arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۶۱۶۵
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۱ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵

چه کسی جواهرات کیم کارداشیان را به سرقت برد؟

این افراد پس از آن که وارد اقامتگاه کارداشیان در منطقه گرانقیمت ۸ پاریس شدند، او را با اسلحه تهدید کردند، دست و پای او را با طناب بستند و جواهراتی را که ارزش آنها معادل ۱۰ میلیون دلار اعلام شده با خود بردند. این افراد با دوچرخه فرار کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پلیس فرانسه هنوز در جست‌و‌جوی پنج نفری است که به کیم کارداشیان در اقامتگاه خصوصی‌اش در پاریس حمله کردند و میلیون‌ها دلار جواهرات این چهره سرشناس تلویزیونی را به سرقت بردند.

پلیس می‌گوید که در حال مطالعه تصاویر ویدیویی است که در دست دارد و به دنبال شناسایی افرادی است که در این اقدام دست داشتند. این افراد نشان رسمی پلیس را روی کت خود داشتند.

این افراد پس از آن که وارد اقامتگاه کارداشیان در منطقه گرانقیمت ۸ پاریس شدند، او را با اسلحه تهدید کردند، دست و پای او را با طناب بستند و جواهراتی را که ارزش آنها معادل ۱۰ میلیون دلار اعلام شده با خود بردند. این افراد با دوچرخه فرار کردند.

هزینه این اقامتگاه در پاریس ۱۵ هزار یورو برای هر شبانه‌روز است.

یک منبع نزدیک به کارداشیان که نامش فاش نشده به E! News گفته است که کیم به دنبال حمله سارقان نگران جانش بوده و از آنها خواسته که او را به خاطر بچه‌هایش نکشند. این منبع گفته که کیم کارداشیان بر این باور بوده که سارقان او را خواهند کشت.

کارداشیان که برای شرکت در هفته مد پاریس به فرانسه سفر کرده بود، روز دوشنبه به آمریکا برگشت.

کیم کارداشیان دو بچه، یکی سه ساله و دیگری ده ماهه دارد و همسر کانیه وست، خواننده سرشناس است.

مقام‌های فرانسوی این احتمال که سارقان از تیم همراه کیم کارداشیان اطلاعاتی گرفته باشند را تائید یا تکذیب نکرده‌اند.

دفتر دادستانی پاریس گفته است که دستیار کارداشیان در زمان این سرقت در اقامتگاه بوده، اما محافظ شخصی‌اش در محل حضور نداشته است.

اینترپل، پلیس بین‌الملل هم از اظهارنظر در باره گزارش‌های منتشر شده مبنی بر دست داشتن گروه سارقان معروف به "پلنگ صورتی" در این سرقت خودداری کرده است و آن را تنها یک گمانه‌زنی خوانده است.

گروه پلنگ صورتی در حد فاصل سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۵ در چند مورد سرقت جواهر دست داشته که ارزش جواهرات به سرقت رفته بالغ بر ۳۷۰ میلیون دلار اعلام شده است.

واکنش‌ها
کارل لاگرفلد، طراح سرشناس و مدیر خانه مد شانل از این که کیم کارداشیان ثروت خود را به رخ می‌کشید، انتقاد کرده است.

لاگرفلد در پاریس به خبرنگاران گفته است: "نمی‌توان ثروت خود را به نمایش گذاشت و انتظار نداشت که عده‌ای دنبال آن نباشند."

کارل لاگرفلد پس از حمله به اقامتگاه کیم کارداشیان در پاریس در یادداشتی با او ابراز همدردی کرده بود.

اما او از رویه کارداشیان در نمایش ثروت و جواهرات خود برای صد میلیون فردی که او را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند، انتقاد کرد.

کیم کارداشیان هفته پیش عکسی از حلقه الماس خود که ارزش آن ۴.۵ میلیون دلار بود در توییتر منتشر کرد. سارقان این انگشتر را هم با خود برده‌اند.
چه کسی جواهرات کیم کارداشیان را به سرقت برد؟
البته کارل لاگرفلد تنها فردی نیست که از رویه کارداشیان انتقاد کرده است. این سئوال از سوی بسیاری مطرح شده که آیا آنچه کارداشیان در شبکه‌های اجتماعی می‌نوشت و منتشر می‌کرد به سارقان جواهراتش در پاریس کمک کرده یا نه.

کارداشیان معمولا تمامی حرکات خود را در توییتر، اینستاگرام و اسنپچت منتشر می‌کند و کاربران را در جریان جدیدترین تحولات زندگی‌اش قرار می‌دهد.

پلیس فرانسه می‌گوید که سارقان او جواهراتی را که در شبکه‌های اجتماعی کارداشیان دیده‌اند، به سرقت برده‌اند.

کارشناسان امنیتی بار دیگر هشدار داده‌اند که بیان جزئیات زندگی افراد حتی کاربران عادی در شبکه‌های اجتماعی، مانند گشودن پنجره‌ای به روی سارقان است. آنها از مردم می‌خواهند که در شبکه‌های اجتماعی از نشان دادن جواهرات و ثروت و بیان محل اقامت خود خودداری کنند.
 
منبع: بی بی سی
نظرات بینندگان