س؟
چرا میخواین دیانت رو با این افکار وحشیانه و پلید ، بد جلوه بدین و آبروی دین رو ببرین؟

از تمام اینها گذشته.... تو از کجا فهمیدی که اونا مشروب خوردن و هزارررر کثافت کاری دیگه در اوردن؟؟؟؟؟؟
ساسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
89
1
نوش جونشون !!!
هرکی قاطی رفت تو باغ مجلس لهو و لعب به پا( مجلس عروسی نبود.)باید همینطور باش رفتار بشه...وگرنه باغ رفتنشون برای چی بوده !!!
بجز برای همین کار
پاسخ ها
ناشناس
| CANADA |
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
ساسان عزیز، اسمت به کامنتی که گذشتی نمیچسبد .
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
دلت از جای دیگه پره. می بینم که کلی هم منفی گرفتی حداقل خودت به خودت یه مثبت میدادی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
این حرفات تهمت حساب نمیشه با ایماااان؟
بهنام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
هيچ وقت فكر نمي كردم پسر به اين بي غيرتي تو ايران پيدا بشه! اگه خانواده خودت هم بود دوباره همين نظرو داشتي!!!!!!!!
بهار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
8
15
با سلام
همه مشکلات به این برمی گردد که همیشه سعی می شود،مخفی کاری شود! خفاش شب از یاد مردم نرفته است!بیجه و بیجه ها و خفاش ها دیگر هم همین طور! چرا ما به ایجا رسیدیم؟چرا حریم ها شکسته شده است؟چرا خدا ترسی در وجود ما از بین رفته؟خدایا! تو خودت راضی شو و اجازه بده منجی عالم بیاید.
Hakh
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
50
3
البته حريم خصوصي اشخاص حتما بايد حفظ بشود ولي اگر عده اي بخواهند حريم خصوصي خودشان را عمومي بكنند باز هم فرياد ها بلند است كه ازادي نيست؟
دوم اينكه در مورد داستان طلحك بايد گفت اگر اينجور است همه مغازه داران بايد قفل به در نكنند چرا كه دزدها مقصرند و همه ماشين ها دزد گير نداشته باشند چرا كه همه دزده ها مقصرند
سوم اينكه بلي منطق بعضي ه اين است كه عده اي بايد امنيت را به هر نحوي تامين بكنند و عده اي هم در كنار اين امنيت به عيش و نوش و سر مستي خود بپردازند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
شمایی که از اصل قضیه خبر نداری ایمانتو نده!
hamid
| NETHERLANDS |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
azize dele baradar shoma khahar va madart toye khone hatman ba hejab kamal hastan ke injori fekr mikoni emrooz to bagh miyofte farda toye khonat age jolosho nagiran.
احمد
|
UNITED STATES
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
52
چه جالبه نظرات بعضی ها!!!!!!!!!1بعد میگن این اوباش کین!!خدا مارو از شر یک مشت عقده ای متجاوز ..بدوی نجات بده
جلال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
36
3
بله آقا این طوری که نمیشه آقا ما هر غلطی دلمون خواسته بکنیم بعد بگیم آقا چرا تجاوز شد ؟ شما بروید تحقیق کنید چند تا به دختران و زنان با عفت تجاوز شده ؟ معلومه که افراد بد پوشش و لا ابال گزک به دست اشرار می دهند با پوشش زننده و کارهای کثیف ( مشروب خوری ) دارند داد می زنند ما این طوری دوست داریم باشیم و حکم خدا را زیر پا بگذاریم وقتی اوباش هم اینا رو می بینند پس پیش خودشون میگن حالا که اینا اهل حالند چرا ما نباشیم چرا ما حکم خدا رو زیر پا نگذاریم . حالا که اینا ترس از خدا ندارن ما چرا ترس از خدا داشته باشیم اینجاست که میگویند خود کرده را تدبیر نیست . اگر افراد درون باغ آدم حسابی بودند کجا اوباش رغبت می کردند امنیت اخلاقی اونا را به خطر بندازند .
