arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۳۲۷۵
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۶ - ۱۸ آبان ۱۳۹۵

هجوم برخی آمریکایی‌ها برای خرید آذوقه‌ از ترس شورش‌های پسا انتخاباتی!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
برخی آمریکایی‌های نگران از شورش‌های گسترده بعد انتخابات و سقوط نظام بانکداری، در پی ذخیره کردن کالاهای اولیه بر آمده‌اند.

به گزارش انتخاب، در حالی که مردم آمریکا امروز (سه‌شنبه)  سرگرم انتخابات ریاست جمهوری هستند برخی اهالی این کشور که بیم وقوع بحران و هرج و مرج پسا انتخاباتی را دارند شروع به خرید مواد و آذوقه‌های ماندگار برای ذخیره کردن نموده‌اند.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «ان بی سی نیوز» یک مقام مسئول بازاریابی آمریکا به افزایش تقاضاها برای خرید آذوقه‌های غذایی ماندگار اشاره کرد.

«کیث بنسمر» در این زمینه گفت: «در حالی‌که فروش مواد غذایی این چنینی در دوره وقوع بلایای طبیعی یا  انتخابات موردی عادی است امات شاهد افزایش خرید این کالاها به نسبت انتخابات سال 2012 هستیم.»

بر اساس این گزارش، مشتریان این کالا‌ها عنوان می‌‌کنند که این ناآرامی‌می‌تواند شامل شورش‌های گسترده تا قطع جریان برق و سقوط نظام مالی و بانکداری باشد.

«نلسون» شهروند آمریکایی در این زمینه گفت: «غذاهای کنسروی تا 25 سال هم دوام دارند و بهتر از پول در بانک هستند. شما می‌توانید دلار را به موردی مبدل کنید که بادوام بوده و بعدا نیز قابل استفاده باشد که هم می‌توان آن‌را خورد و هم داد و ستد کرد.»


منبع: فارس
نظرات بینندگان