arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۹۳۲
تعداد نظرات: ۳۰ نظر
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۳ - ۰۷ تير ۱۳۹۰
باز هم افشاگری جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه

ذوالنور: شاید پیش بینی هاشمی در مورد "عاقبت بنی صدری احمدی نژاد" درست باشد/ اگر خاتمی 11 روز قهر می کرد، مملکت به آشوب کشیده می شد!

قرآن را از غفاری دور کردیم، پیشگویی ها کم شده او آدم بسیار فاسد و پرتی است/هنوز احمدی نژاد به وزیر اطلاعات میدان کار نمی دهد/ بسته شدن دفتر آیت الله مصباح یزدی به احمدی نژاد مربوط نیست/برخی می گویند مشایی ضربه گیر است و اصل ماجرا چیز دیگری است/ نمی دانم ثمره هاشمی از اعضای اصلی جریان انحرافی هست یا نه/گذشته اسفندیار رحیم مشایی
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که اخیراً به خاطر شرکت در انتخابات ریاست جمهوری از سمتش در سپاه استعفا داده است، چند روزی است، اظهارات تند و افشاگرانه ای در مورد احمدی نژاد و اطرافیانش به زبان می آورد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"؛ او که پیشتر حامی جدی دولت و احمدی نژاد بوده، اینک در قامت یک منتقد جدی دولت و شخص احمدی نژاد ظاهر شده است. البته اینکه او این اظهارات را به خاطر "خطر جریان انحرافی" به زبان می آورد یا اقبال مردم به او در انتخابات آتی مجلس، سئوالی است که پاسخش هنوز مشخص نیست؛ هر چند نکته ی مهم ، دلسوزی او برای نظام یا حضورش در مجلس نیست، بلکه اظهاراتی است که او این بار در قم، تا توانسته به شخص احمدی نژاد تاخته و حتی آرزو کرده که پیش بینی هاشمی رفسنجانی در مورد "عاقبت بنی صدری احمدی نژاد"، درست نباشد.

وی دوشنبه شب در یکی از جلسات سلسله نشست های بصیرت که در مسجد اهل بیت(ع) قم در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که نظر شما راجع به سخنی که مدت ها پیش آیت الله هاشمی گفته بود، در نهایت احمدی نژاد به بنی صدر دیگری تبدیل می شود، چیست؟، گفت: ممکن است، چنین اتفاقی بیافتد و ما این موضوع را رد نمی کنیم، اما انشاالله نخواهد شد.

ذوالنورپس از آن که سخن چندی پیش آیت الله هاشمی مبنی بر این که در نهایت احمدی نژاد به بنی صدر دیگری تبدیل می شود را تأیید کرد، اظهار داشت: درست است که این احتمال وجود دارد اما حرف ما این است که از آقای هاشمی می خواهیم، که ایشان نیز با حرکت پشت سر رهبر معظم انقلاب، مشابه آن هایی نباشد که در سال های اول انقلاب از امام خمینی(ره) فاصله گرفتند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این که انشاالله ایشان(آیت الله هاشمی رفسنجانی) پشت سر رهبری باشند، گفت: آقای هاشمی باید این را مستحضر باشند و به خاطر بیاورند که هر کس از امام راحل جدا شد، اجتهاد در مقابل نص کرده و از مسیر ولایت و رهبری جدا شده است.

وی افزود: ما فقط بنی صدر در تاریخ انقلاب نداشتیم، بلکه نمونه های مختلف افراد را داشتیم و از آن جمله مرجع تقلیدی بود که در جریان خلق مسلمان با سر به زمین آمد و نیز قائم مقام رهبری که سقوط کرد.

ذالنور همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا درست است که آقای هاشمی گفته امیدواریم آینده ولی فقیه نداشته باشیم؟، گفت: سخن آقای هاشمی به این شکل نبوده، بلکه رقیق تر از این جمله را گفته اند. آقای هاشمی گفته معلوم نیست در آینده ولی فقیه داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به این که آقای رحیمی در دولت آقای هاشمی هم بوده، احتمال ندارد که آقای هاشمی هم جزء انجمن حجتیه باشد؟، گفت: آقای هاشمی که حجتیه ای نیست.