پس دوستان کمی فکر کنید هر دو طرف به نحوی اوباش اند
مینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
18
سلام حریم خصوصی نباید عمومی بشه و دیگران هم نباید به خودشون جرئت بدند که به حریم دیگران تجاوز کنند بزه دیدگان بیشتر رعایت میکردند بهتر بود اما ادم کثیف کاری به بدحجاب و محجبه نداره وقتی میخواد شرارت کنه دیگه هیچی حالیش نیست ببین چقدر نا امنی هست که جرئت کنند 13 نفره جمع بشن و بریزند توی باغ
بهادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
3
13
با اعدام اين اراذل آبروي خميني شهررا در دنيا بخريد چون خبر جهاني شده
شمس الله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
5
7
چه نماينده خوبي داره خميني شهر كه حتي از جانيان و اراذل هم دلسوزانه دفاع ميكنه به خدا نوبره
سده ای
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
6
0
بیاید تو سده ببینید که جریان از چه قراره
تاجیک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
19
2
آیا ایجاد سر وصدای تحریک آمیز (به گفته پلیس ) دلیل اول انجام این جنایت نبوده است ؟ اگر پاسخ مثبت باشد پس خود این خانواده ها حریم باغهای مجاور را رعایت نکرده وخود متجاوز به حریم دیگران هستند حداقل در ایجاد سرو صدای تحریک آمیز
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
1
25
مواظب ناموستون تو خونه هاتون باشید چون اگه بهشون تجاوز بشه خودشون مقصرند !!!
چرا تو خونه و توی یه جای محفوظ و خصوصی با کلاهخود و زره نمی گردن
جبرائیل منادی باشکند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
15
اگررسانه ای نبودکسی باخبرمی شد
محمدمرادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
2
7
همانا سزای بدکارن جهنم وآتش خیره کننده وسهمگین آن است حادثه ای که نه تنها قلب مردم را جریحه دار کرد بلکه آسمان وزمین نیز از این حادثه به جوش آمدند از این گونه حوادث وشبیه آن رخ داده است ومفسدان فی الا رض هنوز عبرت نگرفته اند به زودی زود عذاب سخت خداوند ریشه ی آنها را تار ومار خواهد کرد وبه سزای اعمال ننگینشان خواهند رسید به راستی که قلب هر انسان پاکدل ومسلمان از این حادثه ی تلخ به رنج می آید چرا در کشور عزیز مسلمان ودوست داشتنی ما هر چند گاهی از این حوادث شوم رخ می دهد مشکل کجاست....
یک خمینی شهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
29
5
در تمام ایران این کار ها وجود داره فقط به خاطر اینکه نام خمینی شهر رو خراب کنید این خبر ها رو تند تند بازتاب می کنید اون از قضیه ی قمه زنی و این هم از این خبر آخه چرا مارو ول نمیکنید؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
شما از طرف مردم خمینی شهر صجبت نکن!‌ مردم خمینی شهر همان معترضین بودند که غیرتشان باعث رسانه ای شدن این ماجرا شد! این همه فاجعه در این شهر چه رسانه ای بشود چه رسانه ای نشود، وجود دارد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
2
12
مجرمين بايد به اشد مجازات محكوم و كيفر خواست دادستان مبني بر آدم ربايي و تجاوز به عنف هر چه زودتر در مورد آنها اجرا گردد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
2
10
لطفا بپرسيد مامورين كلانتري محل چند بار بدان محل سر كشي داشته اند؟ اگر واقعا چند ساعت اين برنامه طول داشته است.
ناشناس
|
PORTUGAL
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
15
پوشش نادرست و غیر اسلامی، مجوزی است برای اقداماتی چنین دهشتناک و جنایت بار؟!
1 نفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
17
پوشش نادرست چیه چرا دریوری میگین تو ملک شخصیه خودشون بودن حالا اگه خانواده خودتون تو خونه خودشون یا باغ خودشون خواستن راحت باشن اگه کسی اومد بهشون تجاوز کرد اشکال نداره؟این کثافتا باید شکنجه روحی بشن و بعد از شکنجه در ملا عام اعدام و حتی سنگسار بشن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
با نظرشما موافق هستم ولي اگر اجراي حكم اعدام را به من بسپارند خيلي خيلي خوب ميشود
سوشیانت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
7
تجاوز به فرد یا حریم خصوصی افراد غیر قابل بخششه. با اینکه من با فساد در محافل خصوصی هم مخالفم. چون رفتار افراد اینچنینی که اهل فعالیتهای خلاف اخلاق هستند در پیش امدن چنین حوادثی بی تاثیر نیست.ولی در کل تجاوز به عنف هرگز نباید دل کسی رو خنک کنه چون ممکنه نفر بعدی این داستان (جناب اقای محمد) مادر یا خواهر شما باشه . مطمینا اون اراذل اگر به ناموس شما هم دسترسی پیدا کنن از چنین اعمالی دریغ ندارند ولو انها رو با حجاب ببینند.هر چند حجاب تا حدودی بازدارنده است.مسولان باید حاشیه رو کنار بگذارند و در تلاش بیشتر برای هم فرهنگ سازی در جامعه و هم حفظ امنیت باشند.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
10
واقعاافسوس ميخورم نظره بعضي هاروكه ميبينم:اگرخدايي نكرده ناموس ...خوبه كه يادمون نره ماانسانيم نه.......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
10
قضاوت قبل از آگاهی کامل از ماجرا گناه است . از مردم میخواهم زود و بدون فکر نظر ندهند.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
11
عجبا.. از حرفهاشون اینجوری بر می یاد که حتما از فردا می خوان به جای مجرمان اصحاب رسانه رو مجازات کنن
یک شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
7
خدا عالم است
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
15
واقعا از خوندن بعضی از نظرات متاسف شدم اقای که میگی اینا مشروب خوردن اینا با هم می خواستن کاری کنن که رفتن باغ اینا حکم خدا رو زیر پا گذاشتن حق الله چه ربطی به حق الناس داره شما پاش که میوفته که خوب ناموس ناموس می کنین !!اونا مست بودن متجاوزا که حالشون سر جاشون بود جز اینه که عقده های روانی و نیاز های سرکوب شده ی جنسی دخیل این موضوع بووده ؟ چرا امار تجاوز اینقدر در مملکتی که پز اسلامی بودن و تابعیت از قوانین کامل الهی رو میده اینهمه بالاست؟ قانون به کنار اخلاقیات کجا رفته ؟ تجاوز اوج اعمال خشونته ! اقا جلال بنده کار اموز دادگشتری هستم سربازیمم اونجا بودم روزی 3 تا پرونده تجاوز به عنف از همین خانواده های متدین و خانواده شهید میارن تو محکمه شما کی هستی که خودتو تو جایگاهی میزاری که حق الناس رو توجیه کنی ؟؟؟ بابا شما که خدا خدا میکنید چرا از خدا نمی ترسید ؟در ضمن اعدام هم حل این مسئله نیست این نظره شخصیه منه چون جای خوانواده قربانی نیستم که بدونم چی کشیدن ! فقط میگم این مسائل رو باید از ریشه حل نمود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
10
حفظ شعونات اسلامی واجب این درست اما ما یک درصد هم حق را به یه غیر مسلمان بدیم ایا باید به ناموس و شرفش تعرض کرد چون مسلمون نیست.مسلمان کسی است که مردم از دست و زبانش اسوده باشند.همگی توبه کنیم و قضاوت بیجا نکنیم.
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
3
6
دوره آخرالزمانه،همه تقصیر دارند، اونهایی که مست کردند و با آواز شیطانی بقیه را متوجه خودشون کردند ،اون گرگ صفتان ناپاک شریر و بی ناموس و مسولین خواب زده ما.
دادا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
5
2
زنان ومردان حاضر در مجلس هیچ نسبتی باهم نداشتند بجز یک زن وشوهر که اصل این مهمانی حرام بوده ولی این دلیل برا ی تجاوز نمی شود وجرم دوم چون هم زنا بود وهم امنیت را از بین برده ودر دل مردم ترس انداخته است خیلی بز تر است
دک دمیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
11
1
ماهواره ها را جمع کنید-دشمن همین نزدیکی هاست-توی گوشی های ما کمین کرده-توی خانه ی ما به راحتی جا خوش کرده-خط از آنجاست-انها دنبال خوراک از این نوع طعمه ها هستند-اینکه ما خطا کنیم وآنها بخندند-ماهواره ها راجمع کنید-ماهواره ها راجمع کنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
1
13
هرکه حجاب نداشت باید به اوتجاوز کرد پس این جوری که سنگ روسنگ بند نمیشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
6
5
اعدام اصلا درست نیست . مشکل فقر و بیکاری هستش . اعدام از نظر حقوق بشر کار صحیحی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
منم با دوست عزیز موافقم وقتی اعدام میکنند همه اعتارض میکنند حتی مردم خود کشورمون. یادم هستش که اراذل و اوباش رو توی پارک میگرفتند و من خودم هم شاهد بودم که مردم به نیروی انتظامی چه حرفهایی و بد و بیراههایی که نمیگفتند. مقصر خودمون هستیم. وقتی ارازل رو اعدام میکنند داد مردم در میاد در ضمن اعدام از نظر حقوق بشر درست نیست باید اونها اصلاح و تربیت بشند
عیسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
1
0
"انتخاب" استاد انتخاب نظرهای موافق "انتخاب" این آخرین نظر من است چون خیلی بیچاره ای که در دراتنشار نظرهای مختلف سانسور و گزینشی عمل می کنی. امان از نفاق و ریاکاری
يزداني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
3
1
اگر ميشودحكم اعدام اينهارا به من بسپاريدممنون ميشوم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
اعدام راه حل نمیباشد. باید این گونه افراد به مراکز اصلاح فرستاده شوند و در مورد آنها تربیت و فرهنگ سازی انجام بشه .
