arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۶ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۵

زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 96 مشخص شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر کشور با بیان اینکه 29 اردیبهشت ماه سال آینده زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است گفت: برنامه ریزی و هماهنگی های لازم با شورای نگهبان انجام شده و انتخاباتی خوبی پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش انتخاب، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر چهارشنبه بدو ورود به شهرستان جیرفت در جمع خبرنگاران افزود: با توافقی که با شورای نگهبان داشتیم مقرر شد 29 اردیبهشت ماه سال آینده انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی را برگزار کنیم.
وی تصریح کرد: همه چیز برای برگزاری انتخاباتی خوب برنامه ریزی و هماهنگی شده است.

رحمانی فضلی با اشاره به سفر خود به جنوب استان کرمان تصریح کرد: به منظور بررسی و پیگیری وضعیت طرح های اقتصاد مقاومتی در جنوب استان کرمان به این منطقه سفر کرده ام.
وی خاطرنشان کرد: طرح های اقتصاد مقاومتی جنوب کرمان در این سفر مورد بازدید و تصمیمات قبلی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وزیر کشور ادامه داد: طرح ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی که اجرایی شده است در نشستی با همین موضوع بررسی و طرح هایی که موانعی بر سر راه دارند در سطح ملی بررسی می شوند.
عبدالرضا رحمانی فضلی عصر چهارشنبه در فرودگاه جیرفت از سوی استاندار کرمان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان این استان و منطقه جنوب کرمان مورد استقبال قرار گرفت.

وزیر کشور در نخستین روز این سفر به شهرستان قلعه گنج در 430 کیلومتری جنوب کرمان می رود و از کارخانه های و طرح های روستایی و کشاورزی شهر نمونه اقتصاد مقاومتی بازدید می کند.
طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی از سال 1393 با محوریت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مشارکت مردم در منطقه محروم قلعه گنج در دست اجراست.

وزیر کشور همچنین در نشست تبیین طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج شرکت می کند.
وی فردا (پنجشنبه) به رودبارجنوب می رود و از طرح های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان بازدید می کند.
نشست شورای اداری، دهیاری ها، شورای های روستایی و شهرداری های شهرستان های جنوب کرمان نیز فردا با حضور وزیر کشور در جیرفت برگزار می شود.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان