arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۹ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

عبدولی: تا چند ماه درباره کشتی با من صحبت نکنید/دست های پشت پرده اجازه نداد مدال های بیشتری بگیریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دارنده مدال برنز المپیک 2016 برزیل گفت:با توجه به ماه ها حضور در اردوهای تیم ملی دیگر دوست ندارم تا چند ماه درباره کشتی صحبت کنم.

سعید عبدولی پس از بازگشت از بازی های المپیک 2016 ریو درباره این که چرا به مدال برنز رسیده است گفت:من شانس فینالیست شدن را داشتم به شرطی که داوران حقم را نمی خوردند،الان چند سالی است که مشکل قضاوت های یک طرفه باعث شده به حق واقعی ام نرسم. 

دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد:نمی گویم اگر به فینال می رسیدم صد در صد طلایی می شدم اما با توجه به شناختی که از خودم دارم اگر راهی دیدار نهایی می شدم آنقدر انگیزه ام بالا می رفت که شانس بسیار زیادی برای قرار گرفتن روی سکوی نخست داشتم اما به هر حال نشد و همین که شرمنده مردم نشدم خدا را شکر می کنم. 

عبدولی تاکید کرد:دست های پشت پرده ای وجود داشت تا حق تمامی بچه های ما خورده شود وگرنه مطمئن باشید بجای دو مدال برنز چند مدال خوشرنگ دیگر هم می گرفتیم. 

فرنگی کار وزن 75 کیلو گرم کشورمان درباره برنامه های آینده اش گفت:فعلاً دوست ندارم درباره کشتی صحبت کنم چون در این چند ماه خیلی خسته شدم و فعلاً تا دو ماه می خواهم استراحت کنم و با خانواده به ایران گردی بپردازم. 

نظرات بینندگان