arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۵۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۱ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵

دستگیری ۴۰ نفر در دو پارتی شبانه نیشابور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور از دستگیری 40 نفر در دو پارتی شبانه خبر داد.

به گزارش فارس، سید علی‌اکبر حسینی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته نیروهای ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور طی هفته گذشته اظهار داشت: طی این مدت دو پارتی با رصد دقیق اطلاعاتی شناسایی و افراد شرکت‌کننده در آن دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در پارتی اول که طبق اطلاعات واصله مشخص شد سرشاخه‌های یکی از شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در سطح شهر نیشابور آن را تدارک دیده‌اند، 14 مرد به همراه هشت زن در یکی از باغات صومعه مورد شناسایی قرار گرفتند که پس از دستگیری مشخص شد همه آن‌ها از مشروبات الکلی استفاده نموده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور خاطرنشان کرد: کشف سه لیتر مشروبات الکلی باقی‌مانده به همراه مقداری مواد مخدر و هشت دستگاه خودرو از دیگر موارد توقیف‌شده در این عملیات بود.

حسینی ضمن تذکر به خانواده‌ها برای کنترل دوستان و رفت‌وآمدهای فرزندان خود، خاطرنشان کرد: حکم این افراد هنوز صادر نشده است و با قرار وثیقه آزادشده‌اند.

وی با اشاره به کشف پارتی دوم تأکید کرد: پارتی 11 مرد به همراه هفت زن در یکی از باغات جاده توریستی باغرود نیشابور مورد شناسایی قرار گرفت که پس از دستگیری دو لیتر مشروبات باقی‌مانده به همراه 6  خودرو و یک دستگاه موتور توقیف شد.

حسینی خاطرنشان کرد: افراد شرکت‌کننده در این دو پارتی به جرم مصرف مشروبات الکلی و ارتباط نامشروع مورد پیگیری قضایی هستند و احکام آن‌ها به‌زودی صادر خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور با اشاره به دیگر اقدامات سربازان گمنام این ناحیه مقاومت بسیج تصریح کرد: با توجه به رصد اطلاعاتی دقیق مبنی بر فروش گسترده مواد مخدر در یکی از فروشگاه‌های خواربار شهر نیشابور و در منطقه دهنوخالصه در مسیر جاده نیشابور به سبزوار هشت نفر بازداشت و مواد مخدر شامل هروئین، شیشه، تریاک و حشیش به همراه مقدار زیادی سیگار قاچاق کشف و ضبط گردید.

وی با اشاره به دیگر تلاش مخلصانه فرزندان رشید سپاه شهرستان نیشابور بیان داشت: «س.خ» از اراذل‌ و اوباش منطقه 14 معصوم که باعث برهم زدن نظم جامعه شده بود پس از شناسایی و تعقیب و مراقبت طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور افزود: 10 لیتر مشروبات الکلی، هروئین، کراک و شیشه به همراه موتورسیکلت از وی نیز ضبط گردید.

وی در پایان با اشاره به برخورد قاطع اعضای ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور با برهم زنندگان امنیت جامعه در همه قالب‌ها تأکید کرد: با افرادی که باغ‌های خود را در اختیار برگزاری پارتی‌ها می‌گذارند هشدار می‌دهیم با توجه به اینکه باعث ترویج و اشاعه فساد در جامعه می‌شود طبق قانون به شدت برخورد خواهیم کرد و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم امنیت اخلاقی جامعه بازیچه افرادی منفعت‌طلب گردد.
نظرات بینندگان