دلنگ کچه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
1
5
سوزاندن وخاکستر کردن مجازات زنا کاران
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
0
یه درد دلی مینویسم امیدوارم -مدیران اجازه نمایش بدن -
حدود 3 هفته قبل 2 تا پلیس 110 در مشهد مراجعه میکنند به منزلی (بر اساس گزارشی که کذب بوده) آلودگی صوتی یعنی صدای بلند ضبط - در میزنند -با اینکه دیده بودند خانه وکوچه مورد گزارش غرق سکوت است - خانم منزل توضیح میدهد جناب چنین چیزی نیست -اینجا ما یک بیمار (جانباز 70% داریم) و درد و رنج -پلیس با .... میگوید ما سکوت را دیدیم -صدائی هم نشنیدیم - ولی باز گفتیم بررسی کامل کنیم -خوب مملکتی که 110 اینه -شما چه توقعی داری -

این در حالی هست که برابر قانون وقتی مامور 110 ببیند خبری نیست حق در زدن ندارد
آی پی هست -ایمیل هم هست
....
پاسخ ها
مثلا حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
واقعععععععععععععععا خسته نباشی شما با این دل دردت...
بهنام از ايذه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
1
5
پوشش هر كسي يه چيزه شخصيه كه به هيچ كس ربطي نداره و ما حتي حق نداريم در موردش نظر بديم چه برسه به اين كه يه عده اي بخوان اين كار غير انساني رو انجام بدن! اعدام همه ي اونا كمترين كاريه كه ميشه كرد.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
1
4
من به عنوان یک فرد اهل خمینی شهر باید به دوستان بگم که مجرم های این حادثه همه از اشرار و سابقه دارها هستند و توی شهر ما از کثافت کاری زبان زد هستند مثل این ها هم کم نیستند متاسفانه شهر ما به قول آمار خود نیروی انتظامی محل تجمع اشرار بیرونی هم شده است همین ها باعث شدند چند سال پیش برادر یکی از دوستانم فقط به خاطر زیبایی صورتش مدرسه را رها کند چون هر روز در راه مدرسه همینهابه آزار و اذیت طرف می پرداختند جالب اینکه شکایت پدر دوستمان هم به جایی نرسید چون نه تنها این ارازل که دیگر ارازل مشهور این شهر یکجورهایی زیر چتر حمایتی مراکر قدرت هستند با این مقدمه کوتاه خواستم به عرض دوستان برسانم خوش خیالی ست که این عمل وحشتناک را تنها به حساب سر و صدای افراد داخل باغ بگذاریم این ارازل هر وقتی اراده کنند به این کثافت کاریهایشان دست می زنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
0
3
به قول قديميا در ديزي بازه، حيا گربه کجا رفته
هموطن دردمند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
0
4
چشم همه آقایان اراذل و اوباش به حکم این آقایان دستگیر شده دوخته شده، اگر غیر از اعدام حکم دیگه ای صادر بشه از این به بعد ماهانه شاهد جنایات اینچنینی خواهیم بود.
ضمنا با صحبت های که مقامات مسئول کرده اند، تجاوز به زنان بدحجاب را مجاز دانسته اند. دستشان درد نکند.
