arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۵

قیمت آسفالت ۴۳ درصد کاهش یافت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سازمان حمایت اعلام کرد: قیمت آسفالت در راستای خروج از رکود بازار و ‬با توجه به افت نرخ قیمت جهانی نفت و به تبع آن کاهش قیمت مواد اولیه قیر در بازار داخلی، ۴۳ درصد کاهش یافت.

به گزارش انتخاب، بر اساس اعلام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان: « در پی درخواست تعدادی از مصرف کنندگان و شرکت‌های پیمانکاری در مورد بازنگری و تعدیل قیمت آسفالت با توجه به کاهش قیمت مواد اولیه قیر موضوع به انجمن شرکتهای ساختمانی ، تاسیساتی و راهسازی استان یزد ارجاع شد.

انجمن مذکور ضمن تهیه آنالیز قیمت و با دعوت از ذی نفعان اعم از تولیدکنندگان، خریداران آسفالت و همچنین نهادهای مرتبط و موثر نسبت به بررسی آنالیز قیمت اقدام و نرخ های کاهشی را اعلام کردند.

تمام صاحبان بنگاه‌های اقتصادی باید به این نکته توجه داشته باشند که در کلیه موارد قیمت های ابلاغی حداکثر قیمت بوده و کاهش قیمت و انتفاع مستقیم مصرف کننده امری شایسته و مورد تأکید و تقدیر است.

لذا انتظار می‫رود بنگاههای اقتصادی با الگو قرار دادن این اقدام شایسته و خداپسندانه در راستای تقویت و ترغیب قدرت خرید نسبت به کاهش قیمت تمام شده کالا و خدمات تولیدی به صورت خودجوش و داوطلبانه اقدام کنند.»


منبع: تسنیم
نظرات بینندگان