arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۴ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵

نماینده مجلس: ما را چه شده که ۲۰هزارمیلیارد از بیت‌المال خارج می‌شود و یک تب سبک هم نمی‌کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 نماینده مردم پاکدشت در مجلس دهم گفت: ما را چه شده است که سه هزار میلیارد،‌10 هزار میلیارد و 20 هزار میلیارد از بیت المال این کشور خارج می‌شود اما ما یک تب سبک هم نمی‌کنیم.

به گزارش انتخاب، محمد قمي،‌نماينده مردم پاكدشت در نطق  میان دستور خود در رابطه با لزوم نقش آفريني مجلس، گفت: اين چه درسي است كه ما از حسين گرفته ايم، مگر نه اين است كه بايد در مقابله با فساد فعال باشيم اين نشستن ما در مجلس اگر مبارزه با فساد و تحقق عدالت نباشد چه اثري دارد؟

وي افزود: ما را چه شده است كه سه هزار ميليارد،‌10 هزار ميليارد و 20 هزار ميليارد از بيت المال اين كشور خارج مي‌شود اما ما يك تب سبك هم نمي‌كنيم.

اين نماينده مردم پاكدشت در ادامه نطق خود لاريجاني رئيس مجلس را مخاطب قرار داد و گفت: از شما آقاي لاريجاني توقع دارم كه با همكاري نمايندگان پرچم مبارزه با فساد و تبعيض و اجراي عدالت را در دست بگيريد،مردم هم از شما حمايت خواهند كرد.

قمي با اشاره به سخن حضرت رسول مبني بر اينكه« الملك یبقى مع الكفر و لا یبقى مع الظلم»، گفت: ظلم و تبعيض ميتواند اساس حكومت را تهديد كند بايد با آن مبارزه كنيم نه اينكه مهر سكوت بر دهان خود بزنيم.

وي در پايان اظهار كرد: برخي به روحاني تذكر ميدهند كه شما كانديد نشويد ولي من به آن آقايان گوشزد ميكنم كه به جاي تذكر به روحاني به دوستانتان تذكر دهيد كه چوب لاي چرخ روحاني نگذارند.

نظرات بینندگان