arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۱ - ۰۲ آذر ۱۳۹۵
بر اساس نتایج نظرسنجی جدید؛

میزان محبوبیت ترامپ در میان آمریکایی‌ها همچنان زیر 50 درصد است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نتایج تازه‌ترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند علیرغم افزایش 9 درصدی میزان محبوبیت رئیس‌جمهور منتخب آمریکا از زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور، این میزان محبوبیت همچنان زیر 50 درصد است.

به گزارش انتخاب، طبق نتایج یک نظرسنجی که روز دوشنبه (دیروز) منتشر شد، محبوبیت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور منتخب آمریکا از روز انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا یعنی دو هفته پیش تا کنون با افزایش 9 درصدی به 46 درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری اسپونیک گزارش کرد، علیرغم آنکه میزان محبوبیت ترامپ 9 درصد افزایش یافته است اما این میزان همچنان زیر 50 درصد است.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که 34 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی همچنان ترامپ را بسیار نامطلوب و 12 درصد نیز او را تا حدی نامطلوب می‌دانند.
این نظرسنجی که توسط « Morning Consult» برای پایگاه «پولتیکو» انجام گرفته است چنین افزایش محبوبیت رئیس‌جمهور منتخب آمریکا را نشان می‌دهد.

دو نظرسنجی قبل از انتخابات 8 نوامبر ریاست‌جمهوری آمریکا برگزار شده بود که در هر دو آنها میزان محبوبیت ترامپ، 37 درصد بوده است.

این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که میزان محبوبیت «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا در میان شرکت‌کنندگان در نظرسنجی 54 درصد است و 43 درصد نیز از عملکرد وی ناراضی بودند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان