arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۱ - ۱۶ آبان ۱۳۹۵

ترامپ: دولت را به نماینده مردم تبدیل می‌کنم/ نخبگان فاسد جیب‌هایشان را پُر می‌کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یک سخنرانی با تاکید بر اینکه هیلاری کلینتون اصلا نباید اجازه حضور در انتخابات را می‌یافت، تاکید کرد: «نخبگان فاسد دارند جیب‌های خودشان را پر می‌کنند.

به گزارش انتخاب، نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ادامه سفرهایش به مناطق مختلف به ویژه ایالت‌های تعیین کننده در نتیجه انتخابات، در جمع حامیان پر شورش بار دیگر درباره «تقلب در انتخابات» هشدار داد.

دونالد ترامپ ضمن تاکید مجدد درباره احتمال «تقلب» در انتخابات آمریکا، به اظهارات اخیر باراک اوباما درباره نامزد جمهوریخواه پاسخ داد.

رئیس‌جمهور دموکرات آمریکا گفته بود که ترامپ با تاکید بر تقلب، در واقع پایه‌های دموکراسی آمریکا را هدف قرار داده است.

ترامپ در کلرادو گفت که «رئیس‌جمهور اوباما که برای هیلاری کلینتون کمپین برگزار می‌کند، چون نمی‌تواند برای خودش کمپین تشکیل دهد، در حالی این حرف را زده که 8 سال قبل در شیکاگو خودش گفته بود که چطور در آرا تقلب شده است.

وی خطاب به آمریکایی‌های حامی اش تاکید کرد که «شما کاری می‌کنید که موضوع حل شود. مردم باید با حضور در صندوق‌های رای با قلبشان رای دهند و دوباره آمریکا را باعظمت کنند».

ترامپ با اشاره به ازسرگیری تحقیقات اف‌بی‌آی درباره پرونده ایمیل‌های هیلاری کلینتون گفت: «به او اصلا نباید اجازه ورود به انتخابات داده می‌شد».

او در ادامه با فاسد و مجرم خواندن هیلاری کلینتون تصریح کرد: «در قلب و محور این انتخابات یک سوال ساده وجود دارد: آیا کشور ما باید توسط مردم اداره خواهد شد یا توسط طبقه فاسد سیاسی؟»

نامزد جمهوریخواه ادامه داد: «اگر ما ببریم، سیاستمداران فاسد و لابی‌های خاص شکست خواهند خورد اما اگر آنها ببرند، ما بازنده خواهیم بود. موضوع خیلی ساده است. نخبگان و الیت سیاسی در کشور به ضرر شما، جیبهایشان را پر می‌کنند و دولت را بر اساس منافع خودشان اداره می‌کنند».

ترامپ بار دیگر با انتقاد از جانبداری رسانه‌های جریان اصلی از «هیلاری حقه باز»، تاکید کرد که رسانه‌ها تنها وقتی تجمعات حمایتی از او را نشان می‌دهند که در آن، اعتراض و تظاهراتی علیه نامزد جمهوریخواه صورت گیرد.

او البته تاکید کرد که برپایی تظاهرات اعتراضی علیه ترامپ در تجمعاتش توسط افرادی صورت می‌گیرند که از هیلاری کلینتون و حامیانش پول می‌گیرند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان