arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۳ - ۲۶ آبان ۱۳۹۵

تیم بانوان استقلال منحل شد/ امیر شقاقی گفت من سرمربی نباشم همان بهتر تیم منحل شود!

سرپرست تیم فوتبال بانوان استقلال تهران گفت: چند تن از بازیکنان تیم که از شاگردان امیر شقاقی در تیم ملی زیر 19 سال هستند با شارژ شدن از سوی امیر شقاقی دست به اعتراض زدند که او باید سرمربی تیم شود که دیروز افتخاری، تیم بانوان استقلال را منحل کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معصومه غلامی مدعی است بازیکنان تیم استقلال تهران به پیروی از امیر شقاقی اعتراض کردند.

سرپرست تیم فوتبال بانوان استقلال تهران، با بیان اینکه چند تن از بازیکنان تیم دست به اعتراض زده بودند، ادعا کرد: چند تن از بازیکنان تیم که از شاگردان امیر شقاقی در تیم ملی زیر 19 سال هستند با شارژ شدن از سوی امیر شقاقی دست به اعتراض زدند که او باید سرمربی تیم شود که دیروز افتخاری، تیم بانوان استقلال را منحل کرد.

غلامی با اشاره به امیر شقاقی خاطر نشان کرد: شخصیت امیر شقاقی را می شناسید. کاری کرد که بازیکنان دست به اعتراض بزنند و بیان کنند اگر امیر شقاقی سرمربی تیم نشود بازی نخواهند کرد. در بازی مقابل پالایش ایلام 13 بازیکن  بازی نکردند و من مجبور شدم از 11 بازیکن جایگزین استفاده کنم که دو تن از آنها نیز مصدوم بودند.

او در ادامه ادعا کرد: نمی دانم با منحل شدن تیم آنها خوشحال شدند؟ زحمات سایر بازیکنان و کادرفنی  به باد رفت چرا که الگویی نامناسب همچون امیر شقاقی را داشتند. نمی دانم کسی که مربی تیم ملی است چگونه میخواهد سرمربی تیم باشگاهی هم شود؟ نمیدانم امیر شقاقی  با چه قصد و غرضی این کار را کرد.

غلامی در ادامه مدعی شد: امیر شقاقی به بازیکنان گفته بود اگر من نباشم همان بهتر که تیم منحل شود! هشت تن از بازیکنان از ملی پوشان زیر 19 سال هستند و به دلیل ترس خط خوردن از تیم ملی این کار را کردند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان