arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۹۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۳ - ۲۷ تير ۱۳۹۰

مشاور سابق احمدی نژاد: رهنورد تنها جریان مسلط فرهنگی بعد از انقلاب است!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهدی كلهر مشاور سابق رسانه ای رییس جمهور در گفت وگویی با ماهنامه سینما رسانه (به صاحب امتیازی موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی) حرفهای جالب وعجیب وغریبی  درباره وضعیت مدیریت فرهنگی و هنری در كشور زده است.

به گزارش پارس توریسم، آقای كلهر در بخشهایی از این مصاحبه در پاسخ به سوال ماهنامه سینما رسانه كه به نظر می رسد همواره جریان مدیریت فرهنگی و هنری به اسم انقلاب بوده اما هیچ گاه به دست انقلاب نبوده است گفت: تنها جریانی كه از اول انقلاب من می توانم بگویم مسلط بوده است یا حداقل به راه خود واقف بوده وهستند. جریان خانم رهنورد از طریق مهندس موسوی است كه ربطی به انقلاب ندارد، در جاهایی همراه، در جاهایی جدا و در جاهایی رودررو بوده است.

هیچ كاری هم نه به نظر امام، نه به افكار عمومی و نه به انقلاب اسلامی به آن معنا كه تعریف امام و آقاست، نداشتند و در برخی جاها، به صراحت خلاف دیدگاههای آقا، چه زمان ریاست جمهوری و چه زمان رهبری ایشان عمل كردند. یك برداشت ویژه ای از اسلام، سوسیالیزم و... همین الان هم دارند و همین كاررا هم می كنند. همین الان هم جریان هنری در خور اعتنای موجود مملكت را ایادی این ها اداره می كند. بنده چیزی به نام مدیریت فرهنگی هنری انقلاب غیر از این جریان، اصلا سراغ نداشتم.

شاید چشمهای من كور و یا ضعیف بوده است به من نشان بدهید. یك مدیریت نسبتا موفق سراغ دارم، (سال 60-61) توانسته است یك جریان فرهنگی هنری را نسبت به قبل از انقلاب و دیگران كه الزاما عناصرش مثل آنها نیستند. اما در آن زمین بازی می كنند سر خط نگه می دارند كار دارند وهنوز هم او دارد هدایت می كند. من هنوز هم فكر می كنم همین وزیر ارشاد فعلی بیشتر در آن زمین بازی می كند. به تبع او هم همین قای شمقدری و كل معاونت سینمایی الان در آن زمین بازی می كنند. چه متوجه باشند و چه نباشند. بگذارید راحت برایتان بگویم كه آقای زم از اول حوزه هنری پیش آقا می رفت حمایتش را می گرفت ولی دستوراتش را از مخملباف و مهندس موسوی و از خانم رهنورد می گرفت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
0
5
ضرب المثلی قدیمی میگوید، کل اگر طبیب بودب سر خود دوا نمودی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
0
9
آخ جون شدیم سه تا جریان 1.فتنه2.انحرافی3.رهنوردی جریان به جریانی ها!
نظرات بینندگان