arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۴ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۵

هشدار و درخواست یک نماینده از سران قوا: شما را به شرافت‌تان قسم به فکر جوانان بیکار وطن باشید

یک نماینده مجلس در تذکری از مسئولین کشور در خواست کرد تا یکی از جلسات سران قوا یا نشست‌های دولت و مجلس به بررسی مساله بیکاری اختصاص یابد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جهانبخش محبی‌نیا در تذکر خود در مجلس با استناد به اصل 28 ، بند 9 از اصل 3 و اصل 43 قانون اساسی خطاب به روسای قوا، وزرای اقتصاد و کار و رییس کل بانک مرکزی و همه مسئولین اظهار کرد: ما نمایندگان عاجزانه تقاضا داریم که حداقل یکی از جلسان سران قوا یا هیات دولت و یا نشست مشترک دولت و مجلس را به مساله شوم و نامیمون بیکاری اختصاص دهید.

وی افزود: شما را به شرافت‌تان قسم به فکر جوانان بیکار وطن باشید، مسئولین بدانید سیل بنیان برانداز بیکاری بدتر از زلزله،‌ طاعون و سرطان جامعه را در معرض تهدیدهای غیر قابل مهار قرار داده است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: استعداد میلیون‌ها نفر از جوانان کشور به خاکستر تبدیل می‌شود،‌ بپذیرید پدیده شوم بیکاری برای جامعه شرافتی باقی نگذاشته است ، چند در صد از فرزندان مسئولین بیکار هستند که حداقل بیکاری با بی عدالتی جمع نشود.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطر نشان کرد: باور کنید خطری بزرگ در بیخ گوش ماست لذا می‌توان ردیف‌های غیر دولتی بودجه را حذف کرده و وجوه حاصله را برای اشتغال جوانان سرمایه‌گذاری کرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: نماینده ، شرافت ، بیکار ، جوانان
نظرات بینندگان