*نظام، مدبرانه جریان انحرافی را مدیریت می کند

به گزارش ایلنا مجتبی ذالنور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت های جریان های اطراف محمود احمدی نژاد که جریانی انحرافی نامیده می شوند و بیان این که امروز وضعیت بسیار شفاف و روشن است، گفت: نظام بسیار مدبرانه جریان انحرافی را مدیریت می کند، و البته این جریان، جریان ساده ای هم نیست.

وی ابراز داشت: خطر این جریان از خطر انجمن حجتیه بیشتر است چرا که مبنای تفکر حجتیه این است که هر حکومتی در زمان غیبت امام زمان(عج) مشروعیت ندارد و باید ساقط شود؛ از این رو آن ها برای حفظ ظاهر هم که شده خود را از حکومت دور نگاه می دارند، اما این جریان انحرافی علاوه بر آن که تمام انحرافات انجمن حجتیه را دارد، به منابع قدرت و ثروت چنگ زده و دسترسی دارد و از این رو سعی دارد اختاپوس وار سیطره نفوذ خود را تقویت کرده و گسترش دهد.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: این جریان انحرافی از جریان اصلاحات هم خطرناک تر است، چرا که اصلاح طلبان مبانی سکولار داشتند و آن را بروز می دادند. از شخص رئیس جمهور وقت که می گفت "به یقین رسیدم تنها مکتبی که در اداره جامعه می تواند حرف بزند، مکتب لیبرالیستی است"، این بروز دادن وجود داشت تا رده های پایین تر و از این رو می توان گفت که دم خروس مبانی سکولاریستی و لیبرالیستی آن ها از دم شان بیرون زده بود و نمی توانستند آن را مخفی کنند؛ اما این جریان انحرافی، چهره خود را با دین و حکومت دینی گریم کرده و نقاب دین و مهدویت نشان می دهد.

وی افزود: آن ها نمی گویند ما ضد ولایت فقیه هستیم بلکه حتی بالاتر از آن می گویند ما با امام زمان(عج) در ارتباط هستیم و از این رو ولایت فقیه زیر مجموعه ولایت امام زمان(عج) است.

ذالنور گفت: بنابر دلایل ذکر شده، خطر این جریان بیش از جریان اصلاحات است. البته جریان موسوم به اصلاحات، چرا که اصلاحات امری پسندیده است.

*عکس العمل نظام در مقابل جریان انحرافی

وی در ادامه با طرح این سؤال که نظام باید در مقابل این جریان انحرافی چه عکس العملی داشته باشد؟، گفت: برخی می گویند چرا نظام با این ها برخورد تند و قاطع نمی کند که در پاسخ به آن ها باید گفت که در حال حاضر عامه مردم از عقبه های فکری این جریان انحرافی خبر ندارند.

ذالنور گفت: برای این که عقبه های این جریان برای مردم مشخص شود، به زمان نیاز داریم و از این رو برخورد سریع با این جریان انحرافی مشکلی را حل نمی کند.

*جداکردن جریان انحرافی از برخی شخصیت ها ، برای نظام هزینه دارد

وی افزود: جریان انحرافی خود را متصل به شخصیت های برجسته نظام کرده و از این رو اگر ما بخواهیم میان آن ها جدایی ایجاد کنیم ممکن است هزینه های نظام، بالا برود.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان این که ممکن است برخی بگویند با شرایط فعلی جریان انحرافی خیالش راحت است که با او برخوردی نمی شود و بر ادامه مسیر انحرافی خود اصرار می کند، گفت: به هیچ وجه این طور نیست و نظام مدبرانه با این جریان برخورد دارد.

*نظام پر و بال جریان انحرافی را قیچی کرده و از آن ها اعتراف می کشد

وی افزود: نظام، در حال حاضر پر و بال این جریان را قیچی کرده و زمینه های گسترش سرطان بارش را کنترل می کند و با اعترافاتی که از این ها بیرون می کشد مسائل پشت پرده شان را در می یابد.

