arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۰۹۸۳
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۳ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۵

فرامرزیان:امیدواریم در لیست انتخابات شوراها هم مدل مناسبی برای حضور زنان داشته باشیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: امیدواریم در انتخابات شوراها هم برای حضور زنان با مدل مناسبی پیش برویم.

به گزارش انتخاب، ژاله فرامرزیان عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در نشست زنان انقلاب اسلامی و مدیریت سیاسی که امروز (پنجشنبه) به همت شورای زنان بنیاد ایرانیان در دفتر محمدرضا عارف برگزار شد با بیان اینکه زنان در شکل‌گیری انقلاب اسلامی به میزان قابل توجهی حضور داشته‌اند و در زمان شکل‌گیری هیچ محدودیتی برای حضور آنها نبود، گفت: اما در ادامه روند مدیریتی در جمهوری اسلامی، شرایط برای اینکه زنان بتوانند مشابه نقش آفرینی اول حضور موثر داشته باشند، فراهم نشد

او ادامه داد: ظرفیت زنان امروز کشور ما پیش روی ماست. این‌ها زنانی تحصیل کرده هستند و رویکرد برابر باید در نقش آفرینی زنان و مردان وجود داشته باشد. اگر تا امروز برنامه‌های مناسبی برای استفاده از این ظرفیت‌ها نداشتم باید چاره‌ای بیاندیشیم.

فرامرزیان تاکید کرد: نگاه آقای عارف همواره تقویت حضور زنان بوده و با رویکرد مناسب ایشان بحث سی درصد حضور زنان در انتخابات مجلس در لیست امید را دنبال کردیم. امیدواریم در انتخابات شوراها هم برای حضور زنان با مدل مناسبی پیش برویم. اصلاح‌طلبی این داعیه را دارد، از این رو امیدواریم با مجموعه شورای عالی سیاست‌گذاری که رویکرد مشابه دارد بتوانیم این رویه را ادامه دهیم.

فرامرزیان گفت باید با رویکرد جدید. تعداد مدیران زن کشور افزایش یابد.
منبع: ایلنا
نظرات بینندگان