arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۵ - ۲۲ دی ۱۳۹۵

نعمت‌زاده: آیت‌الله هاشمی از تخریب‌ها و تهمت‌ها گذشت کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ویژگی‌های خاص آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره)، عنوان کرد که ایشان همواره به خاطر مصلحت کشور و مردم از تهمت‌ها و تخریب‌ها گذشت می‌کرد.

به گزارش انتخاب، محمدرضا نعمت‌زاده که در دوره ریاست جمهوری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره) به عنوان وزیر صنایع مشغول به کار بود، در مورد درگذشت ایشان اظهار نشان کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره) مرد توسعه بود و یکی از ویژگی‌های زیبای ایشان این بود که وقتی به مصلحت می‌رسید ایستادگی می‌کرد و در مقابل آن هزینه می‌داد.

وی با اشاره به این‌که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره) همواره به وزرا اختیار عمل می‌داد، عنوان کرد: ایشان به معنای واقعی سعی کرد خصوصی‌سازی را در کشور پیاده‌ کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر این‌که همواره اولویت اصلی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره) مصلحت کشور بود، بیان کرد: به خاطر همین مصلحت‌اندیشی در مورد جامعه و مردم، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره) همواره در مقابل تخریب‌ها و تهمت‌ها گذشت می‌کرد.

نعمت‌زاده همچنین در مورد آخرین جلسه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره) در بخش صنعت، معدن و تجارت نیز یاداوری کرد: ایشان در اجلاس مربوط به معدن و صنایع معدنی شرکت و سخنرانی کردند و نیز در ارتباط با سیاست‌های کلی بخش معدن اظهارنظر نموده و خواستار توجه و کمک به این بخش شدند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان