arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۶۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۲ - ۰۱ آذر ۱۳۹۵
سیداحمد خاتمی:

عده ای در داخل کشور با رأی آوردن رییس جمهور جدید آمریکا به هم ریختند/ ما آماده ایم؛ فوقش می خواهند تحریم ها را تشدید کنند

عضو هیأت رییسه خبرگان با بیان این که ملت برای هر شرایط و حوادث محتملی آماده است، گفت: اگر بخواهند تحریم ها را تشدید و شبه جنگ تحمیلی راه اندازی کنند ملت مقاومت و ایستادگی خواهند کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو هیأت رییسه خبرگان با بیان این که ملت برای هر شرایط و حوادث محتملی آماده است، گفت: اگر بخواهند تحریم ها را تشدید و شبه جنگ تحمیلی راه اندازی کنند ملت مقاومت و ایستادگی خواهند کرد.

به گزارش «انتخاب»؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم اصفهان گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری رهنمودهای عمیقی به شمار می رود که شایسته تحلیل بسیار است.

وی که با رسا گفتگو می کرد، افزود: رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که ما از رأی آوردن رییس جمهور جدید نه خوشحال و نه ناراحت هستیم؛ برخی در دنیا و بنده عرض می کنم در داخل کشور با رأی آوردن رییس جمهور جدید به هم ریختند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این که کسانی که به استقبال کاندیدای ناکام رفته بودند به هم ریختند؛ اظهار داشت: در دنیا بعضی از رییس جمهور آمریکا جدید استقبال کردند، اما سیاست ثابت نظام اسلامی این بود که این ها سر و ته یک کرباس هستند.

وی ادامه داد: هیچ کدام از این ها خیری برای نظام اسلامی ما نمی خواهند، تأکید بر این موضع شایسته توجه بود برای آنهایی که می خواهند سیاست نظام را بدانند، نکته دیگر این است که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما خود را برای هر شرایطی آماده کرده ایم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: تبیین هر شرایط  این است که فوقش دشمن تحریم ها را تشدید می کنند آنچنان که تا کنون مقاومت کرده ایم از این به بعد هم مقاومت می کنیم، فوقش این است که می گویند همه گزینه ها روی میز است.

وی عنوان کرد: یکی از گزینه های دشمن شبه جنگ تحمیلی 8 ساله است که ما خود را برای آن شرایط هم آماده کردیم، این خط، خط ولایت است؛ کسانی که دل به آمریکا بسته بودند و امید به آمریکا داشتند این چهره عریان آمریکا است؛ باید دل به خدا و مردم خدایی داشت.

نظرات بینندگان