arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۲ - ۱۷ آذر ۱۳۹۵

چه خبر از انتخاب معاون سیاسی وزیر کشور؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا نوشت: وزیر کشور گفت: تکلیف انتخاب معاون سیاسی اش هنوز مشخص نیست.

عبدالرضا رحمانی فضلی در پاسخ به اینکه با توجه به نزدیک بودن زمان انتخابات معاون سیاسی وزارت کشور چه زمان انتخاب می‌شود، گفت:‌خدا می داند. هنوز هیچ چیز معلوم نیست.

همچنین ایرنا نوشت:

رحمانی فضلی روز چهارشنبه در پی برگزاری با شکوه و گسترده برنامه های 16 آذر روز دانشجو با انتشار پیامی تاکید کرد: 16 آذر گواهی ماندگار بر بلوغ و پویایی مردم بزرگ و غیور میهن اسلامی ما است که با رشادت و استواری خود پاسدار حریم استقلال، آزادی و حافظ منافع ملی در چارچوب اعتقادات و باورهای دینی هستند و در این راستا با روحیه ظلم ستیزی خود این روز را به برگ زرین و جاودان تاریخ این مرز و بوم تبدیل کرده اند.

وی در این پیام یادآور شد: حضور باشکوه و گسترده دانشجویان آگاه و انقلابی در بزرگداشت این روز که همراه با اهتمام ویژه سخنرانان به تقویت همبستگی و وحدت ملی و تشریح ابعاد قدرت های استکباری و استعمارستیزی و تاکید بر پایبندی به مصالح عمومی برگزار شد؛ نشان از بالندگی سیاسی و نشاط ملی همراه با بصیرت انقلابی دانشجویان دارد.

وزیر کشور در این پیام خاطرنشان کرد: حق است به شکرانه داشتن این نماد پرافتخار مردم سالاری دینی، قدردان جلوه نمایی بی بدیل شما نسل بانشاط در مشارکت فعال و مسئولانه در برپایی آرام و آزاد تجمعات و گرامیداشت این روز تاریخی باشیم چرا که نشاط سیاسی موجود، ثمره مجاهدت امام راحل و عظیم الشأن و رهنمودهای دوراندیشانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و حاصل خون پاک شهیدان این عرصه و از اساسی ترین سیاست های دولت تدبیر و امید است.

در ادامه این پیام همچنین آمده است: خدا را شاکر هستیم که با تمهیدات و برنامه ریزی های مسئولان دلسوز ذیربط و همراهی و همکاری احزاب و گروه های سیاسی و اجتماعی، شخصیت های فرهیخته و فعالان عرصه های اجتماعی و به ویژه دانشجویان عزیز و درایت روسای فهیم دانشگاهها و سایر دست اندرکاران مراکز آموزش عالی که در کمال آرامش و بالندگی سیاسی و اجتماعی برگزار شد.

رحمانی فضلی در ادامه این پیام بیان کرد: وزارت کشور به عنوان خدمتگزار مردم در بسترسازی توسعه متوازن و همه جانبه تمام تلاش خود را معطوف به ایجاد نشاط ملی و انقلابی و تامین امنیت مدافعان و پاسداران حریم استقلال و آزادی در جمهوری اسلامی دارد و امید است این روحیه و فضای همدلی و با طراوت در تمامی عرصه های امیدبخش جامعه مستحکم و مستمر باشد و ان شاءالله شاهد با شکوه ترین همایش ملی مشارکت عمومی در انتخابات اردیبهشت ماه باشیم.

نظرات بینندگان