ذالنور با بیان این که کار اعتراف گیری برای بیرون کشیدن مسائل پشت پرده جریان انحرافی، دو خاصیت دارد، تصریح کرد: با این کار یا آن مسئولینی که این جریان انحرافی به صورت انگلی به آن ها متصل شده اند، به باطن این جریان آگاه شده و مشکل حل می شود و یا در لایه های مختلف جامعه به تدریج این فضا ایجاد می شود که اگر در فردا روزی برخوردی هم با این جریان اتفاق افتاد، عارضه ای نداشته باشد و از این رو از عوارض منفی جلوگیری می کند.

وی با تأکید مجدد بر این که نظام مدبرانه با جریان انحرافی برخورد می کند، گفت: نباید برخی نظام را متهم به مماشات و عدم قاطعیت کنند و برخی نیز بگویند مسئولین متوجه این موضوع نیستند و چرا برخورد نمی کنند.

*انشاالله زمینه اصلاح ریشه اصلی جریان انحرافی فراهم می شود

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به حضار گفت: شما روزانه شاهد برخورد با حلقات مختلف این جریان انحرافی هستید که انشاالله زمینه های اصلاح ریشه اصلی آن هم فراهم می شود.

*بسته شدن دفتر آیت الله مصباح یزدی به احمدی نژاد مربوط نیست

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که آیا درست است که آقای احمدی نژاد در دوران قهر 11روزه و برای بازگشت به محل کار 6شرط از جمله بسته شدن دفتر آیت الله مصباح یزدی را داده بود؟، اظهار داشت: این ها که اگر آقای رئیس جمهور شرط هم بگذارد به او مربوط نیست و کسی هم گوش نمی دهد؛ اما این که ایشان 6یا 5 یا 2شرط داشتند، نمي دانم اما ظاهرا ایشان گفته اند من نمی بخشم کسانی را که گفته اند من شرط گذاشته ام.

*در حال حاضر احمدی نژاد به وزیر اطلاعات میدان کار نمی دهد

ذالنور ادامه داد: اما این که بزرگواری مثل ایشان 11روز برود خانه بنشیند معنی اش چیست؟؛ معنی اش شرط است که وزیر اطلاعات دیگر وزیر نباشد؛ کما این که ممکن است در حال حاضر هم میدان درستی به وزیر اطلاعات داده نشود؛ یعنی اعتقاد ما این است که خیلی تغییری حاصل نشده و این نوعی شرط است.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در ماجرای جریان انحرافی، برخی بعد از گذشت جریانات سال های گذشته، حالا هم بد فکر می کنند و علاوه بر آن دیگران را هم متهم به اشتباه می کنند.

وی افزود: آن ها در اصل کاری می کنند که پرونده سیاه خودشان را پاک کنند و از این رو با اشاره به جریان انحرافی، بعضا هم می گویند مگر ما از قبل نمی گفتیم؟، و دیدید که شما اشتباه می کردید؟ حیف نبود این گونه رهبری هزینه شود؟ رهبری این گونه خرج شود؟ رهبری این گونه مصرف شود؟ و دنبال چی بودید؟

ذالنور با انتقاد از سخن برخی که معتقدند رهبری در قضیه احمدی نژاد هزینه شده است، گفت: اگر کسی فکر کند که رهبری در حمایت از احمدی نژاد اشتباه کرده است باید نعوذبالله پیامبراسلام(ص) و امام علی(ع) را هم متهم به اشتباه کند. چرا که رسول خدا(ص) می دانستند که طلحه و زبیر چه کسانی هستند اما با این حال از آن ها حمایت هم می کردند و در وصف زبیر سیف الاسلام و در وصف طلحه، طلحة الخیر گفتند. و از آن طرف امام علی(ع) هم با وجود این که می دانستند شمر قاتل امام حسین(ع) است اما با این حال او را فرمانده گردان لشکر خودش کرد و شمر جانباز رکاب امام علی(ع) شد.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: متأسفانه برخی از مردم هم فکرشان متمرکز روی این جریان، شده و اصلا جریان فتنه را فراموش می کنند؛ یعنی فضای موجود زمینه تطهیر کسانی که با شعار انقلاب ضربات مهلکی را بر پیکره نظام و اسلام و اعتقادات مسلمان ها زدند و همچنین آن هایی که در زمان فتنه پیشت سر دشمنان ما حرکت کرده و موضع غیر شفاف داشتند و به جریان فتنه کمک کردند؛ امروز برخی افراد، این جریان حادث شده را زمینه تطهیر آن سه گروه فوق قرار می دهند و یادشان رفته که برخی ها بودند که از اساس، انقلاب اسلامی را قبول نداشتند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شخص سیدمحمد خاتمی، هم اظهار داشت: برای مثال آقای معمم سیدی که رئیس جمهور کشور بود، صریحا اعلام کرد که نظر من با نظرات ولایت فقیه امام راحل متفاوت است و من تابع مبانی مرحوم نائینی هستم؛ او می گفت من در این زمینه نسبت به آرا و افکار امام نقد دارم. از او پرسیدند پس چرا پرچم خط امام را در دست داری؟؛ او گفت برای این که امام را دوست دارم.

وی افزود: همین آقا(سیدمحمدخاتمی) در سفری بودند که با اشاره به سخنان آیت الله مصباح یزدی در نمازجمعه تهران در مورد قصاص، و در سخنانی که چندین بار از تلویزیون پخش می شد، گفت که برخی ها دارند خشونت را تئوریزه می کنند؛ یعنی قصاص و حکم الله در زبان رئیس جمهور یک مملکت به عنوان خشونت مطرح می شود و در نهایت آیت الله مصباح یزدی لقب تئوریسین خشونت را می گیرد؛ متأسفانه امروز این ها دارد فراموش می شود.

ذالنور با بیان این که برخی ها در ماجرای فتنه88 رفوزه شدند، اضافه کرد: امروز فتنه و فتنه گران دارند تطهیر می شوند؛ امروز کسانی که آب در آسیاب جریان فتنه می ریختند دارند تطهیر می شوند.

وی با بیان این که امروزه برخی هم عنوان می کنند مگر ما این انحرافات را نمی گفتیم و مگر نامه سرگشاده ما به رهبری غیر از این بود، گفت: باید به این ها گفت که بعد از آن نامه شما کجا رفتید؟ آیا پشت سر رهبری رفتید یا این که ستون خیمه فتنه گران و ضد انقلاب شدید؟؛ شما که تا همین چند وقت پیش بیانیه تسلیت و فرزند برومند به سران فتنه می دادید.


به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" به نقل از ایلنا؛ جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: شما کدام طرفی تشریف بردید و چکار کردید که می گویید مگر ما نمی گفتیم.

وی با اشاره به کارکردهای دولت محمود احمدی نژاد هم گفت: 80درصد کارهایی که در این دولت فعلی انجام شده از مطالبات انقلاب و رهبری بود و البته انحراف هم وجود داشته است.

وی با بیان این که میزان حال فعلی افراد است، تصریح کرد: نمی شود کسی را به جرم این که در آینده اشتباه می کند، و امروز 80درصد با آرمان های انقلاب همراه است، رها کرده و به سراغ کسانی برویم که از همان اول لدر را زیر پایه های انقلاب کردند.

ذالنور گفت: بعد از 11روز قهر آقای رئیس جمهور، ایشان در تلویزیون حاضر شده و به نحوی می خواهند که آن قضیه را رفو کرده و دفاع از ولایت فقیه کند، اما اگر چنین اتفاقی در دوره ریاست جمهوری آقای خاتمی یا یکی از دو گزینه انتخابات می افتاد مملکت به آشوب کشیده می شد.

وی گفت: اگر فرمان ماشین انقلاب دست رئیس جمهور باشد و مسیر هم از قم به تهران باشد، مسیر کلی به درستی طی شده است، اگر چه جریان انحرافی سرابی را جلوی رئیس جمهور درست کرده است و شاید به مسیر کج برد؛ کمک فنرها و شاسی های ماشین هم آسیب دید و مسیر هم دور شد. اما اگر ماشین انقلاب 500کیلومتر رفته 300کیلومتر در مسیر درست بوده اما اگر ماشین انقلاب به دست کسان دیگری بود از قم به اراک می رفتند و رهبری هم جلوی شان می آمد او را می زدند.

