arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۸ - ۲۲ آذر ۱۳۹۵

رئیس دفتر نظامی رهبری: حضرت آقا فرموده اند که افراد بداخلاق از سردار غیب پرور در شیراز عصبانی بودند

مراسم تودیع و معارفه سردار محمدرضا نقدی و سردار غلامحسین غیب‌پرور عصر امروز با حضور تعدادی از مقامات سیاسی، فرهنگی و فرماندهان عالی‌رتبه سپاه و نیروهای مسلح برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس دفتر نظامی رهبری: حضرت آقا فرموده اند که افراد بداخلاق از سردار غیب پرور در شیراز عصبانی بودند

مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و فعلی سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز( 22 آذر 93) با حضور تعدادی از مقامات سیاسی، فرهنگی و فرماندهان عالیرتبه سپاه و نیروهای مسلح در سالن 5 آذر بسیج برگزار شد.

به گزارش انتخاب ، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: خدا را شاکریم که توفیق داد که در محضر عزیزان بسیجی هستیم و حامل پیام حضرت آقا.

وی ادامه داد: جلسه، جلسه تکریم سردار نقدی و خوش آمدگویی به سردار غیب پرور است و امیدواریم که شاهد نزول برکات خداوند باشیم چرا که هر تغییر و تحولی به ویژه اگر با امر ولی امر مسلمین باشد، ان شالله مبارک است.

رئیس دفتر نظامی رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: تا کنون به ابعادی از اوامر آقا در مورد بسیج توجه شده است و اقداماتی صورت گرفته است و گزارش عملکرد سردار نقدی را دیدیم اما آنچه قابل احصا نیست کار بزرگ همه بسیجیان است چرا که حضرت آقا می فرمایند، بسیجیان فقط کسانی که ثبت نام می کنند، نیستند. بسیج توانمندی ملت ما در دفاع از انقلاب است.

وی ابراز داشت: هر عزیزی که می آید، یک سمت کار را می گیرد و محکم به پیش می رود ولی چنانچه به انتظار آقا نگاه می کنیم، هنوز خیلی از کارها باقی مانده است. حضرت آقا اشاره زیبایی بعد از اربعین داشتند و فرمودند که نمونه توان مردم را در مراسم اربعین حسینی دیدیم و وجود مردم موثر است و باید این ظرفیت را با تمام وجودمان به صحنه ظهور گذاشت.

سردار شیرازی گفت: خیلی از کارهای بسیج به زمینه سازی ها برمی گردد که قابل احساس نیست، مثل کارهای فرهنگی و عقیدتی و سیاسی که در نمایشگاه قابل ارائه نمی باشد و مردم و مسئولان خودشان باید اثربخشی آن را ببینند.

رئیس دفتر نظامی مقام معظم رهبری ادامه داد: طبق فرمایش رهبری باید بررسی همه جانبه با استفاده از نظرات صاحب نظران صورت بگیرد تا ببینیم چه کارهایی به کیفیت و عمق و اعتلای بسیج می انجامد.
 
وی افزود: از دیدگاه رهبری، سردار نقدی انسان فعالی است و بعد از ارسال گزارش های عملکرد سازمان بسیج، نسبت به فعالیت های سردار نقدی در دوران ریاست در سازمان بسیج اطلاعات بهتری را کسب کردند و در جایی دیگر مطرح شده است که سردار نقدی در طی مسئولیت هایشان در اوقات سخت، واقعا کمک کرده و نقش کارگشا و مشکل گشایی در کشور داشته است.

سردار شیرازی خاطر نشان کرد: حضرت آقا در خصوص سردار غیب پرور فرموده اند که من ایشان را می شناسم و در سفر به شیراز متوجه شدم که افراد بداخلاق از وی عصبانی بودند و این نشان از استقامت و صحت مسیر سردار غیب پرور دارد.

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا افزود: سردار غیب پرور شاگرد شهید دستغیب و عملکرد موفق وی در سپاه محرز است و ایشان جزو افراد شاخص و مطرح هستند و با توجه به اجرای طرح جدید ساختار سپاه که توسط  سردار جعفری انجام شد یکی از اموراتی که ایشان انجام داد، فرمانده سپاه های استانی بود و در این وظیفه هم خوب درخشیدند و در زمینه بسیج هم عملکرد خوبی داشته اند.
وی در ادامه با بیان اینکه باید توفیق در تکلیف را بشناسیم و انجام دهیم تا سرانجام خیر شهدا نصیب ما شود، تاکید کرد: سردار غیب پرور پاسداری مجرب است و اعتماد رهبری به ایشان بالاست و ان شالله با توجه به تجربه هایشان در گذشته، بتوانند تدابیر آقا را هر چه بیشتر اجرایی کنند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان