arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۹ - ۰۹ دی ۱۳۹۵

واکنش سخنگوی سپاه به رای ممتنع آمریکا علیه اسرائیل

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مسئول روابط عمومی کل سپاه با تبیین و تفسیر رأی ممتنع آمریکا در شورای امنیت در محکومیت شهرک‌سازی‌های اسرائیل گفت: آمریکا به درک خوبی از واقعیات خاورمیانه رسیده ‌که این رخدادها در نهایت منجر به نابودی اسرائیل می‌شود.
 
به گزارش انتخاب، سردار رمضان شریف امروز در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه اظهار داشت: امروز همگان جمع شده‌ایم تا حضور حماسی و قدرتمند مردم ایران اسلامی را در سال 88 گرامی بداریم و پایداری مردم علیه استکبار و استکبار ستیزی را به همگان نشان دهیم.
 
وی افزود: برای تمامی ملت ایران در طول 38 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران سختی‌هایی وارد شده ولی مردم با تکیه بر عنایت خداوند متعال و فرهنگی قرآن کریم و سیره نبوی حضرت محمد (ص) بر تمامی مشکلات فائق آمده‌اند و فتنه 7 سال پیش یکی از این مشکلات بزرگ بوده است.
 
وی بیان کرد: در ماجرای فتنه سال 88 توطئه‌کاران با بهانه انتخابات دست به کار شده بودند و اقدامات خود را پیش می‌بردند این در حالی بود که هدف اصلی آنان حمله به نظام و مقدسات ایران اسلامی بود و برای این هدف اقدامات زیادی در عرض چندین ماه انجام شده بود تا در نهایت نظام جمهوری اسلامی ایران برچیده شود.
 
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در فتنه 88 دشمن مرزهای اعتقادی ملت ایران را نیز هدف قرار داده بودند و به روز عاشورا بی احترامی کردند و تمامی کارشکنی‌های اتفاق افتاده در این روز نتیجه زحمات 8 ماهه دشمنان بود که با رهبری مقام معظم رهبری و تلاش مردم خنثی گردید و برای ملت ما تبدیل به فرصت گشت.
 
وی تشریح کرد: در جریان انتخابات سال 88 با افرادی مواجه گشتیم که خود را در ظاهر دوست دار نظام، مردم ایران، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری جلوه می‌دادند ولی یک مرتبه با بروز لجاجت خود رو در روی یک ملت قرار گرفتند و به بازیچه‌ای در دست توطئه گران تبدیل شده بودند.
 
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران بیش از 200 هزار شهید تقدیم دین اسلام کرده و اگر کسی از هموطنان ما درصدد خیانت به ملت ایران و نظام اسلامی باشند باید در قبال شهدا و خونشان پاسخگو باشند و خیانت به مردمان ایران اسلامی مشابه خیانت به دین اسلام و جمهوری اسلامی ایران است.
 
شریف خاطرنشان کرد: جنگ ایران و عراق که بر ما تحمیل شده بود نیز یکی دیگر از نمونه‌های بارز ایستادگی و مقاومت مردم ایران است و محصول آن اقتدار امروز ایران است که در برابر تک تک دشمنان خود ایستادگی کرده‌ایم و امن‌ترین کشور در منطقه هستیم و روز به روز بر مشکلات پیروز می‌شویم.
 
وی با تبیین و تفسیر رأی ممتنع آمریکا در شورای امنیت در محکومیت شهرک‌سازی‌های اسرائیل اظهار داشت: امروز آمریکا به درک خوبی از واقعیات خاورمیانه رسیده ‌که این رخدادها در نهایت منجر به نابودی اسرائیل منتهی می‌شود و سران رژیم صهیونیستی از این اقدام بی سابقه آمریکا ناراحت شده‌اند در حالیکه این اقدام به نفع خود آن‌ها است.
 
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: اگر رژیم صهیونیستی به شهرک‌سازی‌ها ادامه دهد بی‌شک واکنش متقابل را به دنبال خواهد داست و قطعاً در جنگ آتی که رخ دهد بازنده رژیم اسرائیل بوده و به کلی نابود می‌شود و آموزه‌های دین اسلام به مردم دفاع از خود و ملت را یاد داده است.
 
وی با یادآوری بیانیه فتنه‌گران از معارضین در سوریه گفت: این اقدام آنان مخالف با راهبرد و سیاستهای منطقه‌ای نظام اسلامی است.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان