arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۲ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۵

کنایه احمد خاتمی به احمدی نژاد: افرادی که پیشینه ایستادگی در برابر ولایت داشته‌اند منتخب مردم نیستند / انقلابی کسی است که بی‌چون‌وچرا به دستور ولایت عمل کند

امام‌جمعه موقت تهران با گرامیداشت یاد شهدای منا گفت: تردید نکنید که این خون‌های پاک ‌دامن آل‌سعود را خواهد گرفت و آل‌سعود، آل‌سقوط خواهد شد و ملت دستی که برای آشتی با عربستان دراز شود را قطع خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
افرادی که پیشینه ایستادگی در برابر ولایت داشته‌اند منتخب مردم نیستند / انقلابی کسی است که بی‌چون‌وچرا به دستور ولایت عمل می‌کند

امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت که افرادی که پیشینه ایستادگی در برابر ولایت داشته‌اند منتخب مردم نیستند.

به گزارش «انتخاب»، آیت‌الله سید احمد خاتمی در آیین کنگره سرداران و 946 شهید شهرستان بجنورد با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: به‌طور حتم افرادی که پیشینه ایستادگی در برابر ولایت داشته‌اند منتخب مردم نیستند.

خاتمی با تاکید بر اینکه انقلابی ولایت مدار است نه با شعار افزود: در انتخابات آینده ریاست جمهوری مردم به کسانی رای می‌دهند که ولایت‌مدار بوده و کم‌ترین زاویه‌ای با ولایت نداشته باشند.

وی تاکید کرد: آنهایی که پیشینه ایستادگی در برابر ولایت داشته‌اند منتخب مردم قرار نخواهند گرفت چراکه مشروعیت نظام اسلامی با ولایت‌فقیه است.

امام‌جمعه موقت تهران  یادآور شد: انقلابی کسی است که همراه با ولایت است و زمانی که ولایت دستوری را صادر می‌کند بی‌چون‌وچرا بدان عمل می‌کند.

نظرات بینندگان