arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۵

تغییرات پخش برنامه‌های تلویزیونی پس از رویداد ساختمان پلاسکو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 با توجه به حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو و زیر آوار ماندن تعدادی از آتش‌نشانان غیور در زیر آوار این ساختمان، شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی، با برخی تغییرات در کنداکتور پخش خود، با مردم و حادثه‌دیدگان این فاجعه همدردی می‌کنند.

به گزارش انتخاب؛ با توجه به این که عده‌ای از هموطنان در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند، روال پخش برنامه‌ها با توجه به این حادثه ناگوار تا حدودی تغییر می‌کند.

رسانه ملی ضمن همدردی با خانواده‌های این عزیزان، آخرین اطلاعات و اخبار را همچون روز حادثه که لحظه به لحظه مردم را از ماجرا و اقدامات انجام شده مطلع می‌کرد، مطلع خواهد کرد و از سویی دیگر در تلاش است تا با نگاهی کارشناسانه ابعاد ماجرا را بررسی و گزارش آن را به مردم اعلام نماید.

شبکه خبر تدارک ویژه‌ای را برای اطلاع رسانی پیش بینی کرده و با اعزام گروه‌های خبری، آخرین اخبار را به مردم اطلاع رسانی می‌کند.

دیگر شبکه‌ها نیز فراخور موضوع و در دو قاب، تصاویری زنده از محل حادثه پخش می‌کنند. شبکه پنج سیما امروز جمعه در چهار باکس خبری به این رویداد می‌پردازد. تصاویر زنده حادثه به صورت دو قاب و به طور زنده و لحظه به لحظه از شبکه خبر و شبکه پنج پخش می‌شود تا مردم در جریان قرار گیرند و این حادثه با حضور مسئولان شهری پیگیری خواهد شد.

برنامه «تهران بیست» که جمعه‌ها پخش نمی‌شود، امشب به طور ویژه به موضوع خواهد پرداخت.

ضمناً به منظور تکریم شهدای این حادثه و خانواده‌های آن‌ها برنامه‌های طنز «پاورچین» از شبکه پنج و سریال‌های «شهرک جیم» و «لیسانسه‌ها» نیز از شبکه سه سیما پخش نخواهند شد.

همچنین شبکه‌های رادیویی نیز به طور ویژه به موضوع این حادثه می‌پردازند تا شنوندگان خود را در جریان اخبار لحظه به لحظه قرار دهند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان