arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۰۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۰ - ۲۶ آذر ۱۳۹۵

حریق در مجتمع مسکونی درتهران قربانی گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی خبر داد و گفت: در این حادثه یک مرد 60 ساله بدلیل شدت صدمات وارده فوت کرد و 10 نفر دیگر نجات یافتند.

سید جلال ملکی شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: حوالی ساعت17 عصر روز جمعه حادثه آتش سوزی مجتمع مسکونی در جنت آباد بلوار تعاون به سامانه 125 اعلام و ماموران 4 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی تنفسی ؛ نردبان هیدرولیکی تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: محل آتش سوزی در یک واحد 100 متری در طبقه آخر یک ساختمان 5 طبقه 10 واحدی اتفاق افتاده بود که حریق کاملا شعله ور و در حال سرایت به واحدهای دیگر بود 

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان کمتر از 4 دقیقه خود را به محل حادثه رساندند خاطرنشان کرد: آتش نشانان در همان لحظات اولیه با جسم بی جان یک مرد 60 ساله مواجه شدند که به تشخیص عوامل اورژانش مشخص شد که این مرد بدلیل سوختگی و دود گرفتگی در همان لحظات اولیه جان داده است.

وی ادامه داد: آتش نشانان در ادامه عملیات مهار را شروع کردند و در ساعت 18 امشب موفق شدند آتش را مهار و از سرایت این حریق به واحدهای دیگر جلوگیری کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه بر اثر این آتش سوزی دود زیادی طبقات پایینی را فرا گرفته بود گفت: آتش نشانان با استفاده از دستگاههای تنفسی موفق شدند 10 نفر از ساکنان این ساختمان که در شرایط نا ایمن قرار داشتند را به سلامت و بدون آسیب دیدگی خارج کنند.

وی با بیان اینکه علت این آتش سوزی در حال بررسی است یادآور شد: در حال حاضر کارشناسان نیروی انتظامی و آتش نشانی در محل حادثه در حال بررسی علت دقیق این آتش سوزی هستند.

نظرات بینندگان