arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۶ - ۲۶ آبان ۱۳۹۵

دایی: از مدیران پرسپولیس شکایت کرده‌ام نه از خود تیم/ فکری به حال مردم کنید؛ تهران شده پارکینگ ماشین

دایی گفت: من از جیب خودم مالیاتم را دادم. من از پرسپولیس شکایت نکردم بلکه از مدیران این باشگاه شکایت کردم. من همین حالا ممنوع الخروج شوم، چه کسی جوابگو خواهد بود؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی دایی سرمربی نفت تهران در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل شهرداری فومن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: مقابل یک حریف فومنی به میدان می‌رویم و مطمئنم بازی راحتی نخواهیم داشت، چون چند بازی اخیر این تیم را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم تیم خوبی دارند. مطمئناً اگر بازی خوبی انجام ندهیم، شهرداری فومن برای‌مان مشکل‌ساز می‌شود.

دایی درباره آلودگی هوای تهران گفت: فقط بازی کردن نیست. ما در ین هوا روزی دو جلسه تمرین می کنیم. می دانید تمرین در این هوای آلوده چقدر ضرر دارد؟ باید فکری به حال عموم مردم کنند، چون تنفس در این هوا، ضرر زیادی دارد.

 سال‌هاست با این مشکل مواجه‌ایم و همه هم این را می‌دانند، اما بسیاری از مردم از این آلودگی‌ها صدمه دیده‌اند و می‌بینند. تهران شده فقط پارکینگ ماشین‌ها، با این همه برج‌سازی بی‌رویه و تولید زیاد ماشین. در کشورهای دیگر چقدر ماشین تولید می‌شود و در ایران چقدر تولید می‌شود؟ خبرنگاران بیشتر از بقیه، موضوع را می‌دانند. باید برای زندگی مردم، فکری اساسی شود، وگرنه همه ما بیش از اینها آسیب می‌بینیم.

دایی در مورد شکایتش از پرسپولیس گفت: متأسفانه مدیران باشگاه باعث رقم خوردن این اتفاق شده‌اند. من حداقل 15 نامه در این ماه‌ها به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده‌ام و از جیب خودم پول داده‌ام. همه می‌دانند با چه وضعیتی از پرسپولیس جدا شدم. با گذشتی که از مطالباتم داشتم، می‌خواستم باشگاه فقط مالیاتم را بپردازد که این‌طور نشد. چک مالیات را دارم که متعلق به سال 93 است. متأسفانه مالیات یک سال مرا پرداخت نکرده‌اند. 

با مدیران فعلی باشگاه پرسپولیس کلی مکاتبه و حتی صحبت کردیم، اما کسی پا پیش نمی‌گذارد. من از جیب خودم مالیاتم را دادم. من از پرسپولیس شکایت نکردم بلکه از مدیران این باشگاه شکایت کردم. من همین حالا ممنوع الخروج شوم، چه کسی جوابگو خواهد بود؟ متأسفانه با اینکه ده‌ها جلسه داشتیم و با اینکه وضعیت مالی‌شان خوب است، اما پول ما نه مالیات پول‌مان را هم نمی‌دهند! مگر از اسپانسرشان پول نمی‌گیرند؟ چرا پول ما را نمی‌دهند؟

او ادامه داد: اسپانسر باشگاه پرسپولیس سه برابر باشگاه نفت تهران به بازیکنان پرسپولیس پول داده، اما پول مرا نمی‌دهند. مسئولان پرسپولیس با عملکردشان باعث شدند من شکایت کنم. من تمام نامه‌هایی را که به باشگاه پرسپولیس و کمیته انضباطی ارسال کردم، دارم. همه مدارک نیز موجود است. گفتم اگر همکاری کنند، شکایتم را پس می‌گیرم اما همکاری نشد. از ما یک ماه برای پرداخت مالیات وقت خواستند، ولی پنج ماه گذشته و هیچ خبری نیست. وظیفه‌ام در قبال پرسپولیس را انجام دادم اما برخی دوست ندارند مشکلات با آرامش حل شود.
نظرات بینندگان