arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۰ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۵

حسن یزدانی: قهرمان واقعی آتش نشان ها هستند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حسن یزدانی، برترین کشتی گیر آزاد کشور که در پایان رقابت ها با لباس آتش نشان به روی سکو آمد گفت: شجاعت و رشادت های آتش نشانان حادثه ساختمان پلاسکو ستودنی است و آنان قهرمانان واقعی کشور هستند.

به گزارش انتخاب، حسن یزدانی که در این دوره از رقابت ها برای تیم کشتی خراسان رضوی به میدان رفته بود، توانست با عملکردی فوق العاده در 4 دیدار خود مقابل حریفانش قبل از اتمام زمان بازی به پیروزی برسد و حتی یک امتیاز هم به رقیبان خود ندهد.

وی روز جمعه در پایان سی و هفتمین رقابت های بین المللی جام تختی به خبرنگار ایرنا گفت: از شنیدن خبر حادثه ساختمان پلاسکو بسیار اندوهگین شدم و معتقدم آتش نشانان این حادثه که برای نجات هموطنان جان خود را از دست داده اند قهرمانان این مملکت هستند.

وی در باره کشتی خراسان رضوی نیز افزود: خراسان ظرفیت های خوبی در این رشته دارد و با کمی توجه علاوه بر درخشش در میادین بین المللی می تواند به روزهای پرفروغ خود بازگردد.

در پایان این رقابت ها حسن یزدانی با انتخاب مردم به عنوان برترین کشتی گیر آزاد کشور در سال 1395 برگزیده شد و با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار خراسان رضوی و رئیس فدراسیون کشتی از وی قدردانی به عمل آمد.

یزدانی کشتی گیر رشته آزاد تیم ملی در المپیک 2016 ریو نیز با کسب مدال طلای وزن 74 کیلو گرم به قهرمانی جهان دست یافت.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان