arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۰۹۱۱
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۲ - ۲۶ آذر ۱۳۹۵

ترافیک در محور کندوان روان است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس از ترافیک روان در جاده کندوان خبر داد و گفت: در حال حاضر جاده کرج چالوس بدون بارش برف و همراه با ترافیک روان است.

مهدی صفایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تعطیلات دو روزه و سفر جمع زیادی از هم وطنان به شمال کشور، اظهار کرد: وضعیت جاده کندوان  صاف و بدون بارش برف است و نیروهای راهداری نیز برای جلوگیری از لغزنده شدن جاده، مشغول نمک پاشی مسیر هستند.

وی با بیان این‌که جاده چالوس در حال حاضر از ترافیک روان برخوردار است، گفت: نیروهای پلیس‌راه و راهداری چالوس با تلاش شبانه‌روزی مشغول خدمت‌ رسانی به مسافران هستند.

رئیس نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس درباره  مسدود شدن جاده چالوس، بیان کرد: به دلیل بارش شدید برف برای تجهیز خودروها به زنجیر چرخ مسیر جاده چالوس به صورت مقطعی برای خالی شدن بار ترافیکی  مسدود شد اما مجدد بازگشایی شد.

صفایی خاطرنشان کرد: هوای جاده کندوان در حال حاضر صاف است اما با توجه به کوهستانی بودن منطقه، رانندگان خودروهای خودد را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

وی در پایان تاکید کرد: رانندگان علاوه بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، با حفظ سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کنند.

نظرات بینندگان