arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۲ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵

(+۱۸) / سخنان تعفن برانگیز ترامپ: در ارتباط جنسی با یک دختر 24 ساله هیچ مشکلی ندارم/ دخترم شهوت برانگیز است!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در ادامه سلسله افشاگری‌ها از اظهارات سال‌های گذشته دونالد ترامپ درباره مسایل جنسی با زنان، شبکه خبری سی ان ان آرشیو برخی از مصاحبه‌های سابق او را با یک برنامه رادیویی منتشر کرده است که نامزد جنجالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در آن برنامه ها به توصیف علایق و رفتارهای جنسی خود پراخته است.

در این نوارهای منتشر شده که سابقه حضور ترامپ در برنامه رادیویی" هوارد استرن " است، ترامپ اشاره می کند که در ارتباط جنسی با زنان دلخواهش سن و سال آنها اصلا اهمیتی ندارد به شرطی که زیر 35 سال باشند. او گفته در ارتباط جنسی با یک دختر 24 ساله هیچ مشکلی ندارد.

او همچنین در یکی از این برنامه ها به سابقه همخوابگی سه نفره خود اشاره کرده است.

ترامپ و هوارد استرن در پشت صحنه ضبط یکی از برنامه های رادیویی استرن در فوریه 2000 - نیویورک

انتشار سخنان جنسی ترامپ درباره زنان


او همچنین درباره دختر خودش " ایوانکا" نیز در این برنامه سخنانی جنسی بر زبان آورده است. از جمله در یکی از برنامه ها که همزمان با نامزد کردن دخترش ایوانکا بوده است ، مجری برنامه – هوارد استرن " از او می پرسد که آیا دخترش ایوانکا عمل " پروتز" سینه انجام داده است و ترامپ در پاسخ با رد این شایعه می گوید دخترش بسیار "شهوت انگیز " است.

در یکی دیگر از برنامه ها که در سال 2000 ضبط شده است، " ملانیا " همسر کنونی ترامپ که در آن زمان معشوقه‌اش بوده و هنوز با ترامپ به صورت رسمی ازدواج نکرده بود ، سابقه روابط جنسی خود با ترامپ را تشریح کرده و می گوید هر روز و برخی روزها بیش از یک مرتبه با ترامپ همبستر می‌شود.

انتشار فایل‌های صوتی از مصاحبه‌های ترامپ با برنامه رادیویی" هوارد استرن " پس از افشاگری اخیر روزنامه واشنگتن پست از یک ویدئوی کوتاه از اظهارات رکیک جنسی ترامپ درباره زنان  صورت گرفته است.

نامزد جنجالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پس از افشاگری واشنگتن پست و بازتاب گسترده آن در بین حامیان جمهوریخواهش، اقدام به عذرخواهی کرده و گفته است این ویدئوی پخش شده نشانگر شخصیت او نیست و " جنس سخنان پخش شده از او همانند سخنانی است که بسیاری از مردان ممکن است در مکالمات خصوصی خود با یکدیگر ردوبدل کنند."

دیروز همچنین ملانیا ترامپ همسر ترامپ با صدور بیانیه‌ای ضمن دفاع از نامزدی همسرش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در برابر سخنان پخش شده از او اظهار شرمندگی کرده و گفته است این سخنان غیر قابل پذیرش نشانگر شخصیت همسر او نیست. او از مردم آمریکا خواسته عذرخواهی همسرش را بپذیرند.

مایک پنس نامزد معاونت ترامپ نیز در واکنشی مشابه، سخنان ترامپ درباره زنان را غیر قابل پذیرش دانسته است.

در واکنشی دیگر جان مک کین سناتور متنفذ و با سابقه جمهوریخواه که پیشتر نیز مخالفت شدیدی با نامزدی ترامپ داشته است، گفته است در انتخابات آتی او و همسرش نام یک شخصیت جمهوریخواه دیگر را روی برگه رای خواهند نوشت. مک کین به صراحت اعلام کرده است او و همسرش  به ترامپ و هیلاری کلینتون رای نخواهند داد.

واکنش ها و بازتاب های منفی به اظهارات سخیف و رکیک جنسی ترامپ درباره زنان همچنان ادامه دارد و مشخص نیست که انتشار این اظهارات یک ماه مانده به روز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا – 8 نوامبر- تا چه میزان در ریزش آرای دونالد ترامپ تاثیر گذار خواهد بود.

ترامپ دیروز پس از بالا  گرفتن واکنش‌های انتقادی از سخنانش، در اظهاراتی این گمانه را که ممکن است از عرصه رقابت‌های انتخاباتی کناره بگیرد به شدت رد کرده و گفته است از انتخابات کنار نخواهد کشید.

گفتنی است دومین جلسه مناظره زنده تلویزیونی ترامپ و هیلاری کلینتون قرار است امشب (یکشنبه شب به وقت آمریکا) انجام شود.

پیش بینی می‌شود در این مناظره مساله افشاگری های اخیر درباره اظهارات رکیک ترامپ در کانون بحث و جدل دو نامزد انتخاباتی باشد. همچنین پیش بینی می‌شود ترامپ در جلسه مناظره امشب برای فرار از محاکمه شدن به خاطر اظهارات اخیرش، حملات سختی را به رقیب دموکرات خود بابت رسوایی جنسی همسرش – بیل کلینتون - در دوره ریاست جمهوری صورت دهد.

ترامپ در نخستین جلسه مناظره خود اشاره‌ای گذرا و در لفافه به موضوع رسوایی جنسی همسر هیلاری کلینتون کرد و حضور " چلسی کلینتون " دختر زوج سیاسی بیل و هیلاری کلینتون در جلسه مناظره را دلیل این اغماض خود اعلام کرد.

اما در جلسه مناظره امشب پیش بینی می‌شود ترامپ از سابقه رسوایی جنسی رییس جمهور اسبق آمریکا به عنوان یک سپر دفاعی استفاده کرده و در صورت حمله رقیب دموکراتش به او بابت اظهارات سخیفش درباره زنان، پرونده رسوایی جنسی " بیل کلینتون و مونیکا لویینسکی" را به رخ رقیب دموکرات خود بکشد و به این مساله اشاره کند که او فقط حرف زده اما شوهر هیلاری کلینتون در دفتر کارش در کاخ سفید به این حرف ها عمل کرده است!
نظرات بینندگان