arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۶۵۸۳
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۲ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

توضیحی در مورد یک خبر مربوط به حمید رسایی

«انتخاب» پيشتر در سال ٩٣ با درج خبری از درخواست و تلاش آقای رسايي، مسئول رسیدگی به پرونده فساد در فوتبال کمیسیون اصل 90 براي سفر 50 روزه به برزيل به منظور حضور در جام جهاني خبر داده بود، که این خبر به نقل از یک منبع نامعتبر بود و متاسفانه بهانه ای برای تخریب گسترده ایشان در رسانه ها و فضای مجازی شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
توضیحی در مورد یک خبر مربوط به حمید رسایی«انتخاب» پيشتر در سال ٩٣ با درج خبری از درخواست و تلاش آقای رسايي، مسئول رسیدگی به پرونده فساد در فوتبال کمیسیون اصل 90 براي سفر 50 روزه به برزيل به منظور حضور در جام جهاني خبر داده بود، که این خبر به نقل از یک منبع نامعتبر بود و متاسفانه بهانه ای برای تخریب گسترده ایشان در رسانه ها و فضای مجازی شد. 

اکنون با نگاهی به گذشته و با توجه به اینکه پيگيري هاي ما نشان مي دهد اين خبر اشتباه بوده و سفر به برزيل بدون درخواست ایشان بلکه با نظر کمیسیون اصل 90 و بنا بر ضرورت های وظایف نظارتی نمایندگان بر فعالیت شش دستگاه دولتی حاضر در این مراسم و با توجه به تسلط ایشان به موضوع بوده است و اصل سفر نیز در هیات رییسه مجلس نهم به تصویب رسیده بود، بدينوسيله ضمن پوزش و طلب حلالیت از اقاي رسايي، خبر مذكور را تصحيح مي کنیم. امید است رسانه هایی که آن روز خبر «انتخاب» را بازتاب دادند، امروز نیز در انتشار این متن که مبتنی بر انجام وظیفه و اخلاق رسانه ای و ادای دین است، مشارکت کنند. 

لازم به ذکر است که آقای رسایی همانطور که دز ابتدای انتشار این خبر در همان ایام اعلام کرده بود، به دلیل مشکلات شخصی، علاقه ای برای این سفر نداشت و در نهایت نیز به این سفر نرفت.

نظرات بینندگان