ذالنور گفت: نباید جاها را عوض کرد و مسیر ها را گم کرد؛ نباید حادثه ای را آن قدر عظیم تلقی کرد تا ضد ارزش ها در ذهن ما ارزش شود.

*قسم نمی خورم، اما رهبری انحرافات را پیش بینی می کرد

وی با بیان این که من نمی توانم قسم بخورم، اما مقام معظم رهبری این انحرافات را پیش بینی می کردند، تصریح کرد: رهبری در اوج فتنه 88 فرمودند فتنه های عمیق تر و وسیع تری در راه است، اما اگر ما ندیدیم و این مسیر را رفتیم، باز هم اگر برگردیم همین مسیر را طی می کنیم، چون مسیر دیگری نداریم، چون دیگرانی که مسیر دیگری رفتند رفوزه شدند و امروز هم کج فکر می کنند. امروز هم دارند خود را محق جلوه می دهند که این هم نوعی تقلب، تزویر و گریز از حق است.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، خاطرنشان کرد: کسانی در میتینگ های تبلیغاتی خودشان دست آوردهای انقلاب را با شعارهای حامیانشان که می گفتند "بسیجی دیکتاتور اخراج باید گردد" زیر پا له کردند و باز در میتینگ های تبلیغاتی خود در پاسخ به سؤال هایی در مورد جایگاه ولایت فقیه در قانون اساسی می گفتند که قانون اساسی که وحی منزل نیست و در شرایط خاص می شود آن را عوض کرد، نمی توانند امروز ادعایی داشته باشند، و از این رو نباید اگر خاکریزی از خاکریزهای ما دچار آسیب شد، سراغ دشمن برویم.

وی با تأکید بر این که انتخاب احمدی نژاد از سوی ما اشتباه نبوده است، گفت: برخی ها در جریان فتنه به دنبال و استقبال براندازها رفتند و مقابل ولایت ایستادند و از این رو مسیر ما درست بوده و راه کجی طی نشده است.

ذالنور گفت: اگر امروز اکبر گنجی که از اعضای اتاق فکر فتنه در لندن هست و امام زمان(عج) و مهدویت را انکار و آن را خرافه شیعه می داند، جریان اصلاحات او را ترک نکرده و همواره تعامل بین اتاق فکر و بدنه وجود داشته است، اما بدنه نیروهای انقلابی که میثاق شان با افراد، ولایت و خط رهبری و آرمان های انقلاب است، اگر جایی خطایی دیدند، در رفعش تلاش می کنند، اگر جراحی نیاز داشت، جراحی می کنند، اگر کج روی ببینند، جلویش می ایستند و در نهایت کسانی که در صدد نابودی باشند او را خُرد می کنند.

وی با بیان این که ما از ارزش ها حمایت کردیم نه از اشخاص، تأکید کرد: افراد انقلابی اسیر اشخاص و جریان انحرافی نیستند و نخواهند شد، و از همین روست که هیچ حمایت مردمی هم از جریان انحرافی نمی بینیم، چرا که مردم ما خود را با شاقول ولایت و رهبری می سنجند.

این کاندیدای احتمالی انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی، در عین حال تصریح کرد: نباید در آستانه انتخابات مجلس، کسانی که در میدان اصلاحات و گردابش غوطه ور شدند، فراموش شده و تطهیر شوند و ما در گیر جریان های داخلی خودمان شویم و حتی فراتر از آن کسانی که در جریان فتنه در کنار فتنه گران و خارجی ها بودند نیز تطهیر شده و کارهای شان به فراموشی سپرده شود و حتی حق به جانب جلوه کنند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی هم بودند که در ایام فتنه با مواضع غیر شفاف، در جبهه خودی تردید ایجاد کردند و سیاهی لشگر جریان فتنه را تقویت و از این رو امروز نباید بیایند از این فضا استفاده کرده و بگویند دیدید ما چه می گفتیم.

ذالنور در ادامه سخنان خود با بیان این که اصلاح طلبان برای ورود به مجلس آینده به اشکال مختلف کار می کنند، گفت: آقای خاتمی رئیس جمهور سابق گفته به نفع همه هست که آقای میرحسین موسوی عذر خواهی کند؛ از این رو این ها، یک شیب آشتی با نظام را تا پایان مردادماه پیش بینی کرده اند.

وی با بیان این که البته موفقیت آن ها بستگی به فعالیت خودی و غیر خودی ها دارد، گفت: یکی از شگردهای آن ها این است که باعث شوند تعدد حزب اللهی در میان کاندیداها به وجود آید تا خودشان در نهایت پیروز شوند و از این رو جریان خودی باید هوشیار باشد.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شگرد دیگر اصلاح طلبان این خواهد بود که افراد نسوخته خود را کاندیدا کنند و از طرفی در شهرهای کوچک آدم های سرشناس تر شان مانند وزرا، معاون وزیران، استانداران و ... که شورای نگهبان هم شاید نتواند آن ها را رد کند وارد می کنند تا رأی را مال خود کنند.

*جریان انحرافی هم سعی دارد بیش از نیمی از کرسی های مجلس را بگیرد

وی با اشاره به فعالیت های انتخاباتی جریان موسوم به انحرافی هم گفت: جریان انحرافی هم سعی دارد بیشتر از نیمی از کرسی های مجلس را در اختیار بگیرد.

ذالنور، با بیان این که در انتخابات آینده جریان انحرافی و فتنه 88 به هم گره می خورند، اظهار داشت: عمق پیوند این ها در انتخابات مجلس خواهد بود و لذا پیش بینی ما این است که در آینده یکی شوند و فراکسیونی تشکیل دهند.

*مشایی شأن خود را بالاتر از کاندیداتوری مجلس می بیند

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که چقدر احتمال می دهید اسفندیار رحیم مشایی برای انتخابات مجلس کاندیدا شود؟، اظها داشت: بعید می دانم؛ چرا که ایشان شأن خودش را بالاتر از این می داند؛ فکر می کنم او به ریاست جمهوری فکر می کند.

*شورای نگهبان بخواهد هم نمی تواند مشایی را تأیید صلاحیت کند

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه در پاسخ سؤال دیگری مبنی بر این که آیا آقای مشایی در صورت کاندیدا شدن، رد صلاحیت نخواهد شد، گفت: قطعا رد صلاحیت خواهد شد.
او اضافه کرد: اگر شورای نگهبان عالم و آدم را بسیج کند که روزنه ای را برای تأیید صلاحیت مشایی پیدا کند این روزنه اصلا پیدا نخواهد شد و کلا فضا به گونه ای است که اگر شورای نگهبان بخواهد هم نمی تواند آقای مشایی را تأیید صلاحیت کند.

*گذشته اسفندیار رحیم مشایی

ذالنور در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که گذشته اسفندیار رحیم مشایی، چه بوده است؟، گفت: او از نیروهای امنیتی بوده و از اول انقلاب هم در این مسیرها کار کرده ولی از کردستان به احمدی نژاد متصل شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا سرکرده اصلی انحرافی ایشان است یا او هم وصل به جایی می باشد؟، ابراز داشت: آن چه که در ظاهر امر نشان می دهد این است که رأس این جریان خود ایشان است اما این که بیگانگان از او سوء استفاده کنند منتفی نیست.

*برخی می گویند مشایی ضربه گیر است و اصل ماجرا چیز دیگری است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که با زکاوتی که جناب رئیس جمهور دارند، چرا عمق این انحراف را درک نمی کنند، تصریح کرد: این باعث نگرانی است که در این خصوص دو نظر وجود دارد؛ یک نظر این است که اصل رأس این جریان انحرافی آقای مشایی است و محبت رئیس جمهور به قدری شدید است که عیوب ایشان را نمی بیند و نظر بدبینانه دوم این است که وقتی مقام معظم رهبری موضع گیری و مراجع احساس نگرانی می کنند و بدنه دلسوزان انقلاب اظهار نارضایتی می کنند، به چه قیمتی باید او را نگاه داشت؟ لذا کسانی می گویند که این نمی تواند عادی باشد . برخی معتقدند مشایی ضربه گیر و خاکریز و یک پوشش است شاید اصل ماجرا چیز دیگری است که این هم نظری است.

*نمی دانم ثمره هاشمی از اعضای اصلی جریان انحرافی هست یا نه

ذالنور در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر این که آیا ثمره هاشمی هم عضو اصلی جریان انحرافی است، گفت: نمی دانم او از اعضای اصلی جریان انحرافی هست یا نه.

*قرآن را از آقای غفاری دور کردیم، پیشگویی ها کم شده است

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که از آقایان غفاری و یعقوبی که در بازداشت هستند برای مان بگویید؟، اظهار کرد: این آقای غفاری آدم بسیار فاسد و پرتی است، به شکلی که در فساد ایشان در ابعاد مختلف تردیدی وجود ندارد.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: در این که آقای غفاری به مقدسات اهانت کرده و سعی می کردند از این طریق به چیزهای خارق العاده دسترسی کنند شکی نیست؛ مثلا یکی از موارد توهین به قرآن به اشکال مختلف بوده است که وقتی قرآن و مفاتیح را از دسترس او خارج کردند، تأثیر کارهایش کم شده و قدرت سابق را ندارد و از طرف دیگر از وقتی که قدرت ایشان کم شده، نمی تواند سرویس به بعضی ها بدهد و از همین رو پیشگویی ها هم خیلی کم شده است.

وی در توضیحی در مورد شخصی به نام یعقوبی هم گفت: او یک فرزند شهید است که توانمندی هایی دارد و مبانی فکری اش ضد روحانیت، ضد مرجعیت و ضد رهبری است.

*پاکت های 150 تا 200هزار تومانی، هدیه دولت به اعضای جامعه وعاظ ولایی

ذالنور در مورد شخصیت امیری فر هم گفت: امیری فر از تصفیه شده های سپاه و وصل شده به این جریان انحرافی است که انگیزه های انقلابی ندارد و در مصاحبه اش هم گفت اصول گرا نیستیم.

وی در مورد جامعه وعاظ ولایی هم گفت: جریان انحرافی به وزرا دستور داده بود بروید در جلسات وعاظ ولایی و سخنرانی کنید؛ هزینه جلساتشان را بدهید و پاکت 150 تا 200 هزار توماني به هرکدام از روحانیونی که در آن جلسات شرکت می کنند هدیه کنید.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: جریان انحرافی به هیچ عنوان به روحانیت اعتقاد ندارد و فقط آن ها را به عنوان واعظ می خواهد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۰
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
5
57
آفرین بر مرد پیر سیاست آقای هاشمی که این جریان را قبل از همه دید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
اينهايي كه راي منفي دادن ، عينك سازي خوب كه به بينايي دل كمك كند ، سراغ داريم ، مفاتيح بخوانيد.
مهرداد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
آقاي ذالنور تا چند وقت پيش چنين حرفهايي نمي زد. اما حالا كه مي خواد كانديد مجلس بشه حرف دل مردم رو مي زنه شايد مردم مواضع گذشته شو ناديده بگيرن.
يك جانباز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
احمدي نژاد و دارو دسته اش همان نامحرماني هستند كه حضرت امام سفارش كرد((من در ميان شما باشم يا نباشم نگذاريد انقلاب بدست نامحرمان بيفتد)) متاسفانه توجه نشد و كشور را بدست اين نااهل دادند.
مملكت به هاشمي و همفكرانش نياز دارد. در حاشيه قراردادن هاشمي خودش يك نوع انحراف است.
زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
درود بر هاشمي و بريده باد زبانهايي كه مرگ بر هاشمي سردادند و نابود باد كسي كه اجازه داد مرگ برهاشمي از تلويزيون پخش شود.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
احمدی نژاد نا اهله اونوقت خاتمی و رفسنجانی و موسوی و کروبی و ...محرم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
12
52
ذره ای از درایت هاشمی را در هیچکسی ندیدیم!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
این یعنی حرف حساب ایول
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
بله همون درایتی که از سران فتنه حمایت کرد همون درایتی که نزدیک انتخابات آب به آسیاب دشمن ریخت با نامه وقیحانه اش به رهبری .همون درایتی که در نماز جمعه پس از رحلت امام گفت رهبری فعلی نه امام است و نه مرجع. همون درایتی که پسرشو فراری داد همون درایتی که در نماز جمعه تهران پس از انتخابات راه خودشو از فتنه گرای کثیف جدا نکرد و هزاران درایت ای نچنینی
اسد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
مهمترین مطالبه ذوالنور اعدام فتنه گرای کثیفه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
3
4
براي شركت تو انتخابات مجلس استعفا داده نه رياست جهوري
سعيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
2
3
سلام
انتخاب عزيز حواست باشه گزينشي کامنت نزني ! رسالت شما انعکاس بي کم کاست و در ضمن بي طرفانه نظرات است . متشکرم

