arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۷ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵

حبیبی: سخنان علم الهدی را تحریف کردند

محمد نبی حبیبی، دبیر کل موتلفه اسلامی گفت: سخنان آیت الله علم‌الهدی را در رسانه‌ها در مورد کنسرتها تحریف کردند و به آن تحریف تاختند. متأسفانه رئیس جمهور هم بر اساس ریلی که برخی رسانه‌های منحرف تعیین کردند موضع گرفتند. وی افزود: پسندیده نیست روحانی نقشی را ایفا کند که او را در برابر باورهای دینی مردم و حساسیت‌های علماو مراجع قرار دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حبیبی افزود: در قضیه کنسرتها اصلاً بحث موسیقی نیست بحث حواشی آن است. رئیس جمهور نباید به بهانه بحث کنسرتها از حواشی غیرقانونی و بر خلاف هنجارهای اخلاقی و اسلامی پدید می‌آید، حمایت کند.

دبیر کل حزب موتلفه ا با اشاره به سخنان رئیس جمهور در توبیخ وزیر ارشاد که او نباید در برابر هیچ فشاری کوتاه بیاید، گفت: آیا رئیس جمهور در حوزه سیاست خارجی به همین فرمان معتقدند یا در آنجا می‌توان در برابر فشارها عقب‌نشینی کرد و نام آن را حتی «برد» نام نهاد؟! اما در سیاست داخلی در برابر افکار عمومی، مردم و مراجع و علما باید ایستادگی کرد و در عوض در برابر سکولارها فشارپذیر شد. آیا وزیر ارشاد شماکه در برابر منطق مشفقانه آیت الله علم الهدی عقب‌نشینی کرد باید او را تشویق کرد یا تنبیه؟!

وی اظهار داشت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند ما طرفدار جزم ‌اندیشی و احتقان در عرصه فرهنگ نیستیم اما آزاد اندیشی به معنای ولنگاری نیست.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی بیان داشت:  ضمن احترام کامل به آیت الله علم‌الهدی می‌دانیم که ایشان در رعایت تقدس شهر زیارتی مشهد و حفظ حرمت شهر امام هشتم حضرت ثامن‌الحجج(علیه السلام) نظر دارند که کنسرت های مغایر با شان امام معصوم(ع) و آداب زیارت مشهد ان امام همام و رعایت احساسات پاک مذهبی مشتاقان امام هشتم، انجام نگیرد ولی متاسفانه برخی این امر را بهانه قرار دادند که شاید زمینه را برای کنسرت های مبتذل و ولنگاری های فرهنگی و تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام مهیا سازند.

وی افزود: برخی از دشمنان برای حرمت شکنی در قم و مشهد طراحی هائی کرده اند، موتلفه اسلامی به آقای دکتر روحانی متذکر می شود که حرمت حریم مقدس امام هشتم را رعایت کند.

گفتنی است چند روز گذشته در قم گروهی موسیقی در حضور علی لاریجانی به اجرای موسیقی پرداختند. همچنین در مشهد حتی گروه‌های موسیقی سنتی نیز اجازه فعالیت ندارند.

منبع: فرارو
نظرات بینندگان