arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۶ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵

واکنش اژه ای به ماجرای واگذاری املاک به برخی اعضای شورای شهر

سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوالی درباره تخلف‌های اخیر شهرداری تهران و واگذاری املاکی به برخی اعضای شورای شهر، گفت: شهرداری هنوز به بازرسی کل کشور پاسخ نداده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سخنگوی قوه قضاییه درمورد واگذاری املاک نجومی به اعضای شورای شهر گفت: هنگامی که گزارشی به بازرسی کل کشور برسد، این سازمان ورود می‌کند و اگر لازم باشد، گاهی خودش راساً وارد می‌شود.

او گفت: تا زمانی که گزارش نهایی نشود و به امضای رییس کل بازرسی نرسد، رسمی به حساب نمی‌آید. این گزارش‌ها طبقه‌بندی شده است و اگر تخلفی شده باشد، به دستگاه مربوطه اعلام می‌شود.

سخنگوی قوه قضاییه یادآور شد: با این حساب، درصورتی که جرمی باشد، قوه قضاییه وارد می‌شود. این هنوز گزارش رسمی بازرسی کل کشور نیست. مطالبی مطرح شده که بازرسی هنوز بررسی کامل نکرده و نظر قطعی نداده و گزارش برای شهرداری ارسال شده و منتظر دفاعیات بودند که هنوز جوابی داده نشده بود که این موضوع رسانه‌ای شد.

محسنی اژه‌ای در پایان اعلام کرد: امروز در این باره سوال کردم، اما هنوز جوابی نیامده بود و فعلاً بازرسی بر اساس رویه معمول منتظر گزارش شهرداری است.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان