arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۹۶۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۹ - ۰۱ آبان ۱۳۹۵

آیت‌الله سبحانی: همان طور که در موشک سازی مستقل شده‌ایم در اینترنت نیز باید به استقلال برسیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک مرجع تقلید گفت: فضای مجازی خطرات بسیاری برای جوانان دارد و دشمن از این طریق درصدد فروپاشی نظام از درون است.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله جعفر سبحانی عصر امروز در دیدار با سردار جلالی رئیس پدافند غیر عامل کشور در رابطه با تهدیدات و خطرات اینترنت در جامعه عنوان کرد: اینترنت وسیله‌ای برای ایجاد ارتباط بود که وارد کشور شد و ابتدا آن را مانند آب زلالی معرفی کردند اما امروز تهدیدات زیادی برای جامعه اسلامی دارد.

این مرجع تقلید افزود: فضای مجازی برای جوانان خطرات زیادی دارد و آن ها می توانند با شبکه های مبتذل و حتی منابع وهابیت در ارتباط باشند و از دروغ های این شبکه ها تاثیر بگیرند.

وی تصریح کرد: شبکه های مجازی و اینترنت موجب اشاعه فساد در جامعه می شود اگر دشمنان نتوانستند در طول جنگ ما را از پا در بیاورند درصدد فروپاشی نظام از درون به وسیله فضای مجازی هستند.

آیت‌الله سبحانی خاطرنشان کرد: منابع فضای مجازی در اختیار دشمنان است و برای همین منظور وظیفه سنگینی بر عهده وزارت ارتباطات در مواجهه با این خطرات قرار دارد و لازم است بسترهای لازم از فضای مجازی در اختیار اندیشمندان نظام اسلامی باشد تا پاسخگوی نیاز جامعه باشند.

وی بیان کرد: وزارت ارتباطات باید فکری در این باره داشته باشد آیا امکان ایجاد اینترنت مستقل برای کشور وجود ندارد؟متاسفانه دشمنان به وسیله فضای مجازی و اینترنت جامعه و کانون خانواده‌های ما را هدف قرار داده و عقاید و افکار را بمباران می کند.

این مرجع تقلید اظهار کرد: همان طور که در موشک سازی مستقل شده‌ایم در اینترنت نیز باید به استقلال برسیم تا حافظ دین و ناموس خود باشیم.

وی در پایان گفت: ما همواره برای نظام دعا می‌کنیم. سخنان ما را به مسئولان برسانید تا برای رفع مشکلات چاره ای بیندیشند.

نظرات بینندگان