محمدتقی آقائی خوزانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
1
2
سلام برمردم سرزمین زیبای ایران سلام برمردم فهیم زحمتکش کوشا پرتوان عالم دوست وعالم خیز خمینی شهر سلام بر غیور مردان وشیر زنان همایونشهر سلام برآزادگان وآزادمردان سده سلام برهمه یدوست داران این خطه ی هنر پرور سلام بر عاشقان ولایت وامامت در یک کلام سلام بر حسینیه ایران .ای همشهریان عزیزتر از جان ای عزیزالوجودان درست است مصیبتی برشما وارد شده وبر رنج ها ودردهایتان افزون گشته ولیکن بایدباهمدلی وهمیاری خود التیام وبهبود بخشیم این نقیصه را ای دوستان ای ای بزرگان صغیر السن ای جوانان باتجربه ای غیرتی ها ای شیران خفته دراین بیشه ی مردان مرد همدل شوید همگام شویم دست دردست هم برای ارتقای شهر خویش وبرای شناساندن ظرفیت های بالقوه وبالفعل خودبه خویشتن خویش وبه ایرانیان مهربان وبه جهانیان منتظرگامی برداشته دفتری آغاز کنیم ونام فرهیختگاننخبه ها پژوهشگران مخترعین ورزشکاران هنرورزان اندیشمندان نام آوران عرصه های ورزشی اجتماعی هنری سیاسی فقهی دینی علمی نویسندگان وتاریخ سازان ای دیاررادرآن مرقوم داشته تا تاریخ چند هزار ساله خویشرا بهتربشناسیم از دوستان در هر کجای این دنیا که زندگی می کنند عاجزانه خواهان اینم که دست این عاشق به وطن خویش رافشرده ودر این راستا هر گونه می توانید یاری رسانید باتشکر
داریوش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
0
0
وقتی ارازل واوباش را می گیرند می گویید چرا میگیرید آزادی نیست حقوق بشر نیست حالا میگویید چرا انها را نمی گیرند.
حالا میگویید اعدام نکنند اصلاح کنندخلاف حقوق بشر است بعد همین ها دوباره یک کاری میکنند میگویید چرا انها را اعدام نکردند.حالا چی فرقی داشت در مهمونی تجاوز میکردند آن هم زنا بود هم ارازل اوباش هم زنا بود فقط با زور بود اگر مرد های تو مهمونی تجاوز می کردند این هنه سرو صدا داشت.
سلمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
1
6
باید گرفت سر یکی یکیشونو زیر ساطور گذاشت .
بعد هم لاشه شونو بندازن جلو سگ تا سگا تف بندازن روش

انقد دنیا هرکی به هرکی شده که هر ننه قمری بیاد و اینکارارو کنه
زهی خیال باطل.........

آی مسئولین
آی مسئولین
آی مسئولین
به خاطر اینکه از اسب نیفتین از اصل نیفتین ...............
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
0
5
به نظر من باید این اوباش اعدام بشن اینا مایه ی ننگ شهر ما هستند و اگر دوستان آنها هم دستگیر شوند پلیس کار شق القمری نکرده ...
چرا ما نباید در این شهر امنیت داشته باشیم؟؟؟؟؟ چرا باید با ترس و لرز از خانه بیرون برویم
خود من دختری با حجاب و چادری هستم اما اگر ظهر یا شب بخوام از دانشگاه به خونه برگردم باید هزار صلوات و آیه الکرسی بخونم که سالم برسم
چرا؟؟؟؟؟ چون یه مشت اوباش مثل اینا توی شهر ما ول می گردن و نیروی انتظامی شهر هم معلوم نیست چه .........چند سال پیش خونه مارو دزد زد و وسایلمون رو دزدید وقتی پلیس اومد گفت تقصیر خودتونه که در خونتون رو قفل نکردید!!!!!!!!!!!!!!!! این چه توجیهیه؟؟؟؟؟ چند روز بعد یکی از دزدها با ما تماس گرفت و گفت در ازای گرفتن وجهی اموالتون را بر می گردونم و مادر و پسردایی و برادر منو چشم بسته به باغی بردن و حدود چند صد هزار تومن گرفتند و اموال ما رو پس دادن....بعد از سه روز پلیس خمینی شهر اومده بود و به ما می گفت شما خودتون همدست دزدهایید ...............!!!!!
چند ماه پیش هم شب جمعه بود توی شهر عروسی بود و مادر من مریض و بدحال بود صدای انفجار شهر رو برداشته بود خبری نبود عروسی بود...وقتی با پلیس تماس گرفتیم گفت ما صدایی نمی شنویم و مامورای ما سر پستاشون هستن!!!
