arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۵ - ۲۶ آبان ۱۳۹۵

انتخاب روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، به عنوان روابط عمومی برتر کشور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در دوازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی‌های الکترونیک، اداره کل روابط عمومی و تبلیغات دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، براساس رأی داوران که متشکّل از متخصصین داخلی و خارجی است، به عنوان روابط عمومی برتر شناخته شد.

رضا سلیمانی، مشاور و مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در مراسم دریافت تندیس افتخار و لوح تقدیر، با اشاره به سرعت پیشرفت تکنولوژی در دنیا و ضرورت همراهی و هماهنگی با افکار عمومی، گفت: سعی کردیم اخبار مربوط به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به بهترین شکل ممکن و در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مخاطبان در جامعه برسانیم.

مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در ادامه سخنان خویش، با تأکید بر به روز بودن اطلاع‌رسانی‌ها، گفت: روابط عمومی، بدون پویایی، تغییر و برخورداری از علم و دانش و تکنولوژی، حتی اگر آب زلال هم باشد، به تدریج تبدیل به مرداب می‌شود و باید این زلال را همواره طراوتی نو بخشید که طراوت آن از چنین جلساتی ممکن است. امیدوارم نتایج این جلسات هم در هر دوره، نمایان‌تر و درخشانتر شود.

براساس رأی هیأت داوران، اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام به خاطر پارامترهای گوناگون، از جمله: ایجاد وب‌سایت، ارسال پیامک، مولتی‌مدیا، ایجاد وبلاگ سازمانی، ایجاد پرتال، خدمات و امکانات، تعداد کامنت‌ها، تعداد لینک‌های ثابت و غیرثابت، صفحه‌آرایی و لوگوی مناسب و سبک نوشتاری و ادبیات به روز، به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب شد.

نظرات بینندگان