arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۹ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۵

کمیل قاسمی در 33 ثانیه فینالیست شد

رقابتهای وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد بازیهای المپیک از عصر امروز شنبه در سالن «کاری اوکا» شهر ریودوژانیرو در جریان است که کمیل قاسمی موفق شد با کسب یک پیروزی قاطعانه در 30 ثانیه برابر «ترول دلاگنف» به دیدار فینال سنگین وزن المپیک راه یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کمیل قاسمی در 33 ثانیه فینالیست شد

نماینده سنگین وزن کشتی آزاد ایران توانست با کسب پیروزی برابر حریف نامدار آمریکایی به فینال بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو برسد.

به گزارش انتخاب، رقابتهای وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد بازیهای المپیک از عصر امروز شنبه در سالن «کاری اوکا» شهر ریودوژانیرو در جریان است که کمیل قاسمی موفق شد با کسب یک پیروزی قاطعانه در 30 ثانیه برابر «ترول دلاگنف» به دیدار فینال سنگین وزن المپیک راه یابد.

قاسمی پیش از این در نخستین دیدار «جارویس کوری» از کانادا را نتیجه ۵ بر ۲ شکست داد و در دور دوم «کمال عبدالمطلب» از مصر را با نتیجه ۷ بر صفر مغلوب کرد. کمیل در یک کشتی حساس و سنگین با نتیجه ۴ بر ۴ از سد «پیتریاشویلی» از گرجستان نیز گذشت و راهی نیمه نهایی شد.

 سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل در جریان است. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

ایران در این دوره از بازیها تا به حال صاحب ۶ مدال شده است. کیانوش رستمی و سهراب مرادی در اوزان ۸۵ و ۹۴ کیلوگرم وزنه برداری صاحب مدال طلا شده اند و سعید عبدولی و قاسم رضایی در اوزان ۷۵ و ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی و حسن رحیمی در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد به مدال برنز رسیده اند. علیزاده هم در ۵۷ -تکواندو آخرین برنز ایران را به دست آورده است.

نظرات بینندگان