arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۵۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۲ - ۲۳ تير ۱۳۹۰

فرمانده ناجا: رویكرد اصلی ما برخورد با نصابان ماهواره است

فرمانده ناجا از كاهش تلفات حوادث جاده‌ای كشور در حوزه تصادفات در سه ماهه نخست امسال خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده ناجا از كاهش تلفات حوادث جاده‌ای كشور در حوزه تصادفات در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم اجرای قوانین جدید راهنمایی و رانندگی و توجه بیشتر مردم به قوانین و مقررات را به عنوان دو عامل مهم در تحقق این امر دانست و گفت: شمار تلفات انسانی ناشی از تصادفات جاده‌ای در سه ماهه نخست سالجااری حدود 900 تن كمتر از مدت مشابه در سال گذشته بوده است.

وی كاهش حدود 900 نفری تلفات انسانی ناشی از تصادفات را به عنوان یك ركورد بزرگ در كشور قلمداد كرد و ابراز امیدواری كرد این روند با همراهی و همكاری مردم تا پایان سال استمرار داشته باشد.

فرمانده ناجا از راه‌اندازی آزمایشگاه‌های پلیس فتا تا پایان سالجاری در سراسر كشور خبرداد و اظهاركرد: این آزمایشگاه‌ها به منظور كشف جرم راه‌اندازی می‌شوند و با راه‌اندازی آنها پیشرفت قابل توجهی در این حیطه خواهیم داشت.

احمدی‌مقدم با بیان اینكه در حال حاضر جرایم اینترنتی در كشور وسعت زیادی ندارد، به مسئله حقوق شهروندی اشاره كرد و گفت: این بحث یكی از چالش‌های پیش روی ماست و در این زمینه مبادله اطلاعات به خوبی صورت گرفته ومردم با حقوق خود آشنایی پیدا كرده‌اند و به خوبی از آن دفاع می‌كنند.

فرمانده ناجا تصریح كرد: حدود نیمی از زندانیان سراسر كشور به جرم موادمخدر دستگیر شده‌اند و بررسی‌ها نشان می‌دهد 85 درصد زندانیان نیز درگیر موادمخدر بوده‌اند.

وی در پایان به طرح جمع آوری تجهیزات گیرنده ماهواره اشاره كرد و گفت: رویكرد اصلی ما در اجرای این طرح برخورد با نصابان و فروشندگان دریافت از ماهواره است كه لازم است در این راستا فرهنگ‌سازی شود چرا كه بنیان بسیاری از خانواده‌ها به خاطر این عامل مخرب، سست و ویران می‌شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
0
58
امروز تو صف نانوائی پیرمرد داشت نفرین و بد گوئی ...میکرد . ظاهر امده بودند دیش استانی او را که کانالهای وطنی میگرفت برده بودند و به ضجه های او که در منطقه ما انتن هوائی کار نمیکند گوش نداده بودند گفتند ماموریم و معذور.
ای کاش اول مشکل همین کانالهای ایرانی بی در و پیکر را حداقل حل میکردند بعد مردم را اواره . والا اشکم در امده بود نمیدونستم به این پدر چی بگم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
0
53
قيمتهاي نصابها رفت بالا و الا هيچ تاثيري نخواهد داشت !! موفقيت شما زماني خواهد بود كه مردم آزادانه و بدون احساس نياز به ماهواره بتونن اوقات خود را پر كنند و ماهواره ها را به ضايعاتي ها بفروشند!!! كه اين امر هم فعلا محاله بيخود زحمت خود را زياد و هزينه مردم را بالا نبريد.
نظرات بینندگان