arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵

داعش خون زنان و کودکان فراری را مباح اعلام کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
گروه تروریستی داعش برای جلوگیری از خروج غیرنظامیان از قلمرو تحت سیطره خود خون زنان و کودکان فراری را نیز مباح اعلام کرد.
 
به گزارش انتخاب به نقل از «أین» عراق، نهاد به اصطلاح قضایی گروه تروریستی داعش یا آنچه به آن دادگاه شرعی اطلاق می‌شود طی حکمی اعلام کرد تمامی کسانی که از مناطق تحت اشغال داعش فرار کنند، اعم از زنان و کودکان، خونشان مباح خواهد بود.
 
طی این حکم تمامی عناصر تروریست داعش اجازه دارند در صورت مشاهده فرار افراد از مناطق تحت سیطره داعش آنها را هدف قرار داده و بکشند.
 
این حکم با استناد آنچه دادگاه شرعی داعش نامیده می‌شود به فتوای «محمد العثیمین»، مفتی سعودی مبنی بر جواز کشتن زنان و کودکان کفار، جواز قتل زنان و کودکان در حال فرار از قلمرو داعش را صادر کرد.
 
داعش با این عمل تمامی افرادی که قصد خروج از مناطق تحت کنترل این گروه تروریستی است را تکفیر می‌کند.
 
این گروه تروریستی چندی پیش و در جنایتی وحشتناک تعدادی از زنان و کودکانی که قصد فرار از مناطق تحت سیطره داعش داشتند را در جنوب سنجار دستگیر و در مقابل مردم به آتش کشید.
 
بسیاری از مردم با شنیدن خبر پیشروی نیروهای عراقی قصد فرار از اسارت داعش و رساندن خود به نیروهای امنیتی عراق را دارند که برخی از آنها گرفتار داعش شده و مجازات می‌شوند.
منبع: ایلنا
نظرات بینندگان