arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۵ - ۳۰ آبان ۱۳۹۵

کنفدراسیون فوتبال آسیا : فغانی و تیم داوری ایرانی احترام جهانیان را به دست آورده‌اند

کنفدراسیون فوتبال آسیا در مراسمی از تیم داوری کشورمان به طور رسمی تقدیر و تشکر کرد و به تمجید از آنها پرداخته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کنفدراسیون فوتبال آسیا : فغانی و تیم داوری ایرانی احترام جهانیان را به دست آورده‌اند

داوران آسیایی در سال 2016 قضاوت بسیار خوبی داشته اند و جهان را تحت تاثیر قرار داده اند. کنفدراسیون فوتبال آسیا روز یکشنبه در مراسمی که در کوالالامپور مالزی انجام شد، از 6 داور آسیایی تقدیر کرد. 

به گزارش انتخاب، به نقل از سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا،  تیم داوری مردان شامل داوران ایرانی بود. علیرضا فغانی به عنوان داور وسط و رضا سخندان و محمدرضا منصوری دستیاران او بودند که از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا به علت قضاوت های بی نقصشان مورد تمجید و تکریم قرار گرفتند و به عنوان بهترین داوران مرد آسیا انتخاب شدند.


در این مراسم، شیخ سلمان ابراهیم باین کرد : " داوران آسیایی امسال در عرصه های جهانی درخشیده اند و با قضاوت های خوبشان نشان داده اند که چقدر پیشرفت کرده ایم. داوران آسیایی با قضاوت های خوبشان نشان داده اند که جهانیان باید به آنها احترام بگذارند. "

فغانی، سخندان و منصوری امسال با قضاوت در فینال مسابقات فوتبال مردان المپیک برای آسیا افتخار آفرینی کرده اند و تاریخ ساز شدند. آنها در مسابقات آسیایی سال 2015 نیز دیدار نهایی میان تیم های کره و استرالیا را قضاوت کردند. این گروه داوری همچنین فینال جام باشگاه های جهام میان تیم های بارسلونا و ریور پلاته را نیز به خوبی سوت زدند.
نظرات بینندگان