arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۳ - ۱۹ آبان ۱۳۹۵

بازداشت مدیر شرکت "گلیم و گبه"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
استاندار کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس اسناد دقیقی که دادگستری به دست آورده، مدیر شرکت "گلیم و گبه کرمانشاه" قصد خروج قطعی از کشور را داشته که خوشبختانه مسئولین مربوطه به موقع اقدام کرده و این فرد را بازداشت کردند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، اسدالله رازانی در همایش روسا و فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه که امروز (19 آبان) در تالار بعثت برگزار شد، به موضوع پرونده "گلیم و گبه کرمانشاه" اشاره کرد و افزود: این پرونده معضل بزرگی برای مجموعه استان بود و همین امر موجب شد تا از همان لحظات اول این موضوع به طور جد در دستور کار همه مسئولین استان قرار گیرد.

وی افزود: خوشبختانه در زمینه این پرونده از همان ابتدا همکاری و همدلی خوبی میان مجموعه انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی و قضایی وجود داشت.

رازانی تصریح کرد: یکی از رکن‌های تاثیرگذار در این پرونده بویژه در بحث تجمعات مردمی مقابل استانداری، نیروی انتظامی بود که با اقتدار توام با رافت توانست این موضوع را جمع کند.

وی با بیان اینکه بازداشت مدیر شرکت "گلیم و گبه" با نیت خیر و برای حفظ اموال مردم بوده است، گفت: متاسفانه برخی اشخاص از غفلت‌ و فواصل بین مقررات استفاده کرده و قصد سر کیسه کردن مردم را دارند و اینکه اموال مردم را بالا بکشند و از کشور خارج شوند. خوشبختانه در زمینه این پرونده مجموعه استان زود به این پرونده وارد شد و توانست این فرد را پیش از خروج از کشور دستگیر کند.

رازانی افزود: آقای عدالتخواه رییس کل دادگستری استان در تماسی با بنده عنوان کردند که اسناد دقیقی به دست آمده که این فرد قصد ترک و خروج از کشور را داشته و این امر تایید می‌کند که خوشبختانه تمامی مسئولین به موقع اقدام کرده‌اند. این پرونده پتانسیل وقوع بحران را داشت که با اقدام به موقع همه مسئولین به خوبی، مدیریت و این فرد بازداشت شد.

نظرات بینندگان