arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۲ - ۱۰ مهر ۱۳۹۵
نماینده ولی فقیه در سپاه:

لبخند های دیپلمات ها نتوانست خطر سایه جنگ را برطرف کند / برخی افراد با انقلابی گری مشکل دارند / در شوروی در باور مردم و مجلس تغییر صورت گرفت و بعد کشور فروپاشید / بلایی که بر سر کدیور و سروش آمد، دامن گیر برخی از روحانیون و سیاسیون شده

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آن چیزی که توانست خطر سایه جنگ را برطرف کند لبخند دیپلمات‌ها نبود بلکه غرش موشک‌ها بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آن چیزی که توانست خطر سایه جنگ را برطرف کند لبخند دیپلمات‌ها نبود بلکه غرش موشک‌ها بود.

به گزارش «انتخاب»، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در جمع کارکنان یگان‌های سپاه مستقر در استان اصفهان در محل گلستان شهدای اصفهان با بیان اینکه کسی که آگاه به زمان خود باشد مورد شبیخون قرار نمی‌گیرد، اظهار کرد: اگر هوشیار نباشیم ممکن است جامعه انقلابی ما در اثر عدم توجه به ظرافت‌ها، دچار شبیخون شود و در مسیری قرار گیرد که اسباب عقب افتادن انقلاب اسلامی فراهم شود.

وی با اشاره به حساسیت‌های رهبر معظم انقلاب در برخی از موضوعات افزود: جنگ نرم و شناخت ماهیت و شیوه مقابله با آن، بازسازی درونی قدرت و استحکام درونی نظام، استکبارستیزی ازجمله مواردی است که رهبر انقلاب  بر آن تأکید دارند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: برخی به شدت به دنبال اقتصاد عاریتی هستند و به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اقتصاد مقاومتی تأکید دارند.

وی مسئله نفوذ را یکی از مسائل مورد تأکید مقام معظم رهبری  دانست و گفت: تغییر نگرش سیاسی مسئولان، تصرّف در باور و نگرش فرهنگی مردم و استقبال از شیطان بزرگ و امید داشتن به او ازجمله موضوعاتی است که در مسئله نفوذ باید مورد توجه قرار گیرد.

سعیدی با اشاره به خطر تحریف شخصیت امام راحل گفت: برای اینکه بتوانند شخصیت امام خمینی(ره) را در ذهن ها حذف و یا تغییر دهند به دنبال تقدس زدایی و تحریف شخصیت ایشان هستند.

وی با بیان اینکه برخی می گویند که نمی توانیم در مقابل آمریکا بایستیم تصریح کرد: تأکید رهبر انقلاب اسلامی  بر موضوع انقلابی گری نشان می دهد که برخی افراد با انقلابی گری و ایستادگی در مقابل آمریکا مشکل دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برخی از سیاسیون در رفتار خود از اصول انقلاب فاصله گرفته اند، ادامه داد: چالش اصلی این است که نگرش عده ای که انقلابی فکر می کردند امروز با تغییر موضع به شکل چشمگیری تفاوت پیدا کرده و این موضوع در مدل رفتاری و عملکردی آنان به وضوح مشخص است.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب(مدظله)  بر موضوع جهاد کبیر گفت: جهاد کبیر به معنای عدم اطاعت از دشمن در هر دوره زمانی و مبارزه با دشمن از نظر اقتصادی، فکری و فرهنگی با همه توان است.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به برخی از تهدیدات داخلی و خارجی بیان کرد: جبهه استکبار به دنبال استحاله و تغییر ماهیت حقوقی نظام است آنان قصد دارند تا نظام اسلامی را از محتوای اصلی خود، خالی کنند، و یک نظام توخالی باقی بماند به معنای دیگر نظام اسلامی از ماهیت ضد استکباری خود فاصله بگرید.

وی با اشاره به مسئله نفوذ آمریکا در ابعاد گوناگون تصریح کرد:  در ماجرای فروپاشی شوروی تغییر در محاسبات خورشچف، تغییر در باور مردم و تغییر در مجلس صورت گرفت تا اینکه شوروی فروپاشید.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش آمریکا برای دو قطبی سازی در جامعه ایرانی خاطرنشان کرد: آنان قصد دارند اصولگرا و اصلاح طلب را به گروه های موافق و مخالف نظام اسلامی تبدیل کنند و اختلافات سلیقه ای در نظام را اختلاف بر علیه نظام تبدیل کنند.

وی با اشاره به خطر جریان شیعی افراطی و شعیه لندی ابراز کرد: امروز برخی با نام یک مرجع و پول بیت المال و با تلاش برخی از مداحان، بزرگترین ضربه را به اسلام وارد می کنند.

حجت‌الاسلام المسلمین سعیدی با بیان اینکه ترویج عزاداری خنثی و بی خاصیت درست نیست، خاطرنشان کرد: سراسر زیارت عاشورا انقلابی گری است و تندترین شعارها در زیارت عاشورا قرار دارد اما امروز برخی از منبریان مطرح می کنند که در مراسم عزاداری امام حسین(ع) سیاسی صحبت نکنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهدیدات داخلی گفت: تمایل شدید به ارتباط و پیوند با آمریکا خطرناک ترین مسئله امروز است، متأسفانه شاهد حرکت خزنده ای در راستای هزینه کرد عمق استراتژیک ایران با به راه اندازی برجام 2 و 3 هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به چرخش و عقب‌گرد ذهن برخی از سیاست مداران ابراز کرد:  امروز همان بلایی که بر سر آقای  کدیور و سروش و امثال آنها آمد و منحرف شدند، همان بلا دامن گیر برخی از روحانیون و سیاسیون شده است.

وی با اشاره به برخی از اظهار نظرها مبنی بر کنار گذاشتن توان نظامی برای دست یابی به پیشرفت اقتصادی خاطرنشان کرد: آن چیزی که توانست خطر سایه جنگ را برطرف کند لبخند دیپلمات‌ها نبود بلکه غرش موشک‌ها بود.

نظرات بینندگان