و امااندر بيانات جناب آقاي ذوالنور

بايد بگم : قربون برم خدا رو يک بوم و دو هوا رو .
به اندازه يک سر سوزن شهامت داشته باشيد ! نميخواهيد قبول کنيد که اشتباه کرديد . اين شما ها بوديد که اين قائله رو راه انداختيد با حمايت بيجا و غير منطقي از فرد !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
4
4
آقای ذو النور برای شرکت در انتخابات مجلس استعفا داده نه انتخبات ریاست جمهوری!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
13
39
باز هم درود بر هاشمی رفسنجانی یارو یاور مقام معظم رهبری
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
6
14
در واقع باید پذیرفت که آقای رفسنجانی توانست ایران را از نظر نظامی در دوره ی خود به یک قدرت منطقه ای تبدیل کند و آقای خاتمی نیز ایران را از نظر روابط بین الملل به بالاترین سطح ارتقاء دهد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
3
10
آفرين بر امير كبير زمان كه بادرايت پيشبيني خوبي كرده بود
ادیب شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
2
11
زنده باد هاشمی با بصیرت
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
16
3
خدایا مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی رفسنجانی را برای ما نگهدار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
1
3
انتخاب!انتخاب!انتخاب!باز كه نظرم رو نذاشتي ؟اعتماد ادمهايي مثل ذوالنور به منحرفان انها راتا بدين حد گستاخ كرد وانها نبايدبه جلو فرار كنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
2
6
درود برهاشمی
عامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
0
0
اتفاقا" انتخاب مطلب را به درستی فهمیده و بیان کرده............هر چند نظرات من در مورد ایشان با اینکه حاوی هیچ مطلب اهانت آمیزی هم نبوده است تا به حال در انتخاب منتشر نشده که به این حرکت انتخاب هم اعتراضی ندارم ولی امیدوارم این نظر درج شود
نوقات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
3
به این ذوالنور بگین با این تحلیلهای ابکی رای بیار نیس
امير
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
2
0
بسم الله باسلام درود خدا بر بزرگ مرد انقلاب آيت الله هاشمي رفسنجاني.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
2
0
درود بر مرد هميشه جاويد تاريخ ايران آقاي هاشمي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
2
مشایی هم آدم باحالیه ها .
م . ش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
0
باشه هرطور میل تونه.. اما کاش نظرمو میذاشتین... اگه دوست دارین ویرایشش کنین اما حذف نکنین!
م-ن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
2
0
درود برخامنه ای
سلام بر هاشمی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
2
0
معلوم نیست اگر هاشمی نبود این مملکت به دست افراد بی بصیرتی نظیر جناب ذوالنور می افتاد ... درود بر خامنه ای سلام بر هاشمی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
1
1
تحلیل های ذوالنور و طاءب واقعا شنیدنی هستند خودتان قضاوت کنید ما یکی از این دو حالت را داریم 1- ما جماعتی با فهم بالا هستیم و این ایندو نماینده کمال ماهستند 2=جماعتی کوتوله هستیم و اینها هم نماد ما
Macco
|
UNITED STATES
|
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
0
0
Articles like this are an example of quick, helpful asnewrs.
نظرات بینندگان