arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۷ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵

750 هزار زوج امسال در آستانه ازدواج هستند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه پیش پینی می شود امسال 750 هزار زوج در آستانه ازدواج باشند، اظهار کرد: در حوزه اقتصادی با تولید کنندگان و فروشندگان مایحتاج خانواده وارد عقد تفاهم نامه و قرارداد شده ایم تا جوانان با اقساط ویژه از این مایحتاج برخوردار شوند.

ناصر صبحی در برنامه رادیویی «صبح و گفت وگو» با اشاره به نقش برنامه ریزی و متولی گری وزارت ورزش و جوانان، گفت: به دلیل تغییر سبک زندگی، نوع مشکلات نیز عوض شده و راهکارهای گذشته شاید جواب ندهد و هنر در این است که بتوانیم راه حل های مناسب را پیدا کنیم.

وی با اشاره به نامگذاری روزها در هفته ازدواج، اظهار کرد: بر اساس یافته های تحقیقی متخصصان در حوزه خانواده، متغیرهای مختلفی برای ازدواج در نظر گرفته اند و یکی از این عوامل، مدیریت مهارت های اقتصادی خانواده است.

صبحی گفت: داشتن شغل از سوی زوجین یا هزینه کرد درآمد از نکاتی است که در مدیریت اقتصاد خانواده مهم است که در قالب برنامه‌های مختلف در سراسر کشور [آموزش داده می شود] و امور اجرایی را نیز به مراکز مشاوره و سمن ها می سپریم.

وی افزود: در ستاد ساماندهی بالغ بر 20 دستگاه مشارکت دارند و موظف هستند طبق بودجه تخصیصی، برای ساماندهی ازدواج جوانان اقداماتی صورت دهند و در این بین نقش وزارت ورزش و جوانان نیز مطالبه گری است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ازدواج ، زوج ، امسال
نظرات بینندگان