arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۹ - ۲۹ آذر ۱۳۹۵

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح: کشوری که زیربار سلطه نمیرود باید در جهت رسیدن به اقتدار تلاش کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ایسنا نوشت: جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پژوهشگران و نخبگان متعهد ما همواره باید آرمان‌خواهی را در درون خود شعله‌ور و زنده نگاه دارند.

امیر سرتیپ موسوی در نخستین جشنواره دانش و پژوهش نیروهای مسلح که با حضور پژوهشگران و نخبگان برتر این حوزه در سالن اجتماعات کوثر ستاد نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: یکی از ویژگی‌های بارز ملت ایران آرمان‌خواهی در مسیر الگو شدن برای جهانیان است. ملتی که خواهان تمدن اسلامی با تمام ویژگی‌های ناب آن می باشد.

وی افزود: ملتی که زیر بار سلطه نمی‌رود و با آن در تقابل است برای رسیدن به این منظور باید اتکا به خود، قطع وابستگی و اقتدار را مد نظر قرار داده و در جهت رسیدن به آن تلاش نماید.

موسوی در ادامه خاطرنشان کرد: رسیدن به این اقتضائات بستگی به علم و دانش دارد. البته نه علم وارداتی که هر وقت خواستند تحریم‌اش کنند. بلکه علمی که نافع باشد و از دل استعدادهای ملت بجوشد و به همراه خود عزت و اقتدار به وجود آورد و چنین علمی حاصل نمی‌شود مگر با همت پژوهشگران متعهد و آرمان‌خواه.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح در پایان تأکید کرد: پژوهشگران و نخبگان متعهد ما همواره باید آرمان‌خواهی را در درون خود شعله‌ور و زنده نگاه دارند.

جشنواره دانش‌ و پژوهش نیروهای مسلح با هدف ایجاد بستر برای گفتمان فرهیختگان علمی نیروهای مسلح در راستای شتاب نهضت علمی، ایجاد زمینه‌های انگیزشی و حمایتی برای اقدام به پژوهش و نوآوری و همچنین تقویت اعتماد و باورهای مدیران و فرماندهان نیروهای مسلح به قابلیت‌های مراکز پژوهشی، برگزار شد.

نظرات بینندگان