..................
اینها حکایت و افسانه نیست اینها دردههههههههههههههههههههه....و تورو خدا یه فکری به حال امنیت کنید ما توی این شهر امنیت نداریم.....
من چادری باید با ترس و لرز به کار و دانشگاه برم چرا چون یه مشت موتور سوار توی این شهر ریخته و از پشت به دختران حمله ور می شه.....این چه وضعشه... اوناکه توی باغ بودنو می گن بی حجاب و نامحرم بودن من چادری و مسلمون چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
0
6
الهی این اقا محمد خدا نابودش کنه از روی دنیا مایه ننگ جامعه ما همین آشغالها هستند که باعث فساد این جامعه شدند .
تورو خدا پیام منو فیلتر نکنید از مسولین یک سوال دارم به نظرتون این همه نیرو بسیج میکنید تو خیابونها تا دخترهایی که موهاشون بیرونه یا حجابشون افتضاحه بگیرد یکی از این کارها رو برای این ارازل و اباش مواد فروشها هم میکنید من نمیگه حجاب این خانمها تو جامعه مسله هایی نیست ولی بخدا جامعه ما انقدر مشکل حادتر داره که این اصلا یک مشکل کوچیکه.
.................آخر همین ارازل و اباش این جامعه ما رو به نابودی میکشند
مريم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
0
4
شما فكر ميكنيد اگه اينها مشروب نخورده بودند و كاري نميكردند اين آشغالها حمله نميكردند ؟؟؟بريد خودتون گول بزنيد اين شهر شهر ارازل و اباشه بخدا فساد ارازل و اباش اين شهر در منطقه زبان زده اصلا بايد از اول تا آخر خانه هاي شهر را بگردنداكثرا داراي قمه هستند من خودم ساكن شهر اصفهان هستم به نظرم مردم بايد اين شهر را از كثافت پاك كنند وقتي پليس هچ كار نميكنه. به شما هم پليس ميگويند اخه مگه اين ارازل و اباش كي هستند كه همه بايد ازشون بترسه ربطي هم به ماهواره نداره اينها تو روزهاي عاشورا تاسوعا شهر را از فساد و قمه پر ميكنند به نظرم بايد همه بسيج شوند شهر فلاورجان و خميني شهر را از فساد پاك كنند مگرنه اينها ما را ميكشند.
همينها كه از اينها طرفداري ميكنند ارازل و اباشند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
2
بايد طوري عمل شود تا براي ارازل درس عبرتي و براي قربانيان هم درسي ديگر
چه فرقي ميكنه؟
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
0
واقعا براي نيروي انتظامي متاسفم. اينكه در آينده ي نزديك دستگير خواهند شد هم شد حرف؟؟؟!!!
قبول كنيم اون زن ها هم مقصر بودن اما نه به اندازه اي كه متهم اصلي اونا باشن. وگرنه هر روز بايد 1000 تا اتفاق لنگه ي اين تو كشوراي خارجي بيفته كه زن هاش بي حجابن!
متهماي اصليو دستگير كنين آقا
واسه چي خودتونو فريب مي دين؟!
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
0
واقعا باید این افراد حیوان صفت و هوسباز را باید از بین برد و ریشه آن را خشک کرد.
متاسفم که در مملکت اسلامی چنین حوادث وحشتناک رخ می دهد.
آقای دادستان برای بی شعوری شما هم متاسفم
غریبه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
0
0
برای قضاوت خودتونو جای دو طرف بذارید
ولی با همه حرفا وشرایط به نظر من هیچ کس به هیچ عنوان وتحت هیچ شرایطی حق تجاوز به حریم خصوصی افراد نداره
اگه به فرض افراد داخل باغ هر کاری می کردن مجازاتش به عهده شرع وخدا وقانونه نه اینکه یه عده شرور بیان و به قول یه عده اونارو مجازات کنن
هیچ کس جای خدا نیست و اون بر همه چیز آگاهه ولی شنیدن این خبر روح انسان رو آزار میده
یک بار خودتون رو جای اون مردهای تو اون باغ که شاهد قضیه بودن بذارین تا بدونید آدم چه حالی میشه
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
0
0
خداخودش اگاه است
نظرات بینندگان