arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۸۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۷ - ۱۰ آذر ۱۳۹۵

برگزاری نشست «جنبش دانشجویی و گره کور مبارزه با مفاسد اقتصادی» در دانشگاه امیرکبیر با حضور احمد توکلی، محمود صادقی و یاشار سلطانی

احمد توکلی، محمود صادقی و یاشار سلطانی به منظور بررسی نقش جنبش دانشجویی در مطالبه اجرای فرمان هشت ماده‌ای رهبر انقلاب در مبارزه با فساد اقتصادی به دانشگاه امیرکبیر می‌روند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
نشست «جنبش دانشجویی و گره کور مبارزه با مفاسد اقتصادی» برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن اندیشه و قلم، در این نشست که با عنوان «جنبش دانشجویی و گره کور مبارزه با مفاسد اقتصادی» و با همکاری کانون اندیشه دانشجوی مسلمان و انجمن اندیشه و قلم برگزار می‌شود، احمد توکلی و محمود صادقی در سخنانی به این سؤال پاسخ می‌دهند: «علت درجا زدن در اجرای فرمان هشت‌ ماده‌ای‌ رهبر انقلاب چیست؟»

احمد توکلی رئیس هیأت مدیره دیدبان شفافیت و عدالت است. محمود صادقی نیز ریاست فراکسیون شفاف‌سازی اقتصادی و سلامت اداری مجلس دهم را داراست.

این نشست روز دوشنبه 15 آذر، ساعت 13 در دانشگاه امیرکبیر، آمفی‌تئاتر دانشکده پلیمر برگزار می‌شود و اجرای آن را یاشار سلطانی روزنامه‌نگار برعهده دارد.

دهم اردیبهشت سال 1380، آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، فرمانی را برای مبارزه با مفاسد اقتصادی خطاب به سران قوای سه‌گانه صادر کردند که به فرمان هشت ماده‌ای معروف شد.
نظرات بینندگان