arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۸ - ۰۲ دی ۱۳۹۵

لاریجانی: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء رقیب شرکت‌های خصوصی نیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: کار خوب قرارگاه سازندگی این است که از امکانات پیمانکاران و کارخانجات داخلی در اجرای پروژه های عمرانی استفاده می‌کند.

علی لاریجانی در حاشیه بازدید از دستاوردهای سپاه در عرصه داخلی در جمع خبرنگاران، گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء طی 27 سال گذشته فعالیت‌هایی متنوع، جذاب و ارزشمند در عرصه های مختلف داشته است.

وی با بیان اینکهقرارگاه سازندگی خاتم الانبیاءرقیب شرکتهای خصوصی نیست، گفت: برخی پروژه های عمرانی در مناطق سخت انجام می‌شود که شرکتهای خصوصی تمایلی به انجام کار در این پروژه ها ندارند به همین دلیل قرارگاه خاتم به این پروژه ها ورود می‌کند.

نماینده مردم قم در مجلس تعداد نیروی انسانی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء را بیش از 150هزار نفر به صورت مستقیم اعلام کرد و افزود: طبق قانون اساسی نیروهای نظامی در زمان صلح باید به آبادانی کشور کمک کنند که سپاه در عرصه خوب عمل کرده است.

لاریجانی خاطرنشان کرد: سپاه پروژه های بزرگ را گرفته و خرد کرده و بین شرکتهای خصوصی تقسیم می‌کند. قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء می تواند با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در عرصه سرمایه گذاری خارجی ایجاد شده است ظرفیت‌های جدیدی خلق کند.

رییس مجلس شورای اسلامی توجه به شرایط و توانمندیهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء را مورد تاکید قرار داد و افزود: ظرفیت زیادی از قرارگاه در پروژه های عمرانی تمرکز یافته است. در بازدیدم از نمایشگاه متوجه شدم این قرارگاه در بخش‌های کوچک نیز می‌تواند کار کند.

لاریجانی تاکید کرد: اگر چه نقطه ثقل کار قرارگاه خاتم پروژه های بزرگ است اما برخی کارآمدی‌ها در احداث پروژه های کوچک دارد که نباید مغفول بماند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان