arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۸۸۹۸
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۱ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵

خرید اینترنتی بلیط معتبرترین ایرلاین‌های جهان برای اولین بار در ایران

برای اولین بار در کشور این امکان را برای مسافران تسهیل کرده تا بلیط خود را به صورت تمام آنلاین و بی‌واسطه خریداری کنند و مبلغ آن ‌را نیز به ریال و با استفاده از کارت شتاب بانکی پرداخت کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خرید اینترنتی بلیط هواپیما، چه پروازهای داخلی و چه پروازهای خارجی یکی از آن راه‌های مدرن و تکنولوژی محوری است که به خاطر راحتی‌اش این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده؛ تقریبا بیشتر از نیمی از کسانی که می‌خواهند سفر کنند و به بلیط هواپیما خارجی احتیاج دارند، خرید اینترنتی آن را به خرید حضوری ترجیح می‌دهند. دلیلش هم کاملا واضح است؛ می‌توانند در خانه یا سر کار در چند دقیقه و با چند کلیک، بلیط هواپیما بخرند، بدون صرف وقت و انرژی، بدون رفت و آمد و ترافیک و تماس تلفنی.
کسی که به دلیل موقعیت کاری‌اش و علاقه‌ای که به سفر دارد، زیاد با هواپیما و بلیط هواپیما سر و کار دارد،  از یک جایی به بعد تصمیم می‌گیرد خرید اینترنتی بلیط هواپیما را به کلی جایگزین خرید حضوری آن کند. چرا که در دنیایی که همه چیز احتیاج به سرعت بیشتری دارد، می‌داند باید سراغ راه‌هایی رفت که کمتر موجب اتلاف وقت می‌شوند.

 خرید اینترنتی بلیط معتبرترین ایرلاین‌های جهان برای اولین بار در ایران
در خرید بلیط پروازهای خارجی به صورت آنلاین، اطلاعاتی را که مسافر بایستی از کارگزاران فروش بلیط بشنود و برای شنیدنش مسیر طولانی را هم طی کند، در خانه یا در محل کار و در هر ساعتی از شبانه‌روز که بخواهد، به آنها دسترسی دارد. در خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سایت‌های معتبر علاوه بر اینکه کارها سریعتر انجام می‌شود، زمان کافی برای تصمیم گیری نیز وجود دارد، چرا که در سامانه‌های معتبر خرید اینترنتی بلیط هواپیما، پروازهای ایرلاین‌های مختلف قیمت‌های متفاوتی دارند و مسافر می‌تواند بهترین یا ارزان‌ترین‌شان را انتخاب کند و مهم‌تر اینکه دستش برای انتخاب ساعت پرواز نیز باز است.
علی‌بابا، یکی از معتبر ترین سامانه‌های خرید اینترنتی بلیط هواپیما است که چند سالی ‌می‌شو امکان سفری آسان، دلخواه و مطمئن را برای مسافران ایرانی فراهم کرده است. در حال حاضر نیز  برای اولین بار در کشور این امکان را برای مسافران تسهیل کرده تا بلیط خود را به صورت تمام آنلاین و بی‌واسطه خریداری کنند و مبلغ آن ‌را نیز به ریال و با استفاده از کارت شتاب بانکی پرداخت کنند. 
گستردگی تعداد ایرلاین‌های معتبر خارجی در علی‌بابا، این امکان را به مسافر می‌دهد که پیش از خرید اینترنتی بلیط هواپیما، پروازهای مختلف با قیمت‌ها و ساعت‌های متفاوت را بررسی و مقایسه کند و در فرصت کافی بهترین را انتخاب کند. داشتن انتخابی درست، نتیجه در اختیار داشتن اطلاعات پروازهای ایرلاین‌های مختلف است و این سامانه یکی از کامل‌ترین و جامع‌ترین لیست پروازی از تمام ایرلاین‌های معتبر داخلی و خارجی همچون هواپیمایی ترکیش‌ایر، قطر، لوفتهانزا، ایرفرانس و ... در اختیار مسافر قرار می‌ دهد تا او بتواند بر اساس نیازها و متناسب با شرایط خود بهترین را انتخاب کند. برای خرید بلیط پروازهای خارجی، شیوه‌ی جدید و ساده‌ی تمام آنلاین را از سامانه‌ی www.alibaba.ir تجربه کنید.
برچسب ها: علی بابا ، رزرو بلیط
نظرات بینندگان