arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۵
آیت الله علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد:

آقای استحاله شده از راه امام می‌گوید بروید با عربستان بسازید تا مشکل ما حل شود، اينها درك سياسي شان كجاست؟!

علم‌الهدی با بیان اینکه روزنامه‌های اسرائیلی کپی قرارداد عربستان با این شکت اسارائیلی را منتشر کرده‌اند، تصریح کرد: آنان دستبندهای الکترونیکی فراهم کرده‌اند تا از طریقGPS افراد را شناسایی و بدین وسیله جاسوسی کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امام جمعه مشهد گفت:  در گذشته اگر تصویر منا یک تصویر عشق به حق و مناجات بود اما حالا این تصویر تغییر کرده و به یک جای ناامن و خطرناک تبدیل شده است.

به گزارش «انتخاب»، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به سالروز فاجعه منا اظهار کرد: تصویر ما از سرزمین منا یک تصویر آدم کشی و قتلگاه است در حالی که منا سرزمین آرزوهاست و تصویر ما امروز از این سرزمین بر حسب جنایتی که شجره خبیثه آل سعود انجام داد عوض شده است.

وی با طرح این پرسش که چطور نباید پیگیر این حادثه بود، تصریح کرد: یک عده آدم‌های استحاله شده از راه امام می‌گویند تا با سعودی‌ها رابطه برقرار نکنیم مشکلات منطقه حل نمی‌شود، آیا اینها نمی‌دانند سعودی کیست،سعودی کسی است که در یک سوء مدیریت شیطانی خائنانه جان هزاران نفر را نابود و نفس‌های آنان را قطع کرد.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: ذلت از این بالاتر است که  طرف چنین دشمن ناپاک و آلوده‌ای برویم و با او رابطه برقرار کنیم.

علم‌الهدی بیان کرد: کسانی که استحاله فکری پیدا کردند و روزی دنباله‌روامام(ره) بودند حالا در طرف مقابل رفته‌اند، یادشان رفته آمریکا شیطان بزرگ است و می گویند باید با سعودی‌ها رابطه برقرار کنیم تا مشکلات منطقه حل شود، کدام مشکل در منطقه با رابطه با سعودی‌ها حل می شود؟

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که عربستان طبق قراردادی که با یک شرکت اسرائیلی بسته امنیت حج را به دست اسرائیل سپرده است، گفت: این شرکت که مرکز  آن  در لندن است و شعبه‌هایش در قطر، امارات و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس وجود دارد، قرار است تا امنیت حج را تامین کند.

علم‌الهدی با  بیان اینکه روزنامه‌های اسرائیلی کپی قرارداد عربستان با این شکت اسارائیلی را منتشر کرده‌اند، تصریح کرد: آنان دستبندهای الکترونیکی فراهم کرده‌اند تا از طریقGPS  افراد را شناسایی و بدین وسیله جاسوسی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان این که آنان با این کار می‌خواهند منای سال گذشته را امسال با ساماندهی تشدید کنند، گفت: آن وقت یک عده افراد ناآگاه و کوته فکر گوشه و کنار زمزمه می‌کنند از حج محروم شدیم و دست و پا می‌زنند خودشان را از کشوری به مکه برسانند و به خیال خود حجی انجام بدهند و به کام جاسوس‌های اسرائیلی بیوفتند.

وی با اشاره به اینکه اگر امسال حج می رفتیم اینها با ما چه می کردند و ناپاکی عربستان به اینجا رسیده است، گفت: یک آقای استحاله شده از راه امام می گوید بروید با عربستان بسازید تا مشکلات ما حل شود. اینها چه می‌گویند، درک‌شان کجاست، ما از ایمان و اسلام گذشتیم درک سیاسی شما کجاست؟

علم‌الهدی تاکید کرد: ما تحت رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری راه خود را می‌شناسیم و بر مقابله ما با استکبار و استکبارستیزی روز به روز افزوده می‌شود تا جایی که به نقطه هدف خود برسیم و جهان را برای ظهور مولایمان آماده کنیم. 
نظرات بینندگان