arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۲ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۵

آزادسازی چند منطقه دیگر در جنوب حلب/ محاصره تروریست‌ها در حلب کامل شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نیروهای ارتش سوریه و متحدان آنان در ادامه پیشروی‌های چشمگیر در مناطق مختلف سوریه توانستند چند منطقه از جمله تپه‌های الصنوبرات در جنوب غرب حلب را تحت کنترل خود در آورند.

به گزارش تسنیم، نیروهای ارتش سوریه و متحدان آنان با پیشروی چشمگیر در محور جنوب غربی حلب توانستند تپه‌های الصنوبرات و العمارة و المحروقات را در نزدیکی تپه ام‌القرع آزاد کنند.

این دستاوردها حاصل درگیری‌های شدید با تروریست‌های ارتش الفتح بود که هلاکت 27 نفر از آنان را به‌دنبال داشت و البته درگیری‌ها در اطراف تپه القراصی و دانشکده‌های نظامی این منطقه همچنان ادامه دارد.

همچنین حمله نیروی هوایی ارتش سوریه به جنگ‌افزارهای تروریست‌ها در نزدیکی خان‌طومان واقع در جنوب حلب موجب آتش گرفتن و سوختن کامل آن شد.

محاصره کامل مخالفان مسلح در حلب

در این میان منابع خبری مخالفان مسلح سوریه نیز اعتراف کردند که به‌طور کامل در حلب تحت محاصره قرار گرفتند و اکنون نیروهای ارتش سوریه و متحدانش بار دیگر مناطق مختلف حلب را به‌طور کامل تحت محاصره خود در آورده‌اند.

خبرهای رسیده از حمص واقع در مرکز سوریه نیز حاکی از کنترل کامل ارتش بر سیلوهای تدمر واقع در شمال شرق این شهر و در نزدیکی میدان نفتی اراک در حومه شرقی حمص است.

یک منبع نظامی نیز از درگیری‌های شدید روز گذشته ارتش و نیروهای دفاع مردمی با تروریست‌های داعش در اطراف تپه الصوانه در منطقه حویسیس خبر داده اعلام کرد که نیروهای ارتش توانستند یک حمله تروریستی در این منطقه را خنثی کنند و همزمان با آن اطراف میدان جزل صحنه درگیری با تروریست‌ها بود که بر اثر آن یک زره‌پوش تروریست‌ها با شلیک یک موشک منهدم شد.

نیروی هوایی ارتش روسیه و سوریه نیز مواضع تروریست‌ها را در راه ارتباطی تدمر ــ السخنه هدف قرار داده چند دستگاه خودروی تروریست‌ها را منهدم کردند.

نظرات بینندگان