arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۵ - ۲۳ تير ۱۳۹۰

در مناظره کاشانی و فتح الله زاده چه گذشت؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حبیب کاشانی و علی فتح الله زاده در یک برنامه زنده درحالی روی آنتن رفتند که یکی از آنها تمایل چندانی به مناظره رودررو نداشت.

به گزارش انتخاب به نقل از خبرآنلاین، در برنامه تهران 20 امشب که با اجرای مازیار ناظمی ، کارشناس ورزش و مجری سرشناس ورزشی کشورمان اجرا می شود ، سرپرستان دو باشگاه محبوب پایتخت رودرروی هم قرار گرفتند تا درباره فصل نقل و انتقالات حرف بزنند. برنامه ای که مازیار درباره اش می گوید:« امیدوارم خوب از آب در آمده باشد هرچند دوئل بزرگی را در آن شاهد نبودیم اما سعی کردم شفاف سازی کنم. البته مشکل اینجا بود که یکی از این دو خیلی تمایلی به مناظره نداشت.» او هرچه اصرار می کنیم ، نمی گوید کدام یک از این دو تمایلی به مناظره نداشته اما در این برنامه چه اتفاق افتاده؟

در این برنامه بحث های مختلفی درباره دو تیم مطرح شد و شروع قصه از بدهی ها بود؛« من 5 میلیارد تومان از سازمان ورزش طلب دارم و سعی می کنم تیمم را از تکاپو نیاندازم.» این جمله را فتح الله زاده می گوید و ادامه می دهد« 3 میلیارد از این طلب ، پولی است که به واعظ داده نشده و 2 میلیاردش هم هزینه های جاری ماست. » این شراطی مشابه است که کاشانی هم در پرسپولیس داشته:« ما هم رقمی بیش از 1.5 میلیارد از سازمان طلب داریم و سعی می کنیم با منابع خودمان تیم را اداره کنیم.»

بحث مهم اما ماجرای نقل و انتقالات بود. مازیار از ماجرای رحمتی پرسید و بحث بازیکن سالاری. آقای کاشانی آیا شما با رحمتی مذاکره کردید؟ سرپرست پرسپولیس پاسخ می دهد:« ما هیچ مذاکره ای با رحمتی نداشتیم.» کاشانی چیزی را تکذیب می کند که پیش از این استیلی و همه درباره اش حرف زده بودند. او لحظه ای درنگ می کند و می گوید:« راستش نمی خواهم در این باره حرفی بزنم چون هم برای تیم خودم حاشیه درست می شود و هم برای این بازیکن.»

و فتح الله زاده در این باره می گوید:« ما با مهدی حرف زدیم . او شرایطش منطقی بود و پذیرفتیم. همین.»

بحث بعدی ماجرای نصرتی است. اینکه پرسپولیسی ها بازیکن استقلال را تور کردند؛« مشکلی نبود. نصرتی گفت چکش پاس نشده و مظلومی هم گفته هر تصمیمی که صلاح می دانی بگیر. من به فتح الله زاده زنگ زدم اما او ژاپن بود. ما هم برای همین بود که با نصرتی قرارداد بستیم .» کاشانی معتقد بود که از نظر آنها پرونده نصرتی با پرسپولیس بسته شده بوده است.

نوبت به سقف قراردادها می رسد و این بار فتح الله زاده پاسخ می دهد:« اگر بقیه تیم ها سقف را رعایت می کنند ؛ ما هم می کنیم. تازه ما می توانیم تا 180 میلیون بیشتر بپردازیم چون در لیگ قهرمانان هستیم. » این یعنی 530 میلیون رقمی که هر دو اعتقاد دارند به کریم انصاری فرد پیشنهاد داده اند.
نظرات بینندگان