arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۲۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۰۲ - ۱۱ تير ۱۳۹۰

علم الهدی: محاصره ی جوانان توسط این چهار چیز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امام جمعه مشهد گفت: به رغم ترفندها و تهديدهاي دشمنان نظام اسلامي، کشورمان به اقتدار و پيشرفتهاي بسياري در عرصه هاي مختلف از جمله دفاعي و علمي دست يافته است.

به گزارش انتخاب؛ «سيد احمد علمالهدي» در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته مشهد در حرم مطهر امام رضا (ع) افزود: برگزاري رزمايش پيامبر اکرم (ص) طي چند روز گذشته بار ديگر اقتدار و توانمندي کشورمان را در عرصه فناوري هاي دفاعي و موشکي به دنيا و دشمنان نشان داد.

وي گفت: در کمتر از يک سال گذشته رژيم غاصب فلسطين به عنوان ناپاک ترين دشمن در عرصه بين المللي، کشور ما را تهديد به حمله نظامي مي کرد، اما دشمنان از جمله رژيم صهيونيستي به دليل اقتدار ايران اسلامي در عرصه دفاعي نتوانستند به اهداف شوم خود دست يابند.

امام جمعه مشهد اظهار داشت : با شليک موشک در رزمايش پيامبر اکرم (ص) که قادر است به طور همزمان چهار موشک را به فاصله يک هزار و 200 کيلومتر آن به يک هدف پرتاب کند، بار ديگر اقتدار دفاعي کشورمان نشان داده شد، به طوري که رسانه هاي خارجي به اين توانمندي اذعان کردند.

علم الهدي گفت: به دنبال برگزاري رزمايش پيامبر اکرم (ص)، رژيم صهيونيستي هم رزمايشي را براي مقابله با اقتدار موشکي کشورمان آماده کرد.

نماينده مردم استان خراسان رضوي در مجلس خبرگان رهبري اضافه کرد: آمريکا بخش اعظمي از توان نظامي اش را با استقرار در کشورهاي همجوار براي محاصره کشور ما به کار گرفته و امروز اين توان نظامي در خطر موشکهاي دور برد ايران قرار دارد.

پيشرفتهاي علمي و پزشکي

وي گفت: همچنين با افتتاح و راه اندازي مرکز سلول درماني کشورمان طي هفته گذشته، برگ ديگري از توانمندي و پيشرفتهاي علمي و پزشکي ايران نشان داده شد و اين کشور را در رديف کشورهاي پيشرفته در اين عرصه قرار داده است.وي اظهار داشت: پيشرفتهاي کشور و نظام اسلامي موجب مباهات مسلمانان جهان و نااميدي بيش از پيش معاندان و مستکبران شده است.

وي خطاب به مسؤولان افزود: در کنار اين پيشرفتها که موجب عزت و عظمت ايران و نظام اسلامي در سطح جهاني شده، متدينين از نظر مسائل فرهنگي و تأمين مطالبات ديني خود در جامعه يک سري دلواپسي هايي دارند. خطيب نماز جمعه مشهد گفت: مطالبات ديني مردم آنقدر برايشان با ارزش است که آنان حاضرند به خاطر تأمين آنها حتي جان خود را نيز فدا کنند، بنابراين مسؤولان بايد به اين مطالبات پاسخ درستي بدهند.

علم الهدي گفت: با وجودي که اين پيشرفتها و توانمندي ها که از بيرون کشور تابلوي با عظمتي براي اسلام و پيامبر اکرم (ص) در دنيا ترسيم کرده، ولي توجه نکردن به مطالبات ديني مردم، کشورمان را از درون آسيب پذير مي کند.


دلواپسي خانواده ها

وي بيان کرد: مسائل فرهنگي براي خانواده ها آن چنان دلواپسي ايجاد کرده که شيريني اين پيشرفتها را در کام آنها تلخ مي کند.امام جمعه مشهد گفت: تنها در عرصه هنر هفتم و توليد فيلمهاي سينمايي علاوه بر سايتهاي ماهواره اي، خانواده ها و جوانان از چهار طرف شامل سينما، تلويزيون و سينماي خانگي محاصره شده اند.

علم الهدي گفت: توجه چنداني به محتواي فيلمهاي سينمايي و از جمله سينماي خانگي نشده است و برخي از آنها که به خاطر محتواي ضد فرهنگي اجازه پخش در سينما را ندارند، در قالب فيلمهاي سينماي خانگي از طريق فروش در مغازه ها در اختيار خانواده ها قرار مي گيرد.

امام جمعه مشهد افزود: فرهنگ در کشور اسلامي ما، دين مردم است که بايد در خدمت فرهنگ و توسعه قرار گيرد و بايد ديد اين سينما تا چه اندازه در خدمت ترويج فرهنگ و ارزشهاي ديني قرار داشته است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
0
1
تعجب از اینه که این تکنولوژی رو خیلی وقته بهش رسیدن کشورهای دیگه و ما الان داریم بابتش مانور خبری میدیم.اینقدر دبدبه کبکبه نداره که....
ایمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
0
1
شما نمیخواد جوش جوونا بزنی...اگه واقعا دلت میسوزه برو ببین که جوون مردم بیکار تو خونه نشسته اون باعث فساد میشه نه ماهواره و اینترنت که کل دنیا دارن ازش سود میبرن اما چون به نفع ساسی شما نیست میشه عامل فساد
نظرات بینندگان